'Nechybí vám někdo? -TANYA xx'
Na tohle už jsem neměl nervy, vzal jsem mobil a vytočil její číslo. ,,O co se do hajzlu snažíš?!" zařval jsem na ni hned co to vzala.
,,Ca-Calume, byla to nehoda, omlouvám se." začala a já nechápal o co jí jde, brečela. Nebo to jen hrála nevím. ,,Dylan srazil tvoji sestru autem." řekla a já na chvilku zamrzl.
,,Jo tak tohle si zkoušej na někoho jinýho a né na mě, já ti to nevěřím!" začal jsem řvát a rozhazovat rukama okolo sebe.
,,Ne po-počkej, jak ti to mám dokázat?" vyjekla.
,,Bože Tanyo nemáš co dokazovat! Sbohem." tipl jsem to a naštvaně sedl na sedačku. Když je tak "vynervovaná" proč by mi psal takovou sms?
,,Co se stalo?" zeptala se Tori a obejmula mě zezadu okolo ramen.
,,Víš jak jsem se tě lekl?" Nic neříkala, jen se usmála.
,,Nechceš jít spát? Sice je teprve sedm, ale já už jsem unavená. Pustíme film a budeme se mazlit v posteli co říkáš?" zavrněla mi do ucha.
,,Klidně, ale až po tom co si s tebou dám sprchu." zasmál jsem se, jen protočila oči a táhla mě nahoru. Během cesty po schodech moje ruka sjela na její zadek, nebránila se. Moc dobře věděla co chci.
Zastavila mě a stoupla si o schod výš, stejně byla o pár centimetrů menší, ale pořád roztomilá. Koukala mi přímo do očí. ,,Dneska jsem moc unavená." zamumlala a zívla. Vzal jsem ji pod zadkem, obmotala nohy okolo mého pasu a já ji vynesl o těch pár schodů nahoru.
,,Dobře, náš vztah přece není jen o sexu ne?" ušklíbl jsem se. Jen se usmála a zatáhla mě do koupelny.
___
Tori
Ráno mě probudili něčí vzlyky, otevřela jsem oči a uviděla Caluma sedět na posteli. ,,Cale co se stalo?" zamumlala jsem.
,,Volal táta, že Mali je v nemocnici, že ji včera srazil Dylan. Nechtěl jsem tě vzbudit promiň." řekl a já už ho máčkla v objetí, do očí se mi nahrnuly slzy. Prosím, ať je to jen hloupí sen, ať ještě spím, prosím.
,,Cale." snažila jsem se být silná a zadržovat slzy. ,,Jedeme za ní."
,,D-do-dobře." vykoktal ze sebe, pomohla jsem mu se obléct, tak tak se držel na nohách.
,,Ashi! Hoď nás s Calem do nemocnice." vyjekla jsem.
,,J-Já to z-zvládnu." řekl rozklepaným hlasem.
,,Ne, tak tak se držíš na nohách, nebudeš řídit." řekla jsem a už k nám doběhl Ash.
,,Co se stalo? Jsi ok?" vyjekl a začal se mnou třepat.
,,Jo jsem v pohodě, jedeme za Mali. Neptej se a nikomu nic neříkej." řekla jsem a už jsme jeli.
__
Když Calu uviděl, Mali jak jen leží na lehátku, všechno na něho spadlo, nebyl schopný komunikovat. nic. Jen brečel. Mali měla hodně modřin, bylo na ni napojených několik hadiček a všechno to okolo.
,,Pane Hoode, paní Hoodová můžete na moment?" zavolal si nás doktor. Bylo mi nějak jedno, že mě nazval paní Hoodová a myslím, že Cal to ani nepostřehl. Sedli jsme si do jeho kanceláře a čekali co nám řekne.
,,Takže." vydechl ,,Pane Hoode, vaše sestra je na tom hodně zle. Operace proběhla v pořádku, bez komplikací, teď už ukáže jen čas jestli se probudí, ale šance že se tak stane je hodně malá, až mizivá." Po jeho slovech jsem doslova zamrzla, chtěla jsem něco říct, ale nevydala jsem ani hlásku. ,,Pan Diamond, kluk který srazil vaši sestru si posedí pár let ve vězení." možná jen malá pozitivní věc, ten hajzl dostal co si zasloužil.
,,T-to nemůže být pravda." vzpíral se Calum. ,,Musí se probudit." Držela jsem jeho ruku a doslova mi ji drtil.
__
Po zbytek týdne Calum trávil všechen čas u Mali, i já jsem tam chodila, ale né tak často, doma jsem uklidňovala ostatní, jo to je takový to, když řeknete Ashtonovi hlavně to nikomu neříkej. Cal pak většinou od Mali chodil do hospody utápět svůj žal v alkoholu. Byla jsem z toho psychicky hodně špatně. Chtěla jsem mu pomoct, ale nevěděla jsem jak.
,,Jsi v pohodě?" zeptal se Ash, který ležel vedle mě na posteli. Záporně jsem pokroutila hlavou. ,,Sestřičko to bude dobrý. Uvidíš." řekl a dal mi pusu do vlasů. Lži, samé lži. Promrhaná slova, sám víš, že to dobrý nebude. Calum se doslova užírá v chlastu, každý večer chodí domů nalitej. Vyřve se a usne. Mám o něj strach, mám z něj strach.
Ležela jsem s Ashtonem na posteli, usla jsem, probudilo mě až Calumovo nesrozumitelné žvatlání. Podívala jsem se okolo sebe a Ash nikde.
,,J-je t-to vš-všechno mo-moje chy-chyba To-Tori." řekl, alkohol z něj šel cítit a to hodně.
,,Není to tvoje chyba Cale." řekla jsem klidně, i když jsem se trošku bála.
,,JE!" zařval až to se mnou trhlo.
,,Cale pojď, dáš si sprchu a lehneš si." řekla jsem tak trošku klepajícím se hlasem. Dobře po tom co zařval už jsem se bála trošku víc.
,,NECHCI!"
,,Ale já se neptala!" zařvala jsem, nechápu kde se to ve mě vzalo, ale musím se mu postavit, pomoct mu. Vždyť já ho miluju bože a nemůžu dovolit, aby takhle trpěl.
,,Řekl jsem do hajzlu, že ne!" Jako vážně? čekala jsem hodně, ale tohle ne, tenhle druh bolesti jsem dlouho necítila. Štiplavá bolest na líci. Jako vážně? Opravdu mi Calum vrazil? Dal mi facku, bez lítosti?
,,A víš co ti na to řeknu?" vykoktala jsem ze sebe mezi vzlyky. ,,Teď si jen tak zahodil ty krásný měsíce co jsme spolu prožili!" zařvala jsem, musím být silná. Vím, že za to nemůže on, ale ten alkohol.
___
Ne nemůžu si pomoct prostě ten borec vypadá jak Ashton:D
Co myslíte jak to bude dál?
Jak to dopadne s Mali, probudí se?
Co vztah NIKI a Luka? Dají se zas dohromady?
A o Tori a Calum? Vydrží jejich vztah?
A naposledy co Tanya a Dylan? Stane se ještě něco?
With Love Tori xx
ČTEŠ
m.l.w.5sos // c.h.
Fanfiction,,Jsi blázen." šeptla tiše Victorie. ,,Proč myslíš?" otázal se drze Hood. ,,Protože i po tom všem, co jsem udělala mě stále miluješ." #1 in fanfiction ^_^ <-- best of