Tori
Než jsem šla do kuchyně, zastavila jsem se před pokojem, ve kterém byl pravděpodobně Cal. Zaklepala jsem a pomalu otevírala dveře, uviděla jsem jak leží na posteli, oči měl otevřené asi odpočíval, nebo jsem ho vzbudila, ale nevypadal nějak ospale, možná, že ležel takhle už pár minut, vypadal celkem rozkošně, po ránu. Rozběhla jsem se a skočila na něj. ,,No dobrý poledne." křikla jsem.
,,Ahoj Tori, co potřebuješ?" zeptal se.
,,Nic jen že už je půl dvanácté a ty pořád spíš." zasmála jsem se. Posadil se a měl na sobě jen trenky. A do prdele. To břicho, to tetování, rudnu, moc.
,,Už od jedenácti nespím a nezírej na mě tak." zasmál se.
,,Jak to?" posadila jsem se vedle něj, ignorujíc jeho narážku, ať na něj nezírám.
,,Řekněme, že jsem přemýšlel nad včerejškem." Pousmál se na mě.
,,Proč? No vlastně, jak jsem se včera dostala do postele, protože jsem usnula na tobě, nebo ne moc si to nepamatuji." poškrábala jsem se na hlavě.
,,Pfff, mluvil jsem na tebe a ty si u toho usnula, jako vážně to jsem tak nudný? Jakmile jsi usnula, což bylo asi 10 minut před koncem, vypnul jsem tvůj notebook, dal jsem ho na stůl a odnesl tě v náručí do postele. Když jsem odcházel, řekla si ať ještě zůstanu, ať neodcházím, že se bojíš, tak jsem s tebou ležel a objímal tě v 8 ráno jsem od tebe odcházel. Na chodbě jsem potkal Luka, který včera nepil podle toho jak byl v náladě a ani nevypadal, že by mu bylo špatně. Potom jsem na dvě hodiny ještě usnul." usmál se na mě.
,,Aha? A to ať tam zůstaneš jsem jako fakt řekla, nebo to si mi teď řekl jen tak, aby si měl výmluvu, protože si chtěl spát se mnou v posteli?" uculila jsem se a on mi zpravil pramínek vlasů za ucho. Po jeho doteku mnou projela vlna energie.
,,To si řekla, nedělej ze mě úchyláka." zamračil se.
,,Co, já řekla spát v posteli, jako, že vedle mě, nemyslela jsem hned na to, že by si mě ojel ve spánku." řekla jsem a on se začal smát.
,,Nemáš jistý co jsem s tebou mohl dělat, když si spala." řekl vážně a pak se začal smát.
,,Calume ty hovado!" křikla jsem na něj a praštila ho do ramene.
,,Au to bolelo." chytil se za místo kam jsem ho bouchla a začal se mi smát. ,,Ale teď vážně, nic jsem s tebou nedělal." Pousmál se na mě. ,,Tobě, bych nic takového neudělal, nejsem Luke, který by tě ojel hned po tom co by si usnula." zasmál se.
,,Začínám si říkat, že stěhování sem byla chyba." Řekla jsem a zvedala jsem se z postele. Otočila jsem se ve dveřích, podívala se na Cala ,,Uvidíme se na snídani úchyláku."
Zavřela jsem dveře. ,,Toho úchyláka si vyprošuji." Zaslechla jsem z jeho pokoje. Seběhla jsem po schodech dolů a v kuchyni už seděl Luke a usrkával si ze svého hrníčku s Ninja Turtles kávu.
,,Ahoj tučňáčku." usmála jsem se a chytla ho okolo ramen.
,,Ahoj tučňačko." zamyšleně se na mě podíval, ,,Jak se ti spalo s Calumem?" nazdvihl obočí.
,,Co, co já ne-nespala s Calem."
ČTEŠ
m.l.w.5sos // c.h.
Fanfiction,,Jsi blázen." šeptla tiše Victorie. ,,Proč myslíš?" otázal se drze Hood. ,,Protože i po tom všem, co jsem udělala mě stále miluješ." #1 in fanfiction ^_^ <-- best of