,,Ty za nic nemůžeš, jen mám v hlavě jednu stupidní otázku, ze které mám strach. co když se to stane co potom?" podívala jsem se na něj.
,,Jaká otázka?" vyvalil na mě oči.
,,Co se stane, až tě omrzím?"
,,Děláš si prdel? Myslíš, že by si mě omrzela? Myslíš, že bych tě přestal milovat?" nazdvihl obočí a nevěřícně na mě hleděl.
,,Já nevím, předtím si říkal, jak s ti líbí, že jsem nedostupná a..." nedokončila jsem to, protože mě přerušil.
,,A ty si teď myslíš, že když si mi dala dva večery po sobě, tak že mě omrzíš?" nazdvihl obočí.
,,Já-já nevím." vykoktala jsem ze sebe a namáčkla se na něj. ,,Já-já mám prostě jen strach, že o tebe příjdu, užírá mě to každou chvilku. Vždyť tebe chce každá druhá tak proč, proč zrovna já?" řekla jsem a podívala se na něj.
,,Protože tě miluju, a protože jsem ti to už říkal milionkrát, a protože jsi pro mě ten nejdůležitější člověk na světě." dal mi pusu do vlasů, chytil mě za ruku a pohladil palcem po hřbetě.
,,Promiň." šeptla jsem.
,,To je v pohodě." lehce se usmál a dal mi pusu na čelo. ,,Pojď sem." obmotal jeho ruky okolo mých zad a lehl na záda, takže jsem ležela na něm.
,,Jsem těžká, pusť mě." vyjekla jsem.
,,Ticho a spi." zasmál se.
,,Jsou čtyři hodiny odpoledne." mrkla jsem na něj a ukázala na hodiny v rohu místnosti.
,,Dobře tak se podíváme na film?" Zapnul televizi, zrovna dávali the first time s Dylanem O'brienem. Chystal se to přepnout, ale..
,,Přepneš to a zabiju tě." přecedila jsem přes zuby přičemž jsem si vysloužila jeden puppy face a pořádné přimáčknutí. ,,Udusíš mě." zachraptěla jsem a on povolil. Lehla jsem si vedle něj a on si lehl na moji hruď. ,,Dělám ti dobrej polštář?" zasmála jsem se. Jen přikývl a rukou chytil jedno moje prso. ,,Co sem antistresovej balónek?" nazdvihla jsem obočí.
,,No ehm, jestli se tě na něco zeptám a ty neodpovíš, bude to znamenat, že jsi až moc zažraná do O'blbečka, takže to zmáčknu." uculil se.
,,No ehm tak to asi přídu o kozy." řekla jsem.
,,Tori? Mám prosbu." Řekla Chriss ve dveřích a zakrývala si oči, sice jsme byli zakrytí, ale ze slušnosti.
,,Ano lásko?" Zasmála jsem se.
,,Já vím, že jsem otravná, ale pohlídáš mi zase brášku?" Podívala jsem se na Cala, který doslova zářil.
,,Dobře, jen se oblékneme." Uculila jsem se a šla se obléct. Vzala jsem si černé šortky a černé tílko. Seběhli jsme dolů, kde byla jen Chriss s Ashem. ,,Kde jsou ostatní?" podívala jsem se na Ashe.
,,No kluci z The Vamps, že maj nějakej rozhovor Mike jel s Annie na večeři, takže pizzerie. No a já beru Chriss do kina, jo a Luke je u Mali. Takže potřebujeme zase pohlídat jejího brášku. Prosím." zažadonil Ash.
,,Neboj se." mrkla jsem na něj a vzala si od Chrissten toho prcka. ,,Zatím." zamávala jsem jim a zavřela za nimi dveře. ,,Tak a my si jdeme hrát." usmála jsem se na ten uzlíček, kterému mohli být tak čtyři roky.
,,Jdu rozdělat oheň v krbu." řekl Cal a dal mi pusu na čelo. Lehla jsem si na sedačku a posadila na sebe prcka. Všechno bylo v pohodě, dokud do mě nezačal mlátit plyšákama a lechtat mě.
,,Né, už dost, no ták. Cale pomoc." vyjekla jsem a začala se smát, jak je možná že tak malý dítě mě dokáže takhle týrat? Cal se smál a já začínala mít pocit, že se počůrám, ještě to na mě začalo skákat, no to ne. ,,Cale prosím, asi se počůrám." řekla jsem skrze slzy.
,,Tak už dost prcku netýrej mi ji." řekl a sundal ho ze mě. Odskočila jsem si, a když jsem se vrátila Cal seděl na sedačce, prcka měl na nohách a prcek se na něj uculoval. Objala jsem Cala kolem ramen, trošku sebou cukl. ,,Lekl jsem se." usmál se a dal mi pusu na tvář.
,,Nemáš čistý svědomí." zasmála jsem se.
,,Možná, že mě jen užírá to, že jsem tě přetáhl dva dny po sobě." mrknul na mě. Přeskočila jsem sedačku a sedla si vedle něj.
,,Pako." bouchla jsem ho do ramene.
,,Pff, mám otázku." řekl, jen jsem přikývla. ,,Pořídíme si?" uculil se a podíval se na prcka, který na nás hleděl.
,,Ani mě nehne." řekla jsem a on se na mě smutně podíval. ,,Je čas ještě." dala jsem mu pusu na tvář a prcek mě chytil za ruku.
,,Co to je." řekl a podíval se na můj prstýnek.
,,To je prstýnek." usmála jsem se a Cal se uculoval jak pako.
,,A ploš máš ten prstýnek?" podíval se na mě.
,,Ten prstýnek ukazuje, že někomu patřím." řekla jsem a podívala se na Caluma, který mi dal pusu na líčko.
,,A komu patšíš?" zeptal se udiveně prcek.
,,Mě patří." uculil se Cal.
__
Šli jsme směrem na hřbitov, podívat se za Niki, Mámou a Tátou. Já, Cal a prcek, každý jsme ho drželi za jednu ruku, vypadali jsme jako šťastná rodinka. Došli jsme na hřbitov ke hrobu Niki, zapálila jsem svíčku, řekla pár slov a potom jsme přestoupili o kousek dál na místo, kde ležela máma s tátou. Neustála jsem to a začala brečet.
,,Lásko." vydechl Cal a jednu ruko mi obmotal okolo ramen.
,,Ploš teta Tori bleší stlejdo Cale?" zeptal se a mě bylo do breku ještě víc.
,,Já nebrečím broučku jen mi něco spadlo do oka." usmála jsem se na prcka a prohrábla mu vlasy.
,,Nene, ty blešíš, pšiznej to." zakroutil záporně hlavou.
,,Teta Tori brečí, protože přišla o ty nejlepší lidi v jejím životě." usmál se na něj Cal a vzal ho do náruče, držel ho jednou rukou a druhou mě přimáčkl.
,,Děkuju." šeptla jsem, otřela si slzy a pomalými kroky jsem je vedla pryč z tohodle depresivního místa. Šli jsme parkem co je kousek od domu. Cal v jedné ruce držel prcka a druhou měl okolo mého pasu. Procházeli jsme okolo skupinky puberťáků chlastajících a hulících na lavičce. Stmívalo se.
ČTEŠ
m.l.w.5sos // c.h.
Fanfiction,,Jsi blázen." šeptla tiše Victorie. ,,Proč myslíš?" otázal se drze Hood. ,,Protože i po tom všem, co jsem udělala mě stále miluješ." #1 in fanfiction ^_^ <-- best of