Tori
Podal mi obálku, já ji otevřela a natiskla si ruky před pusu. ,,To nemyslíš vážně?!" zamumlala jsem.
,,Chceš letět někam jinam než do Paříže?“ nazdvihl obočí a pousmál se.
,,Nechci, ale je to do Paříže a je to první třída. Kolik tě to stálo proboha?!“ vyjekla jsem.
,,Peníze neřeš, a líbí se ti moje překvápko?“ uculil se.
,,Že líbí, panebože Hoode!“ skočila jsem mu okolo krku ,,Tohle je to nejlepší, teda ty si to nejlepší co mě kdy potkalo!“ políbila jsem ho.
Usmál se a pořádně mě přimáčkl ,,Tohle si pořádně užijeme!“ zašeptal mi do ucha a já ho políbila. Uvědomuje si on vlastně jak moc ho miluju?
NIKI a Chriss mi pomohli sbalit věci, do kufru jsem sbalila všechno co jen šlo, oblečení tenisky, kosmetickou tašku, to je pro mě hlavní a ntb. Další týden byly prázdniny, takže jsem školu neřešila. A konečně přišel den D, den odletu do Paříže, nejromantičtějšího města na světě. Ashton nás odvezl na letiště a ještě před odchodem řekl Calovi: ,,Udělá si něco, třeba si jen zlomí vlas a zabiju tě brácho.“
,,Neboj se, budu se o ni starat jako o tu nejkřehčí a nejcennější věc na světě což ona je.“ Pousmál se na mě a já jen protočila oči. Už jsem si přála být v Paříži.
V letadle jsme usnuli, probudila nás až letuška, která hlásila, že budeme přistávat. Vzali jsme si kufry a taxíkem jeli do hotelu. Cal šel na recepci pro klíčky od pokoje a zatáhl mě do výtahu.
,,Uvědomuješ si, jak moc tě miluju?“ zeptala jsem se a on se jen usmál, miluju na něm ten dětský úsměv, ten mě bude pronásledovat až do smrti.
,,A uvědomuješ si, jak moc miluju já tebe?“ obejmul mě a dal mi pusu na čelo. Dojeli jsme so dvanáctého patra a šli do pokoje. Cal odemkl dveře, a mě spadla brada, byla to nádhera. Dokonalý pokoj s manželskou postelí, balkónem, takový ten typický apartmán co mají ve filmech.
,,Líbí?“ řekl Calum a já se na něj jen udiveně podívala.
,,Je to nádhera.“ dodala jsem a skočila mu na krk.
Stáli jsme tam v objetí asi půl hodiny. Než Calum přerušil to ticho. ,,Nechceš se jít projít?“ přikývla jsem, ,,Jen se převléknu ok.“ Doběhla jsem ke kufru a vytáhla černé šortky, kočičí punčochy a květované tričko. Vlasy jsem nechala v culíku a make-up jsem nechala tak jak je. Mohli jsme vyrazit. Šli jsme do nedalekého parku.
***
Mezitím v Sydney
Ash
Mohl bych zavolat Chriss jestli nechce do kina, nebo ven, nebo se stavit. Vzal jsem mobil a vytočil její číslo které jsem vypáčil z NIKI.
,,Haló Chriss Cole u telefonu.“
,,Ahoj Chriss tady Ash, nechceš se stavit nebo někam zajít?“ byl jsem trošku nervózní, ale nepoznala to na mě.
,,Jo jasně, za půl hoďky se stavím a něco podnikneme dobře.“
,,Jasně.“ Položila mi to, a já seděl na sedačce a přemýšlel co, by jsme mohli dělat.
Půlhodiny uběhlo docela rychle a já nevymyslel kam, by jsme mohli jít. Otevřel jsem dveře a stála tam, v riflích, bílém, volném tričku, vlasy v culíku, vážně nemůžu z ní spustit oči.
,,Tak jak?“ vyrušila mě z myšlenek.
,,Jo, mám dva lístky do kina na Annabell. Chceš?“ usmál jsem se.
,,Sice horory moc nemusím ale klidně. No dá se říct bojím se u nich a hrozně moc, ale klidně můžeme.“ Pousmála se.
Nasedli jsme do auta a jeli směr kino. Střídavě sledovala mě a silnici. Pořád jsem měl v hlavě, jak Tori řekla, že se jí líbím, musel jsem se pousmát.
Dojeli jsme před kino, zaparkoval jsem, pomohl jí z auta jako gentleman a šli jsme si sednout do sálu. Většina holek se na nás dívalo, no na nás spíš na Chriss až vražedně. Jako sice jo držel jsem ji okolo pasu, ale mezi námi zatím nic není. Koupil jsem popkorn a colu s dvouma brčkama.
***
Zpět k Paříži
Tori
Procházeli jsme se po parku, a fans Calovi nedali chvilku pokoj. Seděli jsme na lavičce každou chvilku prošla nějaká fanynka a hned škemrala o podpis nebo o fotku, jasně chápu Cal chce být milý, a chápu fans taky jsem byla taková na koncertě The Vamps, ale už mi to leze krkem.
,,Ty jsi Calum Hood, že?“ zeptala se černovlasá holka, která stála vedle blondýnky.
,,No?“ pousmál se Cal.
,,No jen bych chtěla říct, že 5SOS stojí za hovno, všichni vypadáte jak buzeranti a musím uznat, že máš celkem malý péro, ty šikmoočko. Jo a děvče hodně štěstí v přiteplené rodině!“ Už odcházeli, ale já se zvedla a šla té černovlasé svini jednu vrazit.
,,Co si o sobě do piči myslíš, uvědom si do hajzlu, co si teď vypustila ze své nevymáchaný držky ty pizdo!“ zařvala jsem na celý park, když jsem se otočila na Cala vyvalil na mě oči, ani jeden jsme netušili, kde se to ve mně vzalo, normálně jsem milá, ale když někdo začne urážet moje blízké tak se neznám.
***
Přeskočit zpět přes půlku světa do Sydney
Chriss
Sedíme v kinosále, a začínají reklamy jako vždycky v kině na začátku, upoutávky na další filmy a reklamy bla,bla,bla. Namáčkla jsem se na Ashtona, protože film už začínal, když jsem na něj hodila okem, uculil se jako sluníčko, je tak sladký.
Snažil se mě obejmout, takový ten typický trik jak sbalit holku. Natakoval mi ruku za krk a snažil se mě obejmout. Je tak .. oh bože!! U každé scény, samozřejmě té hnusné jsem se na něj namáčkla.
Ash
Líbí se mi, že se na mě mačká, je tak rozkošná. Po filmu jsme šli k nám, zamčel jsem za sebou vchodové dveře, porozhlédl jsem se, došlo mi že Luke je zase u NIKI a Mike se někde ožírá v klubu. Namáčkl jsem ji ke zdi, jednu ruku jsem si opřel o stěnu a druhou položil na její pas.
,,Ashi počkej.“ Vydechla, když jsem se blížil k jejímu krku.
,,Co je špatně?“ zeptal jsem se.
,,Ne, nic není špatně vyvíjí se všechno dokonale, jen já, neznáš mě tak moc a..“ políbil jsem jí, začala až moc mluvit.
,,Nechci aby sis myslel, že jsem stebou jen proto, že jsi slavnej nebo tak.“ Dívala se mi přímo do očí.
,,Já si to ale nemyslím, zamiloval jsem se do tebe Chriss.“ Svůj pohled jsem přesunul na její rty a začali jsme se líbat.
***
Paříž
Calum
,,Kde se to v tobě vzalo, je hezký, že mě bráníš, ale vážně lisknout si jí nemusela ikdyž si to zasloužila.“ Zasmál jsem se.
,,Já-já nevím, prostě mě ta svině naštvala tak jsem jí vrazila.“ Usmála se a dala mi pusu na tvář.
,,Půjdeme, už se stmívá.“ Dodal jsem a vyrazili jsme směrem hotel, kde jsme měli nemilé překvapení...
Na obrázku je Calum^^
Když jsem tohle začínala psát netušila jsem, že budu mít víc jak 10k zhlédnutí. wow. všem moc děkuju^^
ČTEŠ
m.l.w.5sos // c.h.
Fanfiction,,Jsi blázen." šeptla tiše Victorie. ,,Proč myslíš?" otázal se drze Hood. ,,Protože i po tom všem, co jsem udělala mě stále miluješ." #1 in fanfiction ^_^ <-- best of