'Dlouho vám to nevydrží -NH xx'
,,Ochráním tě." Šeptl mi Calum do ucha.
______
Mohla bych se stavit za NIKI. Zvedla jsem se od krbu a namířila si to za ní. Zastavila jsem před jejím domem, chtěla jsem zazvonit, ale slyšela jsem hlasy.
,,Tak co, už si je rozdělila?" Slyšela jsem hlas a byl mi hodně povědomý.
,,Ne, jejich vztah moc drží."
,,Uvědom si proč to děláš, aby si získala zase Luka, který se na ni začal lepit. Budu to chtít něco víc než smsky a útok fanynek." Oh bože ten pisklavý hlas. Tanya.
Nemůžu uvěřit, že to všechno dělá NIKI. A já ji považovala za nejlepší kamarádku, to nemůže být možné. Jak mohla. Rozběhla jsem se a utíkala domu. Na chodbě jsem narazila na Caluma.
,,Co se stalo?" Řekl zděšeně a obejmul mě.
,,NI-NIKI je NH." Řekla jsem.
,,NH? NIKI Hale. Bože že mě to nenapadlo." Netrvalo dlouho a ve dveřích se objevil Luke. Začal se vyptávat, tak jsme mu všechno řekli.
Někdo zazvonil a ve dveřích stála Niki.
Luke
,,Ty se opovažuješ sem ještě přijít?!" Vyjekl jsem.
,,Ehm jo? Co jsem udělala?"
,,Jo tak slečinka neví? Víš co ty NH už se k nám nikdy nepřibližuj a mezi námi je definitivní konec!" Zařval jsem.
,,Ne Luky! Omlouvám se!" Začal jeden z těch jejich hytesráků.
,,Na omluvy je trošku pozdě nemyslíš? Vypadni a už se nikdy nevracej!" Zabouchl jsem dveře a pohled přesunul na Tori, která mě hned obejmula.
,,Co si takhle udělat filmovej večer, aby jsme byli myšlenkama jinde, co říkáš?" usmála se a prohrábla mi vlasy. Jen jsem přikývl.
Tori
V obyváku jsme připravili s Calem polštáře, deky. Udělali jsme popcorn a objednaly se pizzy. Nachystali jsme všechno a pak jsem zatáhla Cala do koupelny, shodila jsem ze sebe oblečení a vlezla do sprchy s Calem v patách.
Stál za mnou a začal mi krk obsypávat polibky, rukama přejížděl po mém pase. Otočil si mě a rukama přejel na můj zadek, který zmáčkl. Vzala jsem sprchu a namířila ji na něj.
,,A si blbá! Víš jak to studí?!" začal pištět jako holka. Propadla jsem v nehorázný výbuch smíchu.
,,A hele slečna Caluma nemá ráda vlažnou vodu." zasmála jsem se.
,,Slečna Caluma teď asi přetáhne slečnu Victorii." nahodil ďábelský úsměv a popošel ke mě.
,,VICTORIE JE TU PIZZA!" zařval někdo ze spod a podle hlasu jsem zjistila, že je to Annie.
,,Kurva!" přecedil přes zuby Calum.
,,Snad příště." mrkla jsem na něj, dala jsem mu pusu na tvář a odešla.
Zabalila jsem se do ručníku a běžela dolů. Stál tam poslíček, který si mě přeměřil pohledem a Annie, která nejspíš za chvilku příjde o vlasy, ale co plešatej Michael a plešatá Annie, dokonalý pár. Zaplatila jsem pizzy, které Annie odnesla do obyváku a skočila se nahoru oblíct.
Cal stál uprostřed pokoje jen v boxerkách. ,,A to si jako myslíš, že po tobě hned skočím." zasmála jsem se a on se na mě otočil. Šla jsem do šanty, hodila na sebe spodní práslo a Calumovo staré tričko.
,,No, čekal jsem, že tě tady ohnu, ale když se oblíkáš." ušklíbl se.
,,Náš vztah není jen o sexu ne?" usmála jsem se.
,,Ne no." řekl Cal, když si oblíkal tričko.
,,Tak vidíš." chytla jsem ho za ruku a zatáhla do obyváku, kde už byli Chriss, Ash, Luke a Annie.
,,Kde je Mike?" usmála jsem se a sedla si vedle Chriss.
,,Nejspíš v kuchyni." řekla Chriss a šla pro něj.
,,Takže co máme za film?"
,,Star Wars." usmála se Annie a zapla film.
Během filmu, jsem pozorovala Luka, byl skleslý, když byla vtipná scéna ani se nesmál. ,,Jdu povzbudit Luka." šeptla jsem Calumovi, jen přikývl.
Zvedla jsem se a naznačila Lukovi, aby šel do kuchyně. ,,Luky Tučňáčku můj." řekla jsem a obejmula ho. Měla jsem ruky okolo jeho krku a on ty jeho okolo mého pasu. Hlavu měl na mém rameni a zadržoval slzy. Muselo ho hodně ranit, když zjistil, že holka, kterou miloval je taková svině.
,,Proč Tori? Proč to udělala?" řekl sklesle. ,,Já ji nenávidím. Chtěla ublížit nejcenějšímu člověku v mém životě. Tobě."
,,Ehm." odkašlal si někdo za námi.
,,Cale to není tak jak to vypadá." řekl Luke a odtáhl se ode mně.
,,Však já nic, neříkám, jen jsem chtěl, aby jste mi uhnuli. Stojíte tak blbě, že si nemůžu podat sklinku." zasmál se a na Lukovi šlo vidět, že se mu ulevilo.
,,Asi už půjdu spát." Luky se ne mě smutně usmál. ,,Díky." dal mi pusu na tvář a odešel.
,,Mám žárlit?" ušklíbl se na mě Cal.
,,Nemusíš." vydechla jsem. ,,Lukyho hodně vzalo, když zjistil, že Niki je taková svině." dodala jsem.
,,Hej Tori, zbyla nám ještě jedna pizza, uděláme si u tebe girl party?" zasmála se Annie ve futrech.
,,To je v pohodě, budu spat v pokoji pro hosty." usmál se Cal, dal mi pusu na tvář a zmizel než jsem stihla cokoliv říct.
_____
Zalezli jsme s holkama do pokoje pomlouvali jsme kluky dá se říct.
,,Tori? Jakej se Calum v posteli?" ušklíbla se Chriss a já se začala dusit pizzou.
,,No jak bych to řekla, když jsme mezi váma chová se jak dítě, ale když je se mnou sám tak je to ukázkovej příklad dokonalýho kluka a v posteli." vydechla jsem. ,,No to slovy popsat nejde." zasmála jsem se. ,,A jak je na tom můj bratr?"
,,Abych se přiznala je to hotovej ďábel." mrkla na mě. ,,A co ty a Michael? Annie." obě jsme se na ni zadívali a ona trošku zrudla.
,,No, až na to, že má malý prsty luxus." zasmála se a ukousla si z pizzy.
,,Kouřila si Calumovi?" vybafla na mě Annie. Než jsem stihla něco říct skočila mi do toho Chriss.
,,Babe neblbni má rovnátka." Všechny jsme se začali nehorázně smát.
Ještě jsme pár hodin takhle pomlouvali kluky a pak holky usnuly a já nemohla spát, chybělo mi něco důležitýho. Můj obří méďa. Zvedla jsem se a šla chodbou do pokoje pro hosty. Zaklepala jsem a nakoukla dovnitř. ,,Cale spíš?" šeptla jsem a čekala na odpověď.
,,Nespím." posadil se a rozsvítil lampičku na nočním stolku.
,,Můžu si lehnout za tebou, nemůžu spát." Jen přikývl, přitulila jsem se k němu. Spát v jeho objetí je pro mě to nejlepší. Lehla jsem si vedle něj a on si mě přitáhl blíž. Bylo ticho které ale po chvilce přerušil.
,,Takže nejde popsat slovy jakej jsem v posteli jo?"
ČTEŠ
m.l.w.5sos // c.h.
Fanfic,,Jsi blázen." šeptla tiše Victorie. ,,Proč myslíš?" otázal se drze Hood. ,,Protože i po tom všem, co jsem udělala mě stále miluješ." #1 in fanfiction ^_^ <-- best of