Tori
Proč? Proč mi takhle motá hlavu? Pořád jsem se snažila odtrhnout ale nešlo to. Držel mě moc pevně. ,,Calume pusť mě!"
,,Ne, dokud mě nevyslechneš." Mlčela jsem a nebránila se, jen jsem stála jak sloup a nechala se objímat od někoho, komu jsem tak slepě věřila.
,,Tori, já vím, jsem debil, za všechno můžu já, ale poslouchej než si přijela z obchodu, přišla za mnou Lydie, polonahá a jakmile uslyšela dveře, začala mě líbat, a dneska, když si utekla, celou tu dobu jsem seděl tady a pořád přemýšlel nad tím, jestli ti nic není. Do smrti bych si vyčítal, kdyby se ti něco stalo." Stál přede mnou, už mě ani neobjímal, jen měl hlavu opřenou o moje rameno.
,,C-Cale, já.. " ,nemohla jsem vyslovit ani pořádnou větu. Nerozumím tomu, co se se mnou děje? Na jednu stranu ho miluju a nedokážu si představit život bez něj, a na druhou stranu jsem na něj naštvaná.
Po pětiminutovém deptajícím tichu Cal promluvil. ,,Tori, promiň, je mi to hrozně líto, ale pamatuj si, že tě miluju, a budu tě vždycky milovat. Je mi to líto. Je mi líto, jak kvůli takovému volovi, jako jsem já, trpíš." Dostala jsem nával citu a rozbrečela se. ,,Ne, ne nebreč to jsem nechtěl Tori nebreč, je mi to moc líto, ne miluju tě." Začal zmatkovat a obejmul mě. Objala jsem ho okolo pasu, půl hodiny jsme takhle stáli.
Calum
Hrozně jsem jí ublížil. Seděli jsme naproti sobě, na její posteli. ,,Tori ty víš, že já tě miluju. Moc tě miluju."
Pohladila mě po tváři. ,,Já vím hlupáčku, opakuješ to tady pořád dokola si půl hodiny." V tu chvíli někdo zaklepal na dveře.
,,Tori jsi tam, tady Ash, je tam s tebou ten parchant?" zeptal se mírně naštvaně, divím, se že mi nerozbil hubu.
,,Ashtone, jsi dokonalej brácha, já vím, nezasloužím si tě, ale teď nás prosím nech, potřebujeme si to vyřešit."zavolala na něj.
,,Ok." Ashton odešel, nastala chvíle ticha.
,,Tori já tě mi.." Najednou mě políbila.
,,Přestaň to říkat pořád dokola, nebo už to nebude mít význam." šeptla mi do rtů a usmála se.
,,Já jen chci, abys to věděla." řekl jsem tiše.
,,Ale já to vím, taky tě miluju." usmála se.
Tori
Šla jsem se osprchovat, a když jsem se vrátila Cal ležel na mojí posteli, vyšla jsem jen v ručníku. Calum zrudl jak rajče.
,,Co? Děláš, jak kdyby si mě neviděl nahou." uchechtla jsem se.
,,No viděl, ale tohle nikdy neomrzí, jsi nádherná." Oblékla jsem se a lehla si k němu do postele.
,,Co je? Vypadáš nějak sklesle?" zeptala jsem se.
,,Lydie mi pořád posílá fotky na snapchat a píše mi na twitter jak mě miluje. Já vím, teď jsem tě asi naštval, ale mám nápad, pošleme jí video jak mi dáváš pusu." uculil se.
,,Oh, Hood a jeho mistrovské plány." Zasmáli jsme se. ,,Fajn"
ČTEŠ
m.l.w.5sos // c.h.
Fanfiction,,Jsi blázen." šeptla tiše Victorie. ,,Proč myslíš?" otázal se drze Hood. ,,Protože i po tom všem, co jsem udělala mě stále miluješ." #1 in fanfiction ^_^ <-- best of