6. I still love you.

5.7K 298 2
                                    

Tori 

Zapnul film a já si k němu přisedla, co k němu, zase jsem na něm byla nalepená jak moucha na mucholapce. Kdykoliv byla nějaká hnusná scéna, zakryl mi rukou oči a já slyšela jen zvuky, jak padají věci a někdo křičí. Pokaždé jsem se, ale stejně lekla, když někdo zaječel, v jeho objetí jsem se cítila v bezpečí, měli jsme rozsvícenou lampu, takže jsem se ani nebála.

Ucítila jsem na sobě jeho pohled. Podívala jsem se na něj a tak začal náš oční kontakt. ,,Na co tak koukáš?" zeptala jsem se.

Nic neříkal, jen se ke mně blíž přiblížil, cítila jsem jeho dech na celém svém obličeji. Obrala mě husí kůže. Jeho oči začaly přeskakovat na moje rty a já věděla co nastane. ,,Na tohle jsem čekal moc dlouho." řekl a přitáhl se blíž a naše rty se lehce otřely o sebe. Uculil se, když se odtáhl a dál sledoval můj zaražený pohled.

,,Co se tak směješ, ty úchyláku?" zeptala jsem se.

,,Neříkej mi úchyláku laskavě." zamračil se.

,,Bud..!" než jsem stihla doříct to jedno slovo, znovu se přilepil na moje rty, byl to hodně vášnivý polibek plný chtíče. Cítila jsem jeho dokonalé rty. Posadila jsem se na něj a začali jsme se líbat, po chvíli se mi vrhl na krk, obsypával ho lehkými polibky a já si myslela, že se za chvilku rozteču. 

Jestli on má být můj první tak ať. Na tohle jsem čekala hodně dlouho. Chytila jsem ho za vlasy a lehce za ně tahala. Rukou mi zajel pod tričko, při jeho štěstí jsem neměla podprsenku. Jel od boků nahoru, až k hrudníku, lehce mi zmáčknul prso a já vzdychla do polibku, přičemž se usmál.

,,Chci tě hned." řekl, skousl si spodní ret a rukou začal zajíždět do kalhotek. Pokračovalo by to, kdyby nás někdo nepřerušil.

Při mém "štěstí" se otevřely dveře, Ash, kluci a Niki vešli do domu, odskočila jsem od Cala a upravila si tričko, jakmile nás Ashton spatřil začala se v něm vařit krev. ,,Calume, ty hajzle, odejdu jen na pár hodin a ty mi tady jebeš sestru?!" zařval neudržel v sobě vztek a praštil Cala do nosu. Začali se mlátit, no spíš Ash mlátil Cala, nebránil se.

,,Ashtone dost!!!" Zaječela jsem přes celý dům ,,Přestaň, miluju ho!" přistoupila jsem k Calovi a pomohla mu vstát.

,,Jsi v pořádku?" kývl a pousmál se, přitom rukou chytal krev, která mu tekla proudem. ,,Co ti vadí Ashtone, že jsem konečně šťastná? Že jsem se sem konečně vrátila? K tobě, k nim a k němu?" zeptala jsem se zvýšeným hlasem a ukázala na Caluma.

,,Ne, vadí mi, že si necháš strkat jazyk do krku. Ještě k tmu od něj." řekl a ukázal na něj.

,,Uvědom si laskavě, že už nejsem malá, je mi sedmnáct, ne deset. Smiř se s tím!" Odvedla jsem Cala do jeho pokoje, zatím co Ash tam jen nehybně stál. Musí si uvědomit, že nejsem mála. Ano taky by mě štvalo, kdyby si začal s mojí nejlepší kamarádkou, ale chodil s Nikoletou a bylo mi to fuk.

___ 

V pokoji jsem se snažila zastavit krvácení z nosu kapesníkem, díval se na mě tak nevinně.

,,Takže ty mě miluješ jo?" zeptal se s úšklebkem, nadzvedl obočí a pousmál se.

,,Záleží na tom?" otočila jsem se k němu zády. ,,Je to jedno, když ty necítíš to co já." povzdechla jsem si a byla jsem na odchodu, ale zastavil mě.

,,No mě na tom záleží." lehce se usmál a objal mě. ,,Pořád tě miluju."


m.l.w.5sos // c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat