5. Plan, how to kiss her.

5.9K 308 9
                                    

Tori

,,Luku volá ti Niki." řekl dost naštvaně Ash, který vtrhl do kuchyně. Luke vyběhl od stolu a já jen slyšela hlas mojí nejlepší kamarádky Nikolety, jak se baví s Lukem. Niki je tak trošku děvka, abych pravdu řekla, rozešla se s mým bratrem a co jsem slyšela ho podváděla s Lukem. Nechápu jak jí Ash mohl odpustit a nechápu, že nerozbil Lukovi hubu.

Očividně seřvala Lukase za to, že se mu nemohla dovolat, omlouval se jí, že má vybitý mobil a řekl jí, ať se staví, že tu má překvapení a podíval se na mě. Nikoleta mě umačká už mě vidím. Za hodinu tu byla i s jejíma natupírovanýma vlasy a černě zmalovanýma očima.

,,Omg, Tori! Panebože, jsi zpět." Rozzářil se jí úsměv na tváři a běžela mě obejmout. Jak říkám, málem mě umačkala ,,Jak dlouho jsi tu?" zeptala se.

,,Ehm, od včerejška." Došlo mi, že jsem měla celkem štěstí, že Ash neslyšel o tom, jak jsem se bavila s Lukem o mě a Calumovi. Uf, kdyby přišel o chvilku dřív, asi bych to nezakecala. No tak jsem spala s Calumem v posteli, vedle něj, no a? Svět se nezboří, nespali jsme spolu takhle poprvé. No spíš jsme spolu takhle spali po dlouhé době.

,,Calume budeš spát se mnou nebo s Ashem?" zavolala jsem na něj.

,,S tebou ty nekopeš okolo sebe." řekl mi. ,,Spíš se tulíš." šeptl mi do ucha tak, aby to neslyšel Ash.

Leželi jsme vedle sebe, měli propletené prsty a usínali za Ashtonového chrápání. Medvěd. ,,Mám tě rád Torinečko." usmál se, i přes tmu v pokoji jsem ho viděla, ty jiskřičky v očích, nešly přehlédnout.

,,Já tebe taky." usmála jsem se a dala mu pusu na nos.

,,Tori, večer jdeme zas na party, ta včerejší stála za hovno. Jdeš taky?" Zeptal se Mike.

,,Ne promiň nejdu, budu zase doma." Pousmála jsem se. ,,Chlastačky nejsou pro mě."

,,Takže tu zas zůstaneš s Calumem a budete spolu v posteli?" zeptal se znovu a já ztuhla.

,,C-co? J-jak? Jak to víš?" vykoktala jsem ze sebe a pustila Nikoletu na zem.

,,No Luke mi to řekl." řekl mi.

,,Cože, ty si spala s Calumem?!" vyjekla Niki a já jí zadělala pusu rukou.

,,Sklapni Nikoleto, spala jsem vedle něho." řekla jsem vážně. ,,On ti to řekl? Rly? A Ashtonovi jste to taky řekli?" nazdvihla jsem obočí.

,,Jo, ale Ashtonovi jsme nic neříkali, zabil by Caluma. Ash je ten typ člověka, který by chránil svoji "malou" sestru." zasmál se Luke.

_

Celý den jsem proseděla v pokoji, popíjela kafe ze svého hrnku s jednorožci a četla Labyrint od Jamese Dashnera. Ta představa O'Briena, oh. K večeru přišel Calum do pokoje. ,,Nechceš se zase podívat na film?" zeptal se. Přikývla jsem, dala si sprchu a šla dolů.

Přisedla jsem s k němu na gauč. ,,Tak na co se podíváme? Chtěl bych Paranormal Activity, ale vzhledem k tomu že nemáš ráda horory. Nějakou komedii?" nazdvihl obočí.

,,Klidně se podívám na paranormal, ale mám podmínku." ukázala jsem varovně prstem.

,,No?"

,,Zakryješ mi oči pokaždé, co bude hnusná scéna." řekla jsem a on se uculil.

,,Okay." Usmál se na mě tím jeho pohledem, byl k sežrání.

Calum

Takže plán zní takhle, pustíme si horor s tím, že se bude bát a zase se na mě namáčkne, potom se to nějak vybarví. Ano je to hnusnej plán, ale bude se bát a já bych si s ní konečně mohl něco začít. Vidím, že jen co se na ni podívám, nebo promluvím je nervózní. Podlamují se jí kolena a třepou se jí ruky. Takováhle před tím nebyla.

Jsem z ní celý nervózní, cítím k ní něco, co jsem k jiné necítil. Vrátily se mi city, které jsem k ní choval, než odjela. Během filmu se na mě mačkala, a já už tušil, že můj plán jak ji políbit pomalu vychází.

m.l.w.5sos // c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat