65.

2.9K 190 6
                                    

Calum

Chtěl jsem s ní chvilku být, ale ne ona mě pošle za fanynkami, co s ní je? Já chápu, že nemá náladu na nic, ale nemusí být tak nepříjemná i na mě.

Tori

Cal už je hodinu pryč, nikdo tu není jen Gus pořád spí. No nic, hodila jsem na sebe legíny, tílko. Rozhodla jsem se najít Cala. Když jsem vylezla z busu, rozhlédla jsem se okolo sebe, můj zrak upoutala skupina fanynek. Rozběhla jsem se k nim.

,,Cale!“ zaťukala jsem mu na rameno.

,,Co potřebuješ podpis, fotku?“ ani se na mě neotočil, takže neviděl, kdo jsem.

,,Fotek s tebou můžu mít kolik chci.“ Odsekla jsem a on se na mě konečně otočil.

,,Jo to jsi ty.“ Řekl tak nějak znechuceně a odvrátil pohled zpět na fanynky.

,,Calume!“ vyjekla jsem, abych upoutala jeho pozornost, ale ignoroval mě. ,,Jak chceš, chtěla jsem se ti omluvit, ale když nechceš tak si naser!“ Zařvala jsem a všichni přesunuli svůj pohled na mě.

,,T-Tori počkej.“ Řekl, ale já už byla na odchodu. ,,Dámy odcházím.“ Zamával jim a odešel.

Doběhl mě, ale já neměla ani chuť se na něj podívat. ,,Tori.“ Nahodil ten jeho puppy face, ze kterýho se mi podlamují kolena a čekal, že to se mnou hne, avšak nestalo se. Zašla jsem do autobusu a naštvaně si sedla na místo kde jsem seděla posledních pár hodin. ,,Tori, promiň.“ Přejel mi rukou po stehně, vypadá k sežrání, když si žehlí problémy. NE NESMÍM POVOLIT.

Začal mě líbat na krku, začala jsem se křenit. ,,Co je?“ Nechápavě se na mě podíval.

,,Nic, jen to lechtá a pořád jsem na tebe naštvaná.“ Odvětila jsem a zatlačila mu na hruď, abych ho odtáhla.

,,Fajn.“ Řekl naštvaně a odešel. Zastavila jsem ho v uličce mezi palandami, kde spal Gus.

Odtáhla jsem ho zpět do zadu a zavřela dveře. Nechápavě mě sledoval. Přitlačila jsem ho na dveře a začala ho vášnivě líbat. Usmál se a rukama přejížděl po mém pase. Otočil nás, takže jsem na dveřích byla nalepená já. Vyzvedl mě na horu, nohy jsem obmotala okolo jeho tenkého pasu a rukou mu zajela do vlasů.

Najednou se otevřeli dveře a mi spadli na Ashtona. Začala jsem se nehorázně smát, Cal taky, jen Ashtonovi moc do smíchu nebylo.

,,Bráško co je?“ zeptala jsem se ho, když jsme se konečně postavili.

,,Nic, jsem rád, že se dobře bavíte. Sory, že jsem vás vyrušil.“ Řekl zklamaně a odešel.

,,Jdu za ním.“ Vyjekl Cal než jsem stihla cokoliv říct.

Calum

,,Ashtone.“ Chytil jsem ho za rameno, ale škubl sebou. ,,Co tě žere brácho?“

,,Nic.“ odsekl.

,,Ashtone!“ zařval jsem.

,,Víš co mě žere Hoode? To že přicházím o svoji sestru.“ Hodil jsem na něj nechápavý pohled. ,,Od doby co přijela, je pořád s tebou. A-a na mě už se vykašlala.“

,,Ashtone to není pravda.“ Řekl jsem a schytal jeden vražedný pohled.

,,Že ne? Od doby co je tady se s ní bavím, jen když se pohádáte.“ Dodal a odešel, bylo mi ho líto, má pravdu, Tori je pořád jen se mnou.

Tori

Gus se konečně probudil, svolal všechny a už vyrážíme na další zastávku. Sedím s Calem v zadu a koukáme na film, na sedačce naproti sedí NIKI s Lukem, jsem ráda, že se nehádají a všechno je ok. Cal o mě leží opřenej a já se mu prohrabuju ve vlasech. Po chvilce jsem usla.

Cale! Zůstaň se mnou! Poslouchej mě, nemůžeš umřít, nemůžeš mě tady nechat samotnou! CALE! On nedýchá! Zavolejte někdo do hajzlu pomoc! Ashtone, NIKI, Chriss nestůjte jen tak zavolejte POMOC! On mi nemůže umřít. Dělejte něco zachraňte ho! Já ho miluju! Nechtě mě, já chci zůstat s ním! NE CALE!

Rychle jsem si sedla, byla jsem ubrečená, zpocená. Jediné co jsem chtěla, bylo vidět Cala. Porozhlédla jsem se okolo sebe Cal nikde. Vlastně nikdo tu nebyl, NIKI zase byla s Lukem a Chriss s Ashtonem. Nečekaně. Podívala jsem se na hodiny, tři ráno. Šla jsem si do kuchyňky udělat si kafe, udělala jsem dvě pro sebe a pro Guse, zanesla jsem mu ho.

,,Díky princezničko.“ Řekl a usmál se.

,,Nemáš za co.“ Otočila jsem se a tam seděl Cal u jídelního stolku, něco ťukal do iPhonu a pak zvedl svůj pohled na mě. Rozběhla jsem se k němu a pořádně ho obejmula, chtělo se mi brečet, když jsem si vybavila ten sen.

,,Copak je?“ zeptal se a přimáčkl mě k sobě.

,,Zdálo se mi, že si umřel.“ Řekla jsem a ucítila slzu.

,,Byl to jen zlý sen, mám si jít lehnout s tebou?“ usmál se.

,,Jo.“ Vyjekla jsem, ale potichu, abych nevzbudila ostatní…. 

m.l.w.5sos // c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat