,,Nikam, teď tě čeká odplata, protože dodělám to co si včera začala." šibalsky se usmál.
,,Ne Calume nech mě!" vyjekla jsem, když mi začal obsypávat krk polibky, seděla jsem mu na klíně, držel si mě a já se nemohla zvednout. ,,Cale no ták." snažila jsem se ho odtáhnout ale nešlo to.
,,Žádný Cale no ták, tuhle práci dodělám." usmál se a udělal mi na krku cucflek. ,,Takže tohle je moje mistrovské dílo, opovaž se ho zamaskovat makeupem, nebo podobníma blbostma." ušklíbl se a chvilku se věnoval mím rtům. Nastala válka ve které měl jasnou nadvláda a ještě aby ne, když fixloval a rukama mi drtil kozy.
Položil mě na postel a nepřerušoval spojení našich rtů. Jednou ruku se podpíral a druhou přejel od krku, přes pad až ke kalhotkám. Jedním máchnutím ruky je stáhl, ležela jsem pod ním nahá a nemohla jsem se brání, chtěla jsem, ale nic mi nedovolil. Ano, má nadvládu i bez pout. ,,Cale." vydechla jsem, když jeho prsty byli někde kde neměli. Stáhl si boxerky a opatrně do mě vnikl. Začal přirážet, nabírat na rychlosti. Netrvalo dlouho a oba jsme dosáhli vrcholu.
,,Miluju tě." řekla jsem, když se svalil vedle mě. Při mém štěstí někdo začal klepat na dveře, dokonale načasované.
,,Tori tady Mike, chci ti někoho představit." vyvalila jsem oči na Caluma.
To si ze mě dělá prdel, rychle jsem vyskočila z postele, hodila na sebe kalhotky, které jsem vzala ze šuplíku a Calumovo tričko, které se válelo na zemi. ,,Hoď na sebe něco, nebo se aspoň zakry." šeptla jsem a šla otevřít dveře.
,,Ano?" usmála jsem se.
,,Jak ste si to užili?" zasmál se a já chytala rudou barvu. Co všechno slyšel?!
,,Kazišuku!" ozval se z pokoje Calum.
,,Chci ti někoho představit." usmál se a trošku ustoupil, za ním stála holka, vážně roztomilá a měla červené vlasy. Holka, která se k Michaelovi hrozně moc hodí. Měla tak metr padesát, hrozně maličká. Mikey je oproti ní obr. Modré šortky a černé vansky jí ladili k tričku All Time Low. Aha? Už mi to došlo, Michaelovi favoritky barevné vlasy a fans All Time Low.
,,Fanynka?" zasmála jsem se.
,,Ne, no teda jo. Částečně. Tohle je Annie. Nebo jak říkám já budoucí paní Clifford." usmál se a dal jí pusu na tvář, oh bože jsou rozkošní, ale co Luke? Říkal, že k Michaelovi něco nejspíš cítí, jak to vezme on.
,,Michael má holku?" vystřelil z pokoje Calum jen v boxerkách. Oddechla jsem se. ,,Co sis myslela, že bych vylezl nahej?" usmál se na mě a přejel mi rukou po zadku.
,,Aww, viděla jsem vaše fotky v časáku, ale v realu jste ještě víc CUTE!" vyjekla Annie a měla v očích tu jiskru. Stejnou jako měla Chriss, když nás poprvé viděla, nebo teta Joy s Mali. No to mi připomíná, že bych se za ní mohla stavit.
,,Díky." usmála jsem se a Calum mě obejmul ze zade. Annie se nepřestala rozplívat. ,,A jak jste na sebe narazili?" usmála jsem se na Annie.
,,No vidím, že Tori má moc otázek, nechceš jít s Chriss, NIKI a Annie na nákupy a pokecat o všem?" ušklíbl se Mike. ,,Né, že bych tě nějak vyháněl broučku, ale u řešení holčičích věcí a pomlouvání mě, Luka, Caluma a Ashe být nemusím." poškrával se na zátylku.
Na rychlo jsem seběhla dolů, protože jsem slyšela smích Chriss. ,,Lásko!" vyjekla jsem a padla jí kolem krku.
,,Ahoj miláčku." usmála se a pořádně mě objala, neviděli jsme se dlouho, tak moc mi chyběla.
,,Ehm, Michael má holku, takže ji bereme ven, nachystej se." mrkla jsem na ni a kousek popošla.
,,Nebude ti to vadit Ashi?" usmála se na něj.
,,Nebude darling, běžte si, já si zase udělám pánskou jízdu s klukama." mrknul na ni a začali se líbat.
,,Fuj to je nechutný, u tohohle být nemusím, bleh." zasmála jsem se a odběhla nahoru. Mike a Annie už na chodbě nebyli, moc dobře vím kam šli.
Zavolala jsem NIKI, že prý je mimo město, to je divný, ona sama nikam nejezdí. No co. Pokrčila jsem rameny a skočila za Calem do postele. ,,Je mi trapně." vydechla jsem. Ležela jsem mu na hrudi, moje hlava se zvedala jak on dýchal. Hrál si s mými vlasy, ano pro mě je tohle ten nejlepší pocit na světě.
,,Mě ne." zasmál se Calum. Dala jsem mu rychlou pusu na tvář a utíkala do šatny. Natáhla jsem na sebe silonky, podkolenky, šortky, Calumovo tričko NASA, které jsem zastrčila do šortek a podívala se na sebe do zrcadla fakt kočka. ,,Sluší ti to." usmál se Calum, který se opíral o futra. Jen jsem se usmála a obejmula ho. Nic jsme neříkali, jen jsme stáli v objetí, měl ruce opřené o moje ramena a hlavu o tu moji. Já jsem ho objímala okolo pasu a hlavu jsem měla zaraženou do jeho hrudi.
,,Měla bych jít." vydechla jsem.
,,Ještě ne." ušklíbl se a přimáčkl mě ještě víc.
,,Ale jo, však si užiješ s klukama a já nebudu tak dlouho pryč." usmála jsem se a on mě pustil. Odběhla jsem do koupelny, napatlala na sebe make-up, no snažila jsem se zakrýt i ten cucflek, ale nebylo to tak jednoduchy, stejně šel vidět.
Doběhla jsem za Calumem, a dlouze ho políbila. ,,Já řekl nezakrývat make-upem." zamračil se. Jen jsem mu prohrábla vlasy a otočila se k odchodu, přičemž mě plácl po zadku. ,,Počkej Hoode, tohle si vypiješ!" vyjekla jsem a spočila na něj.
,,Hele nespěcháš náhodou?" ušklíbl se.
,,To počká." zasmála jsem se a uvolnila ruky, kterýma jsem se podpírala, takže jsem na něj spadla a ležela na něm.
,,Au, si těžká." zasmál se.
,,No dovol!" vyjekla jsem. Přejel od ramen, přes záda až na můj zadek.
,,Dělám si srandu, si jak pírko. A pořád stojím za tím, že by ses měla najíst." řekl a dal mi pusu do vlasů.
,,Jsi to nejlepší co mě v životě potkalo víš to?" usmála jsem se a podívala se na něj. Jen se usmál a věnoval mi polibek na čelo. ,,Ale, už bych vážně měla jít." vydechla jsem a odešla.
,,ANNIE! CHRISS! DEME!" hulákala jsem na celý dům, poslušně přiběhli. Chriss z obyváku a Annie seběhla schody. Trošku rozcuchaná a ano vážně toho cucáku na krku si nikdo nevšiml. Michael se nezdá. Vyšli jsme z doma a ani jedna z nás neměla sebemenší ponětí do čeho de..
___
Annie!!^^
ČTEŠ
m.l.w.5sos // c.h.
Fanfic,,Jsi blázen." šeptla tiše Victorie. ,,Proč myslíš?" otázal se drze Hood. ,,Protože i po tom všem, co jsem udělala mě stále miluješ." #1 in fanfiction ^_^ <-- best of