,,Jdu spát." řekla jsem a radši odešla.
,,Jdu taky." slyšela jsem za sebou Caluma.
,,Nejdeš Hoode." přecedil přes zuby Ash.
,,Polib mi Irwine." vyplázl na něj jazyk a proběhl okolo mě do domu. Jak malý dítě. Pokroutila jsem hlavou.
,,Acho jo." povzdechla jsem si a šla pomalu po schodech nahoru. Calum už je nejspíš v pokoji.
,,BAF!" vyjekl někdo za mnou, když jsem vyšla schody. Myslela jsem, že mi srdce vyskočí z hrudi. Ruku jsem si položila na místo, kde je srdce a za nepravidelného dechu jsem se snažila uklidnit.
,,Calume sakra, víš jak jsem se lekla?!" vyjekla jsem. Otočila jsem se a viděla jeho pobavený úšklebek. ,,Málem jsem měla infarkt." řekla jsem už trošku v klidu. Probodávala jsem ho pohledem. Nic neříkal. Natlačil mě na stěnu a hladově se přilepil na moje rty.
,,Let's fuck." zachraptěl a vášnivě mě políbil. Měla jsem hotový ohňostroj v břiše. Naše rty se třely ve stejném rytmu. Začal mě kousat do spodního rtu a já mu to oplácela. Špičkou jazyka mi přejel pomalinku po spodním rtu a já lehce pootevřela pusu. Jeho jazyk se dostal do mojí pusy a začal se třít s tím mým. Válka byla dost nerozhodně. Ale Calum začal podvádět, přejel mi rukou po mém, né tak suchém, rozkroku. Zavzdychala jsem a víc přitlačila víčka k sobě.
Jeho velké ruce pomalu sjely na můj zadek a vyzdvihl mě nahoru. Naše rozkroky se sem tam otřely. Pokaždé nám vyšel z úst malý vzdech. Nepřerušovali jsme spojení rtů a on nepřerušoval ani postavení jeho rukou. Na mém pozadí a pod tričkem na zádech. Šel ke mě do pokoje a opatrně mě položil na postel.
Opustil mé rty a špičkou jazyka jel ke krku, který začal obsypávat polibky. Zaklonila jsem hlavu, aby měl víc prostoru a zavřela oči. Užívala jsem si ten dokonalý pocit. Pomalu mi rozepnul košili a obsypával polibky moji odhalenou kůži. Kus látky odhodil někam do rohu pokoje. Jeho rty se sunuly čím dál tím níž. Jedním máchnutím ruky mi sundal podprsenku a věnoval se mému hrudníku. Špičkou jazyka pomalu kroužil okolo mé bradavky. Když ji jemně chytil do zubů. Víc jsem se zaklonila a v rukách svírala povlečení.
,,Calume." vzdychla jsem. Usmál se a pokračoval dál. Jeho rty se otíraly o moje břicho. Jel níž a níž. Dostal se k podbřišku a perverzně se usmál. Chytil mě za boky a stáhl mi legíny. Shodil ze sebe tričko a znovu se přesunul na moje rty. Rukou mi zajel do kalhotek a prstem mi kroužil u vchodu. Rychle a bez varování do mě vnikl dvěma prsty. ,,Calume!" křikla jsem. Jeho druhá ruka mi zacpala pusu a já stěží dýchala.
,,Ššš, tichoučko princezno, snad nechceš, aby nás tvůj bráška slyšel." zavrněl mi do ucha a jemně ho skousl. Jeho dlouhé prsty ve mě dál kmitaly a já se kroutila rozkoší.
Silně jsem tlačila víčka k sobě a snažila se zabránit hlasitým vzdechům, které se draly z mého hrdla. Calumova ruka a mých ústech tomu pomáhala, ale u toho jsem skoro přestávala dýchat. ,,Pustím tě, když slíbíš, že budeš hodná holka." zavrněl mi do ucha a já začala horlivě přikyvovat. Calumova ruka se pomalu přesunula vedle mé hlavy. Jeho prsty přidaly na tempu, silně jsem skousla spodní ret a víčka silně tlačila k sobě. Najednou přestal a rychle ze sebe stáhl kalhoty i s boxerkami. Znovu do mě vrazil prsty, tentokrát tři a začal s nimi rychle kmitat.
,,Calume, už." vzdychla jsem a víc se prohnula. Vlna orgasmu je tu. Calum prsty vyndal a bez varování do mě vnikl, až po konec. Ani rozdýchat mě to nenechal. Začal přirážet, nejdřív pomalu a pak přidával na rychlosti. S obličejem nalepeným na mém krku, od kterého se odrážel jeho dech.
,,Say my name." přikázal mi a tvrdě přirazil.
,,Ca-Calum." vzdychla jsem.
,,Celý Victorie." nakázal mi a znovu tvrdě přirazil.
,,Cal-um Tho-Thomas Ho-od." vzdychala jsem a jeho tempo se stále zrychlovalo. Začala jsem se svírat a blížila se ke svému konci. Druhá vlna orgasmu je tady. ,,Už dost." řekla jsem vyčerpaně, ale on pořád pokračoval.
,,Shut up! Ještě ne." řekl a dál přirážel ve stejném tempu. Třetí orgasmus už nezvládnu, ale poddala jsem se tomu. Calum se udělal a pak udělal znovu i mě. Moje tělo se třáslo a jeho tělo se svalilo na to moje. Kapičky potu mi stékaly z čela. Calum to ještě chvilku rozdýchával a pak se svalil vedle mě.
,,Tak moc mi tohle chybělo. Tak moc si mi chyběla." řekl udýchaně. Lehce jsem zvedla koutky a pohladila ho po vlasech. Přitáhl si mě k sobě a dal mi pusu na čelo. Ležela jsem na jeho hrudi a poslouchala tlukot jeho srdce. ,,Venku budou ještě dost dlouho dělat bordel, nepodíváme se na film?" nazdvihl obočí a já kývla. Stejně dlouho neusnu, tohle budu rozdýchávat ještě dlouho. Cal pustil nějaký film. Horror. To jsem si mohla myslet.
,,Tak uteč blbko!" vyjekla jsem směrem k televizi. ,,Ta je blbá." povzdechla jsem se.
_
,,Už tě nenechám vybírat film Calume!" vyjekla jsem.
,,Bojíš se snad?" nazdvihl obočí a uculil se.
,, To není vtipný." přecedila jsem přes zuby. Ležel na boku, jednou rukou si podepíral hlavu a druhou mě lehce hladil po stehně. Ležela jsem na zádech a dívala se do jeho očí. Nenápadně jsem nasávala jeho vůni. Neodolala jsem jeho pohledu a políbila ho. Po chvilce líbání se a povídání se, venku všechno utichlo, pak jsme slyšeli něco na chodbě a pak ticho.
Cal se zvedl z postele, oblékl si boxerky a pomalými kroky odcházel z pokoje. ,,Dobrou." řekl mi a chystal se úplně zavřít dveře.
,,Počkej." zastavila jsem ho.
,,Mm?" podíval se na mě s nazdviženým obočím.
,,Zůstaň se mnou."
_
SLIBOVANÁ SEXUÁLNÍ SCÉNA!!
Monie už tomu neříkám porno:DD
Takže po dlouhé době chlapec zasunul. Všichni to očekávali, no stalo se až teď:D naposledy zasunul ve 159. v přepočtu před měsícem a 3 týdny:D
With love,
Tori xx
ČTEŠ
m.l.w.5sos // c.h.
Fanfiction,,Jsi blázen." šeptla tiše Victorie. ,,Proč myslíš?" otázal se drze Hood. ,,Protože i po tom všem, co jsem udělala mě stále miluješ." #1 in fanfiction ^_^ <-- best of