35. Something for you

4K 210 8
                                    

Sedla jsem si na postel a čekala než ten trouba příjde, měla jsem nachystaný ntbk s filmem a čekala. Kde je tak dlouho? Je horší jak já a to si říká kluk. Moje břicho se ozvalo, mmmm mám hlad, měla bych se jít najíst. Zvedala jsem se z postele, když v tom přišel Cal v jedné ruce měl colu a v druhé krabici od pizzy.

Posadil se za mnou na postel a otevřel ji kdybych to měla popsat 1/3 byla sýrová a druhý 2/3 šunkový. ,,A proč toho máš jako víc?" hrála jsem uraženou.

,,No protože toho víc sním, a děláš, jak kdyby sis nemohla dát šunkovou." Zasmál se.

,,No a ty děláš, jak kdyby si nevěděl, že jsem vegetariánka. Ty tele." Hrála jsem ještě víc uraženou.

,,Tori, nehraj naštvanou, sama víš, že si dělám srandu." Pousmál se.

Vzala jsem si Pizzu a zakousla se ,,Miláčku tolik jsi mi chyběla!" řekla jsem.

,,Já vím." namítl Cal.

,,Ale já mluvím k té pizze ty pako." Zasmála jsem se

,,Já sem ti ale taky chyběl." Snažil se to obkecat.

,,Myslíš snad těch pár let co jsem byla pryč?" přikývl ,,Jo to si mi docela chyběl, ale to vy všichni i Lukey i Mike a Ash. Ale je fakt, že než jsem přijela na tebe jsem myslela nejvíc." Začervenala jsem se a podívala se na něj, měl jiskřičky v očích a úsměv od ucha k uchu.

,,Co zas tolik jsem toho neřekla." Namítla jsem a snědla poslední kousek pizzy.

,,Taky jsem na tebe začal myslet předtím, než si dojela. Zamiloval jsem se do tebe." Proč musím tak zrudnout, proč? Začal se smát.

,,Nesměj se blbečku!" okřikla jsem ho.

,,Ale ty si tak rozkošná, když zrudneš." Nemohl se přestat smát. Skočila jsem na něj a svalila ho, ležela jsem na něm, ale on se pořád smál.

,,Můžeš se laskavě přestat tlemit?" už mě to začínalo celkem štvát.

Calum sklapl a když jsem se na něho podívala červenal se. ,,Cale co je?" nechápala jsem, jen čuměl do stropu a byl rudej jak rajče.

,,Ty nemáš podprsenku, že ne." Dobře pro změnu jsem chytla totální výbuch já.

,,Nesměj se Victorie, tohle není vtipný." Zařval na mě a já už nemohla zastavit slzy od smíchu.

,,Nesměj se Irwin." Okřikl mě.

,,Donuť mě Hoode!" okřikla jsem ho nazpět.

Položil mi ruku na zadek a zmáčkl, druhou ruku pod moje tričko, okamžitě jsem sklapla, a kompletně zrudla.

,,Hoode, do prdele, dej ty svoje pracky pryč!" zařvala jsem na něj.

Přiblížil svoji hlavu blíž ke mně a lehce, mě políbil, odtáhl se, a já si ho přitáhla zpět a začali jsme se líbat, nechtěla jsem, aby přestal. Jednou rukou jsem si hrála s jeho vlasy a druhou jsem přejížděla po pase.

,,Miluju tě." řekl mezi polibky.

Odtáhla jsem se a podívala se na hodiny, půlnoc. Jako vážně, celej den jsem s ním proležela v posteli? ,,Mohli by jsme si už pustit film.  Skoro u konce filmu jsem usla v jeho objetí.

Seděla jsem v našem autě, poslouchala písničky a koukala z okna. ,,Bene brzdi, panebože!" křičela, máma. Auto cuklo, byl to velký náraz. ,,A-ashtone? Mami? Ta-tati?" začala jsem brečet. Viděla jsem, jak Ashtonovi stéká krev po čele, jak máma s tátou jsou, dá se říct součástí vraku auta. Najednou jsem uviděla černo před očima.

Rychle jsem si sedla, a brečela, byla jsem v šoku, zase jsem měla smrt mích rodičů před očima. Netrvalo dlouho a najednou jsem na sobě ucítila jeho ruce, ,,To bude dobrý Tori, nebo jsem tady. Byl to jen zlý sen, neboj se už je dobře." Hladil mě po zádech, což mě vždycky uklidňovalo.

,,Cale, viděla jsem je, zase jsem je viděla umírat." Mumlala jsem mu do hrudi.

,,Neboj se, už je dobře." Sám víš, že to dobrý nebude, pořád mám tuhle vzpomínku před očima. Pořád dokola.

Leželi jsme vedle sebe, no spíš calum spal na mé hrudi a já ho celou noc hladila po zádech. Jen jsem celou noc poslouchala to jeho roztomilé chrápání.

Ráno zazvonil budík, jako každé pondělí. Vypla jsem ho, ale Cala to stejně vzbudilo. ,,Ahoj lásko." Řekl chraplavým hlasem a promnul si oči.

,,Ještě spi, je teprve sedm hodin ráno. Já jdu na chvíli dolů, okay. Si rudej, nemáš teplotu?" přiložila jsem mu ruku na čelo. ,,Calume ty hoříš." Řekla jsem a vstávala z postele.

Seběhla jsem dolů a šla udělat čaj, když jsem byla otočená k lince, u stolu seděl Luke beztak sledoval moji prdel a má ji zafixovanou v mozku. ,,Ehm, Tori, nechtěla by si se obléct, snad nejdeš takhle do školy." Řekl Luke a upil si z hrnku.

,,Huh? Jo, já do školy nejdu, budu se starat o Cala je nemocnej, a mě taky není zrovna nejlíp." Poškrábala jsem se na krku.

,,Okay, řeknu NIKI aby tě omluvila, dobře." Mrknul na mě.

,,Jo, tak to by si byl moc hodnej." Pousmála jsem se.

,,Pro tebe všechno Princezno." Znovu na mě mrknul.

,,Hele, princezno jí můžu říkat jen já!" zabručel u chodby Mike.

,,No dost kluci, snad se nebudete hádat." Zasmála jsem se.

,,Ty jdeš takhle do školy?" zarazil se Mike.

,,Ne, už jsem říkala Lukeovi že dneska budu doma." Usmála jsem se a zalila hrnek s čajem.

Vzala jsem dva hrnky se zeleným čajem a utíkala zas nahoru. Calum seděl na posteli a přepínal televizní kanály.

,,Všude samý pohádky!"

,,Něco pro tebe." Řekla jsem ve futrech dveří.

,,Jo Irwin, určitě se budu dívat na pohádky, miláčku už jsem starej na pohádky." Dobře tak nad tímhle jsem se musela zasmát.

,,Že si starej na pohádky?No nevím kdo včera vybral film Ninja Turtles." Odkašlala jsem.

,,Haha, moc vtipný, poď sem." Položila jsem hrnky na stůl a sedla si ke Calumovi...

m.l.w.5sos // c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat