195.

1.7K 176 12
  • Věnováno Annie Clifford
                                    

Došli jsme domů, opatrně otevřeli a vešli. Po tmě jsem se zula a došla pár kroků k vypínači. Rožla jsem a to co jsem viděla mě vyděsilo. Povalený stromek, rozbité ozdoby, a hlavně rozbité album co jsem dostala od Caluma. Vypadalo to tu jako po tornádu a uprostřed toho všeho, mezi flaškami alkoholu ležel Ash. 

,,Panebože." řekl Cal a šel k Ashovi. Vzala jsem do rukou to album, co se válelo na zemi, no teda spíš to co z něj zbylo.Přejela jsem rukou po béžovém obale. Stránky byly vytrhané, zámeček vyrvaný a většina fotek roztrhaná. Podívala jsem se na jednu fotku, byla jsem tam já a Calum, byla roztrhaná uprostřed, takže jsme byli oddělení. Chtělo se mi brečet, Calum si s tím dal takovou práci a Ash to během, ani ne hodiny, zničil.

Podívala jsem se na Caluma, který pomohl Ashovi, aby se posadil na sedačku. Položila jsem album na botník a šla za Ashem. ,,Kde je Chriss?" Mike, psal sms, že vezou babičku na letiště, Luke jel s Erin k ní a Chtiss zůstala sama s ním. Nechala jsem ji tu a to byla chyba. 

,,Mmmmrzíí mmě ttoo." řekl opile Ash.

,,Hlídej ho, já se jdu podívat po Chriss." řekla jsem Calumovi a šla hledat Chriss. Vešla jsem do jejich ložnice, seděla na posteli u Ryanovi postýlky a brečela. Prcek spal a ona se na něj jen dívala a utírala si slzy. 

,,Myslíš, že to bude stejnej nervák jako Ash?" zeptala se. 

,,Záležím na tom, jak ho vychováte." pokrčila jsem rameny. ,,Jsem ráda, že ti nic neudělal." šeptla jsem a objala ji. ,,Musím už jít dolů, pomoct Calumovi." šeptla jsem.

,,Dobře, jen, uděláš mi prosím čaj?" zeptala se. 

,,Samozřejmě." usmála jsem se a šla dolů. Dala jsem vařit vodu a sedla za Calumem na sedačku. 

,,Odvedl jsem ho do pokoje pro hosty, a, a.." zlomil se mu hlas a podíval se na roztrženou fotku v rukách. 

,,Mrzí mě to." šeptla jsem a objala ho. ,,Vím, kolik jsi si nad tím dal práce a moc mě to mrzí." víc jsem ho stiskla. Udělala jsem Chriss čaj a odnesla jí ho. ,,Ash spí v pokoji pro hosty, kdyby něco tak zaťukej." usmála jsem se. ,,Budeme hned vedle, ale teď jdeme douklízet dolů, to bude tak na deset minut." znovu jsem se usmála a odebrala se dolů.

Calum už zametal rozbité ozdoby ze stromečku. Měl lesklé oči a posmrkoval, muselo ho to hodně bolet. Dal si na tom tolik práce. Je mi to líto. Šla jsem k němu a objala ho. ,,Tak dlouho jsem se dřel, abych sehnal všechny fotky, tolik práce, doslova jsem se  s tím prcal několik hodin a k čemu?!" zařval mi do ramene a já málem ohluchla. 

,,Shhh, tichunko." šeptla jsem a pohladila ho po zádech. ,,Já vím, že jsi se s tím musel dlouho dřít a prostě..." vydechla jsem. ,,Spolu to zpravíme." šeptla jsem. ,,Vyvoláme všechny fotky znovu a .." nedokončila jsem to, protože mi do toho skočil.

,,A? A co, vložil jsem do toho všechno, jen pro tebe. Doslova jsem potil krev, aby jsi měla radost zdokonaloval jsem to tak dlouho. Jen abych viděl tvůj dokonalej úsměv." zvyšoval postupně hlas.

,,Já to vím, udělalo mi to ohromnou radost a víš, že tě miluju." Douklízeli jsme, zatopili jsme v krbu a seděli na koberci s čokoládou v ruce. 

,,Jsme doma." objevil se někdo ve dveří od obyváku. Byla to Annie. ,,Co tady sedíte jak hromádky neštěstí?" zeptala se a sedla mezi nás. 

,,Ash se opil a rozbil dárek od Caluma." šeptla jsem, bylo mi do breku. Všechny ty fotky, všechno je pryč. Musí se to udělat znovu. Povzdechla jsem si.

,,Mám si s ním promluvit?" zeptala se. 

,,Je to riskantní, teď když máš v břiše mimča." usmála jsem se. 

,,MimčA?" zeptal se Cal a dal důraz na to A.

,,No podle ultrazvuku tam jsou dva." usmála se a podívala se na břicho. ,,Ale Michaelovi to neříkejte. Chci, aby to bylo překvapení, proto při ultrazvuku čeká venku." uculila se. ,,Chci vidět jeho výraz, až místo jednoho prcka budu držet dva." zasmála se. 

,,Cože dva?" zeptal se Michael. 

,,Budu držet dvááááá.." začala Ann a podívala se na mě pohledem alá pokračuj.

,,Štěňatá, ehm, koťatá." začala jsem. 

,,No bavili jsme se o tom, kde je Pixie a Bethy." řekl Calum a Ann se na něj děkovně podívala. 

,,Pojď princezno, půjdeš si lehnout a já tě budu obskakovat." usmál se Mike a odešli.

,,Budeš se o mě taky tak starat, až budu těhotná? Teda jestli budu?" zeptala jsem se. Calum si mě chytil a posadil do klína. 

,,Budeš ta nejvíc ochraňovaná a hýčkaná princezna na světě. A ani zlý drak Ash se k tobě nedostane, to nedovolím. Budu se o tebe starat a rozmazlovat si tě. " šeptl mi do ucha. 

,,To budu mít takovej servis?" zeptala jsem se se smíchem. 

,,Takovej servis nemáš ani teď." zasmál se. 

,,Proč ne?" nazdvihla jsem obočí. 

,,Protože by jsi byla moc rozmazlená." zasmál se. ,,Kolik je?" změnil téma.

,,Bude devět." uchechtla jsem se. ,,Co máš v plánu Romeo?" zakřenila jsem se.

,,No ještě tady tak hodinku budeme sedět a povídat si a potom mám v hlavě naplánovanej romantickej večer. Osprchujeme se, objednám pizzu, pití a pak ti ukážu něco co jsi ještě nezažila." 

m.l.w.5sos // c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat