148.

1.9K 182 26
                                    

 Jen co jsem to dočetla rozrazily se hlavní dveře a v nich stáli rodiče Annie.

,,Anito Argent! Okamžitě nasedni do auta a jedeme domů." začala po ní vřískat matka.

,,Ne a nejsem Argent, ale Clifford!" Annie zvýšila hlas, no tak teď bych se jí bála i já.

,,Tak v tom případě nejsi naše dcera." přecedil přes zuby její otec.

,,To nemůžete myslet vážně!" vyjekla jsem pro změnu já, dobře někdo se toho musí ujat.

,,Co ty se do toho sereš!" zařval po mě její otec, ale já sebrala všechnu sílu a začala svůj monolog.

,,Za co není vaše dcera? Za to, že si vzala někoho koho miluje? Je šťastná a vy by jste měli být šťastní sní. Co vám na Michaelovi vadí? Styl hudby? Styl oblékání? Barva vlasů? Vzhled? Chování? Je to vaše dcera a vy by jste na ni měli být pyšní a ne ji vydědit. Ale víte co, dělejte si co chcete Annie bude bydlet s námi, ale můžu vám říct, že jako rodiče jste stáli za hovno." řekla jsem a už jsem viděla, že se po mě její otec napřahuje, zavřela jsem oči a připravovala se na bolest, která měla přijít, no nepřišla, otevřela jsem oči a viděla před sebou Annie, která se drží na tvář.

,,Na Tori nikdo sahat nebude." přecedila přes zuby Annie.

,,Vypadni ty Cliffordová a už se nám neukazuj na očích. Vypadněte VŠICHNI!" zařval její otec. ,,Doufám, že z tebe bude bezdomovec, až tě tenhle mazánek po třech nocích opustí." vysmál se Annie do obličeje. Ten chlap je na facku.

Sbalili jsme se a jeli každý domů, Calum jel něco řešit domů, zase. Luke jel asi k Erin, Mike jel s Annie k nim pro věci, protože se k nám stěhuje, už bylo na čase. Zase jsem zbila sama, já a Ash.

,,Bráško?" usmála jsem se a sedla na sedačku vedle něj.

,,Ano?" úsměv mi oplatil.

,,V kolikátým je Chriss měsíci?" zeptala jsem se a do pusy jsem narvala plnou lžíci čokoládové zmrzliny.

,,Ve třetím." řekl a dál sledoval animáček.

,,A to mi to říkáš až teď." vyjekla jsem.

,,Já to vím, taky chvilku tak nedělej." zasmál se. Nic jsem neříkala, jen jsem roztáhla ruky.

,,Chci obejmout." řekla jsem a padla Ashovi kolem krku.

,,Za co?" podivil se.

,,Za to, že Toreh má toho nejlepšího brášku." usmála jsem se a sedla mu na klín.

 ,,Ale nepřeháněj." zasmál se.

,,Nepřeháním, je to pravda." zvedla jsem ruky nad hlavu, připadala jsem si jako blázen, ale konečně po dlouhé době jsem měla dobrou náladu. Takovou tu náladu, kdy máte energie na rozdávání a jste tak happy,  že by jste skákali metry vysoko z každé blbost. ,,Zašla bych někam, ale ne do zoo, pojď si zaběhat, tloustneš Ashi." řekla jsem a běžela nahoru se převléct, legíny, tílko a tenisky na běhání. Seběhla jsem dolů a Ash pořád seděl na sedačce a cpal se mojí zmrzlinou. ,,No tak já jdu sama." protočila jsem očima a dala si sluchátka. Proběhla jsem parkem, centrem a doběhla jsem až k nahrávacímu studiu, kde jsem si všimla Calumového auta. Říkal, že jede něco řešit s rodinou, tak proč má auto tady? Vytáhla jsem sluchátka, z uší. Procházela jsem bílými chodbami, připadala jsem si jako v hororu, došla jsem až ke kanceláři, kde se ozývali hlasy. To co jsem slyšela mě bolelo.

,,Nahou." řekl Luke. Co ten tady dělá?

,,Jo pošlu ti její nahou fotku, bez problému."

Calum

,,Calume mám na to týden, musím se s ní vyspat!" křikl na mě Luke.

,,A co ti na to mám říct? Mám ti dát požehnání?" zeptal jsem se. ,,Mu řekni, že si s ní spal. Jak on zjistí, jestli je to pravda nebo ne." podotknul jsem.

,,Mám jí vyfotit." odmlčel se. ,,Nahou." dodal.

,,Jo pošlu ti její nahou fotku, bez problému."  řekl jsem s ironii v hlase.

,,Tori co tady děláš?" ozvalo se z chodby a mě se zastavilo srdce. Vyběhl jsem na chodbu a viděl ji jak utíká pryč. Kurva proč se tohle muselo stát teď. Rozběhl jsem se za ní. Doběhl jsem ji u auta, přitlačil jsem ji na něj a chytil ji za zápěstí.

,,Běž si posílat moje nahý fotky a dej mi pokoj!" křikla na mě a chtěla se vymámit z mého sevření, ale moc jí to nešlo.

,,Nech mě ti to vysvětlit." zařval jsem na ni a ona se uklidnila. ,,Není to tak jak si myslíš." řekl jsem klidně.

,,A jak to je? Mmm?" vyjekla. ,,Mluv!" štěkla po mě.

,,Luke dostává příkazy od Dylana proto to všechno." vydechl jsem no snad jí to bude stačit jako vysvětlení. Uklidnila se a stála jako zmražená.

,,Promiň. Já myslela, že.." nedokončila to, protože jsem ji zarazil.

,,To je jedno." řekl jsem a obejmul ji.

Dylan

Sledovat tuhle milostnou scénu, fuj je mi zle z nich. Musím se té děvky, zbavit, ale jak? Je moc odolná. Calum patří k mojí sestře a vždycky patřil. A když Caluma nebude mít moje sestra, nebude ho mít nikdo. Luke by si měl pohnout, jestli nechce, aby jeho máma měla nehodu.

Vytáhl jsem mobil z kapsy a najel do kontaktů na Lukovo číslo. ,,Rozhádej je. Hned!" přikázal jsem mu.

,,Ale jak?" zněl zoufale, chudáček.

,,Je mi to jedno, ale nějak to udělej a nezapomeň, že se s tou děvkou máš vyspat." dodal jsem.

,,Prvně mi řekni, kde je moje máma." zeptal se. ,,Je v pořádku?"

,,Luku pomoc!" pustil jsem z rádia nahrávku, kterou už mám hodně dlouho. Je z Lukové narozeninové oslavy, slavil dvanácté narozeniny a jeho mámu unesl drak nebo co, no moc jsem se o to nezajímal bylo mi to jedno. Chudáček si myslí, že mám jeho mámu, ale ta je teď na dovolené někde v Řecku i s jeho bratry.

,,Jestli se jí něco stane." přecedil přes zuby, a hele páneček nám ukazuje, že má drápky.

,,Tak co? Nemůžeš mi nic, tak se s ní kurva vyspi a ať ji to pořádně bolí, chci aby trpěla. Pošli je proti sobě a jestli to neuděláš, rozluč se s tvojí mámou."

m.l.w.5sos // c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat