79.

2.7K 188 15
  • Věnováno Aneta Zahradn
                                    

Takže poděkujete Anetce za můj Trailer!^^ a Všichni si běžte povině přečíst Happy or Not!! cuz, je to mrtě story!!

___

Celý večer, no večer, Nový rok jsme si užívali. Všechno šlo až moc dobře, ale pak.

Došlo mi, že mezi námi někdo chyběl. ,,Mami, kde je Mali?" podíval jsem se na ni zděšeně.

 ,,Odešla za tím jejím Dylanem." řekla v klidu jako by nic. Zděšeným pohledem jsem se podíval na Tori.

,,Zůstaň tady, nikam, nechoď." chytil jsem ji za ramena a koukal jí přímo do očí, nechtěl jsem aby se jí něco stalo..

,,Nenechám tě jít samotného, co když se ti něco snate." dívala se mi přímo do očí, viděl jsem tu boles, ten strach, který byl v jejích očích.

,,Vrátím se slibuju." dal jsem jí pusu na čelo a jel směr Dylanův dům.

Tori

,,Vrátím se slibuju." řekl dost přesvědčivě, dal mi pusu na čelo a odešel.

,,Calume!" vyjekla jsem chtěla jsem jít za ním, ale Luke mě chytil, že mě nikam nepustí.

,,Neboj se princezno Mike jede s ním." uklidňoval mě Luke a hladil mě po vlasech.

___

Nervózně jsem přešlapovala u hlavních dveří, všichni už šli spát. Luke jel s NIKI k ní, Ash šel taky s Chriss k ní. Zůstala jsem tu jen s Calumovími rodiči, kteří spali spokojeně v pokoji pro hosty takže jsem v tom byla sama.

Byla jsem nervózní, brečela jsem, klepala jsem se strachy, co když se mu něco stane, co když už se mi nevrátí. Bojím se, mám o něj hrozný strach. Moje tělo se sesypalo na zem, ležela jsem tam a sledovala dveře, čekala jsem, že se otevřou. Taky, že se ve čtyři ráno otevřeli. Stál v nich Mike s Mali a hned za nimi stál Calum.

Padla jsem mu kolem krku s proudem dalších slz. ,,Bála jsem se, že už se nevrátíš." zachraptěla jsem a odkašlala si.

Přimáčkl si mě k sobě. ,,Neboj se, nikdy tě neopustím." šeptl mi do ucha. ,,Ale měla si jít spát." usmál se a pohladil mě po vlasech. ,,A už nebreč, jsem tady. Živej a zdravej." ušklíbl se.

,,Ani nevíš, jak moc jsem se o bála." řekla jsem, nic neříkal, vzal mě do náruče a zanesl nahoru. Položil mě opatrně na postel, shodil ze sebe gatě, tričko a lehl si vedle mě.

,,Už je dobře, už jsem tady." dal mi pusu na čelo a přimáčkl v objetí.

___

Ráno jsem se probudila v jedenáct, takže v jsem vstala v poledne, z kuchyně se šířila vůně palačinek, ale ty musí počkat. Dala jsem rychlou sprchu, na sebe hodila Calumovo tričko, které na mě vyselo, spodní prádlo a utíkala jsem dolů.

,,Ahoj princezno." řekl strejda David, jo ten dělá ty nejlepší palačinky na světě. Vždycky, když jsem spala u Mali tak je dělal pokaždé. ,,Jedna porce palačinek s nutellou a šlehačkou pro moji malou princeznu." řekl a usmál se na mě. Než jsem stihla poděkovat někdo mě zarazil.

,,Čí princeznu?" řekl Calum ve futrech.

,,Dobře tvoji. Ty naděláš, žárlivče." rýpnul si do něj a se mnou si plácl.

,,Dobře týý a díky za palačinky." zasmála jsem se na Davida. Na to kolik mu je se chová dost mladě, jako kluci.

,,Jo dělejte si ze mě prdel takhle po ránu." rozhodil rukama Calum.

m.l.w.5sos // c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat