56.

3.3K 201 10
                                    

Calum

,,Tori já.“ No ták vymáčkni se! ,,No, já líbal jsem se s jednou fanynkou.“ Řekl jsem, když jsem se na ni podíval, zadržovala slzy, ublížil jsem jí. Jsem ten největší kretén na světě.

,,KDY?!“ vyjekla a oči se jí začali plnit slzami. Tohle jsem nechtěl, ne tohle fakt ne.

,,Dneska.“ Vydechl jsem.

Jen mlčky stála a koukala na mě, ublížilo jí to. Jsem vážně kus kokota.

,,Jak se to stalo?“ mluvila na mě tentokrát už trošku klidnějším, lámajícím se hlasem, mohl jsem jen sledovat slzy, které smývají její řasenku a mohl jsem vymýšlet, nějaký rozumný vysvětlení.

,,No, jak jste s NIKI běželi do šatny, nahrnuli se k nám fanynky a jedna si mě odtáhla a začala mě líbat, nebránil jsem se a byla to chyba..“ domluvil jsem a ucítil štiplavou bolest na líci.

Ano dala mi facku a měla na to plné právo, ,,Jak si se pak mohl líbat se mnou, bez viny? Bez žádných výčitek? Jako vážně?“ vychrlila na mě další otázky.

,,Měl jsem výčitky, měl jsem ohromný pocit viny a pak mi Mikey řekl, že jestli ti to neřeknu, řekne ti to on a to by bylo ještě horší.“ Ani jsem nevěděl co melu.

,,Aha? Takže si neměl ani v plánu mi to říkat?“ zeptala se.

,,No původně ne, protože by ti to ublížilo! Ty si taky neměla v plánu mi říkat, že si se líbala s Michaelem!“ zařval jsem, předem jsem věděl, že tohle dopadne špatně, že toho budu litovat

,,Já na tohle nemám, teda chci říct na náš vztah nemám!“ vyjekla a utekla pryč.

Já jsem takovej kokot! A to se náš vztah vyvíjel tak dobře! KURVA! Dokážeme se jen hádat.

Tori

Doběhla jsem domů ubrečená, řasenku jsem měla všude, doběhl ke mně Ashton a zděsil se, ani se nedivím, musela jsem vypadat příšerně. ,,Co se stalo sestřičko?“ zeptal se a obejmul mě.

,,T-To Calum.“ Vykoktala jsem se.

,,A dost, ten hajzl už ti ubližovat nebude, rozbiju mu hubu a už se k tobě nepřiblíží, nikdy!“ řekl dost nahlas, až to se mnou cuklo i s Chriss.

,,Ne!“ vyjekla jsem a odtáhla se.

,,Ale, ano nepřiblíží se k tobě, o to se postarám.“ Dodal a vypadal přísně, ano chtěl mě chránit, ale už jsem dospělá, dokážu se o sebe postarat, nebo ne? Pořád jsem na někom závislá a pokud to nemůže být máma nebo táta je to Ashton? Bez něj bych byla kde? Na ulici nejspíš. Nechtěla jsem už nic slyšet, šla jsem do pokoje. Lehla jsem si na postel, dala si sluchátka na plno a koukala do stropu.

Zhruba ve dvě ráno, se otevřeli dveře a do pokoje někdo vešel, viděla jsem jen obrys postavy, když se přiblížil, zjistila jsem, že to byl Calum. Chtěla jsem ho ignorovat, ale přisedl ke mně na postel a vytáhnul mi sluchátko z ucha. ,,Můžu s tebou mluvit?“ zeptal se tím jeho milým hlasem.

,,Hmm.“  To bylo to jediný, co jsem ze sebe dostala.  Neměla jsem náladu ani chuť se s ním bavit a navíc Ashton mi zakázal se s ním stýkat, ale nejsem tak malá holka, abych ho poslouchala.

,,Promiň, já chápu, je to moje chyba a je mi to líto.“ Řekl, ale jsem seděla a dívala se na něj, nedokázala jsem nic říct, zase jsem byla v tom transu, v tom stavu, který já tak nenávidím.

,,Není dobrý nápad, aby si tu byl. Jestli tě Ashton načape, je po tobě.“ Jasně nechci aby se mu něco stalo pořád ho miluju, pořád ho mám ráda, ale pořád mám před očima to, co mi řekl. Nejdřív Lydie, teď nějaká fanynka, já jsem mu taky ublížila hodně krát, jsme si kvit.

,,Ashton je mi u prdele, já tě miluju!“ zařval, ale to nejspíš neměl. Dveře od mého pokoje se rozletěli a rozzlobený Ash stál ve futrech. Vrazil Calumovi pěstí, Cal se nebránil, věděl, že je to zbytečný, jen do sebe nechával mlátit.

,,Řekl jsem ti, ať se k ní nepřibližuješ!“ zařval Ash a vrazil mu pěstí do břicha.

,,DOST!“ zařvala jsem a oba se na mě podívali, byla jsem od slz a klepala jsem se.

,,Nezabráníš mi v tom, abych se k ní přibližoval, na to jí až moc miluju!“ přecedil přes zuby Cal a odešel. Ashton si ke mně sednul a pevně mě objal, ale odtáhla jsem ho, neměla jsem chuť se na něj ani podívat, měla jsem z něj strach, takového jsem ho ještě neviděla.

,,Ashtone běž pryč.“ Vyjekla jsem, nechápavě se na mě podíval a odešel, proseděla jsem na posteli celou noc, probrečela jsem ji a zároveň jsem i přemýšlela, co se stalo.

Ráno jsem se zvedla vzala jsem Pixie na vodítko a šla k NIKI, tak nějak se mi podařilo se vytratit z domu. Pak mi došlo, že NIKI nejspíš nebude vzhůru, není zrovna ranní ptáče a navíc je půl sedmé ráno, mohlo by mě to napadnout, jakej vůl by vstával tuhle dobu.

Šla jsem tedy do parku, kde jsem Pixie na chvilku vypustila a sedla jsem si na lavičku, prohlížela jsem twitter. Narazila jsem na Calumův tweet kde psal: “Jsem jen velké dítě, dělám chyby.“ Když jsem se podívala na čas, dával to tam před pěti minutama. Schovala jsem mobil do kapsy, ale né na dlouho, začal zvonit. Když jsem se podívala na obrazovku byla tam Calumova fotka. Tipla jsem mu to a hlavu si schovala do dlaní. Proč? Mobil začal zvonit po druhé, tentokrát jsem se ani nedívala kdo to byl jen jsem to přijmula. ,,No?“ zeptala jsem se.

,,Tori kde jsi mám o tebe strach, v pokoji nejsi a doma taky ne!“ vyjekl na mě Calum lámavým hlasem.

,,Já jsem v parku na lavičce. Proč?“

,,Musím s tebou mluvit, dokud tu není Ash, dojdu za tebou.“ Tipl to a já zase sklopila hlavu, mám si s ním promluvit, nebo to bude jen další velká chyba? Nevím, nic nevím, někdy bych si přála stroj času, vrátila bych ho do chvíle než by rodiče umřeli, nebo než bych, jsem jela. Nebyla bych tak stupidně zamilovaná, nebyli by kvůli mně všichni pohádaní, bavili by se normálně, Calum by se nesnažil zabít Michaela, Michael by se nesnažil zabít Caluma, Ashton by se nesnažil taky zabít Cala a Cal by se nesnažil zabít Ashtona. Já jsem jediný důvod, který je pořád rozhádává a oni ani netuší, jak mě to mrzí.

Najednou si někdo vedle mě sedl, když jsem pootočila hlavu seděl tam Cal uslzené, rudé oči, domlácený obličej od Ashtona. Začala jsem brečet, když jsem ho viděla. Padla jsem mu kolem krku, šlo na něm vidět, že to nečekal. ,,J-je mi to líto Cale!“ odtáhl mě a pohladil po tváři.

,,Miluju tě.“ Vydechl ,,a promiň mi to.“ Dodal.

Začal mi zvonit mobil. Ashton.

m.l.w.5sos // c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat