113.

2.5K 174 9
  • Věnováno Erica McCann
                                    

Ráno mě probudil zvuk budíku, který oznamoval, že je čas se nachystat a jet na letiště.

Rychle jsem ho vypla a tomu pako co se vedle mě právě probouzelo jsem dala rychlou pusu. ,,Nádherný probuzení." usmál se do polibku, přičemž jsem ho decentně kousla do spodního rtu. Pak jsem se zvedla a zamířila do koupelny. ,,Nemůžeš mě jen tak kousnout do rtu a odejít!" vyjekl za mnou.

,,Můžu." vyplázla jsem na něj jazyk a šla si vyčistit zuby.

Connor

Seděl jsem na posteli v pokoji, hlavu jsem měl v dlaních a přemýšlel. ,,Trisi?" zvedl jsem hlavu a podíval se na něj stál přede mnou a vytahoval ze skříně oblečení. ,,Mám problém." vydechl jsem.

,,No, poslouchám." otočil se a mě a na sebe natáhl tričko.

,,Jsem v tom až po uši. Já ji miluju brácho." řekl jsem a podíval se na něj.

,,Tak to jsme dva kámo." řekl a poplácal mě po rameni. ,,Řekněme, že chovám stejný city ke Chriss jak ty k Tori." usmál se na mě. Do pokoje vešla ona, měla legíny, volný svetr a na nohách měla válenky. Vlasy vyčesané do culíku a lehký make-up.

,,Za chvilku jedem kluci." usmála se a odešla.

,,Je pro mě těžký vidět jak ji za ruku drží někdo jiný, někdo kdo využil situace. Nevšimne si mě, protože je příliš zaneprázdněná smíchem nad hloupými vtipy, které jí vypráví. Spaluje mě moje srdce, když vidím úsměv na jí tváři a uvědomím si, že pro ni už nic neznamenám. Přece jen zná Caluma od malička a on si ji zaslouží i přes to všechno co jí udělal, jak ji zničil." lehce jsem se usmál na Tristana, který na mě koukal s otevřenou pusou.

,,Brácho, kde se to v tobě bere?" zeptal se udiveně.

,,To ne já, to jen moje city k ní vyšli na povrch. Jestli se to dozví bude se na mě dívat jinak než na jednoho z kamarádů a jestli se to dozví Calum, zabije mě." vydechl jsem.

Calum

Celý jsem to slyšel a teď vím jen jedno, nenechám ji s Connorem v jedné místnosti, ještě by využil situace a to já nechci. Ano měl pravdu mám nutkání ho zabít. Vím, že cizí rozhovory, by se poslouchat neměli, ale tohle nešlo přeslechnout. ,,Deš už? Všechno je v autě a čeká se jen na tebe a na ty dva."  řekla mi Tori, chytla mě za ruku a zatáhla do auta. Seděl jsem vedle ní vzadu a z její druhé strany seděl Bradley. Hlavu měla opřenou o moje rameno a broukala si song od All Time Low, co hrál v radiu. Před námi seděla Chriss s Ashem. V půlce cesty Bradley usnul a spadl Tori hlavou do klína. Chtěl jsem ho zabít, nebo do něho kopnout, ale držela mě za ruku a dívala se na mě, jak zuřím.

,,To chce klid." usmála se a dala mi pusu na tvář. Dobře jen kvůli ní ho nezabiju. Hlavu si opřela o moje rameno a začala mu prohrabovat vlasy. Stiskl jsem jí ruku, protože mi to vadilo, jen se na mě usmála a začala mě hladit palcem po ruce což mě uklidnilo.

,,Jsme tady." oznámil Ash a Bradley se probudil.

,,Já.. no.. sorry.. Cale nezabij mě." zasekával se a pohledem směřoval na mě a na Tori.

,,V pohodě však jsem v klidu." zasmál jsem se a vylezl z auta. Šli jsme do  odbavovací haly, nešlo si nevšimnout, že Connor se na ni pořád dívá. Začínalo mě to štvát, přitáhl jsem si ji k sobě a políbil, vysloužil jsem si jeden skleslý pohled od Connora a jeden nechápavý od ní.

,,Za co?" nazdvihla obočí.

,,Musím mít důvod?" uculil jsem se a přitáhnul si ji znovu.

,,Hele tohle si nechte třeba do letadla na hajzl, jsou tady paparazzi." řekl varovně Mike.

,,Asi těžko můžem jí do letadla na hajzl, když tam se naserete vy." odsekl jsem.

,,Haha, já si to s Annie, klidně rozdám na sedačce vedle Chriss a Ashe." zasmál se.

,,Jojo, kluci z TV to budou točit a pak ses probral." protočil jsem oči a Tori zadržovala smích.

,,Soukromý let číslo 57 do Londýna odlétá za třicet minut prosíme cestující, aby se posadili do letadla." řekl hlas v repráku a my vyšli směr letadlo. Tori seděla u okna a psala, pak jsem seděl já vedle mojí sestry a Luka, kteří se dívali na film. Před námi seděla Annie s Michaelem, kteří poslouchali songy a hned vedle nich Chriss s Ashem, kteří se taky koukali na film. Za námi seděli kluci z The Vamps a Connor pravděpodobně koukal na Tori.

Opřel jsem si hlavu o její rameno a sledoval co píše. Zrovna psala nějakou romantickou část. Ve sluchátkách mi hrály kytary, pro mě uklidňující melodie. Po chvilce mi vyndala sluchátko z ucha a naklonila se ke mě. ,,Víš, že nemám ráda, když mi koukáš přes rameno. Je to dost deprimující." šeptla, já se na ni podíval a lehce se usmál. Zaklapla ntb, schovala ho do batohu a vzala mi jedno sluchátko.

,,Miluju tě." řekl jsem a zase viděl její milý úsměv.

,,Já tebe. Říkáš mi to při každé příležitosti." uculila se, její ďolíčky a rovnátka, je tak sweet.

,,Jestli ti to vadí, říkat ti to nebudu." uchechtl jsem se a jí úsměv z tváře zmizel.

,,Nevadí mi to, jsem ráda." řekla a opřela si hlavu o okno, ani jsem si nevšiml, že už jsme dávno ve vzduchu. Položil jsem jí hlavu do klína, nohy si skrčil jak jen to šlo a opatrně je opřel o spící Mali. Tori mě škrabala na hlavě, bylo to hodně přijemný, do toho se na mě roztomile usmívala a já se odebral do říše snů.

,,Cale, já ti musím, něco říct, už tě nemiluju. Já miluju Connora, spala jsem s ním a je lepší než ty." řekla mi a usmála se.

,,Ne jak si mohla?! Jak si mi to mohla udělat Victorie?!" vyjekl jsem.

,,No mohla, sbohem. A měl by ses probudit." ušklíbla se.

,,Co??" zeptal jsem se nechápavě.

,,Vstávej!!" zařvala a já sebou cukl.

Otevřel jsem oči a viděl její zaražený pohled, sedl jsem se a podíval se na ni. ,,Co jsem ti udělala?" zeptala se zděšeně.

,,Co?" rozespale jsem se na ni podíval a prohrábl si vlasy.

,,Říkal si ze spaní 'Jak si mi to mohla udělat Victorie'." řekla a ublíženě se na mě podívala.

m.l.w.5sos // c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat