24. Tori wa-wait!

4.5K 236 8
                                    

Calum

Miluju ji, je pro mě vším, jen mi pořád vrtá hlavou, kdo mi volal o tom, že ji šikanují, jediné co vím je, že to byla holka. Hlídám Tori nejvíc co to de, sleduju ji každou minutou, ale nemůžu jí říct, že vím, jak se k ní chovali. ,,Tori, co jste si říkali s Hemmingsem? Říkala si "Neříkej to klukům a hlavně né Calovi."

,,To je jedno, nech to být. Pojedem domů? Jsme tu dlouho, je mi zima a už mě bolí nohy."

V autě...

Tori

Nemůžu mu to říct, měl by o mě strach. Pozorovala jsem každý jeho pohyb, jak řadil, jak otáčel volantem, jen jsem přemýšlela, jak by vyváděl, kdybych mu to řekla.  Zaparkoval před domem a chvíli jsme seděli v tichu, v deprimujícím tichu, najednou Cal vydechl, opřel si hlavu o volant. ,,Tori, vím to. Vím jak se k tobě chovali."

,,Co-cože? A jak, jak dlouho to víš?"

,,Tak týden." přejel mi mráz po zádech.

,,A-a proč si mi nic neřekl?"

,,Ty se ptáš? Proč si neřekla nic ty mě?!" zvýšil na mě hlas.

,,Nechtěla jsem tě zatěžovat blbostma!" chtěla jsem vystoupit z auta, ale chytil mě za stehno a zatáhl zpět.

Zasekla jsem bolestí, ,,Promiň." Díval se zamyšleně před sebe a po chvíli řekl: ,,Já-já jen, ti chci pomoct, mám o tebe strach Tori!"

,,Neprosím se." Otevřela jsem dveře a zaběhla směr můj pokoj. Sedla jsem si na okno a myslela na to, že tohle utrpení snad nikdy neskončí. Dala jsem si sluchátka a koukala ven, po chvíli jsem se začala utápět v slzách.

Z myšlenek mě probudil Ashton klepající na rameno, ,,Víš, jak jsem se tě lekla ty debile?!" Vyndala jsem sluchátka a podívala se na něj.

,,Ty si brečela?"

,,Ne, jen mi řasa spadla do oka."

,,Jo do obou, že?"

,,Ashtone, proč pořád jen brečím? Pořád se s Calem poslední dobou hádám, začínám si myslet, že náš vztah je jen o hádkách, kvůli nim zapomínám na to hezký, já- já ho miluju a zároveň ho tak nenávidím."

Do pokoje přiběhl Luke s vyděšeným pohledem, ,,Tori, Tori! Běž do altánku na zahradu! No Cal totiž.."

Než to dořekl, začala jsem slzet, ,,Co-co je s ním?" proběhla jsem okolo Lukase, dolů po schodech a na zahradu. Stál tam Calum s kyticí růží otočený zády ke mně. Přišla jsem pomalu k němu a obejmula ho zezadu, otočil se, a v jedné ruce držel tu kytici a v druhé malé kotě.

,,Promiň Tori, moc se hádáme... a většinou to začnu já... a mrzí mě každá naše hádka."  Měl poškrábané líce, ale i tak vypadal pořád roztomile, podal mi kotě.

,,Cale já, já si to nezasloužím, ne já, tebe si nezasloužím."

,,To neříkej, nikoho jiného než tebe já nechci."

,,Si pro mě až moc dokonalej, nezasloužím si tě." Pozorovala jsem špičky bot.

Dvěma prsty mě chytil za bradu a přitáhl k sobě, bylo mezi námi jen pár milimetrů a vyslovil: ,,Ale já o tebe budu bojovat." Zase jsem se začala ztrácet v jeho očích.

Něco mi říkalo, že ho políbit nemám, vedlo by to k tomu, že se usmíříme a pak zas k další ubíjivé hádce, miluju ho, ale trpím, je zpět už dva dny a už jsme se stihly dvakrát pohádat. Ubíjí mě tenhle vztah, já s ním chci být, ale zároveň trpím. Pořád sledovat ty jeho oči, ty čokoládové dokonalé oči.

Ale ne už dost, musím to ukončit. ,,Ca-Cale, já, no tohle nejde, já, no my, musíme si dát pauzu Cale." Nechápavě se na mě podíval. Odtáhla jsem se od něj ,,Pro-promiň." Dala jsem mu zpět kotě, otočila jsem se a utíkala někam pryč, hlavně jsem nechtěla být v tomhle domě v jeho blízkosti.

Calum

Kytice padla na zem, slyšel jsem dobře? Rozešla se se mnou, jako vážně, ale já to nevzdám, vybojuji si ji zpět, nemůžu jí jen tak nechat odejít. ,,Tori po-počkej!!" už jsem jen slyšel, křik a brzdy auta, mráz mi přejel po zádech, když jsem viděl svoji lásku na zemi s tekoucí krví po hlavě. 

____

Na gifu je Ash^^

m.l.w.5sos // c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat