140.

2.5K 183 11
  • Věnováno Annie Clifford
                                    

,,Je půl páté, nudím se, né že by mě nebavilo, být v tvé přítomnosti, to ne toho nemám dost, ale šel bych do kina. Dneska. Jako výročí." Jo tak ten se do toho sloganu pěkně zamotal. Vyskočila jsem z postele a zaběhla do šatny. Dobrých deset minut jsem čuměla do poliček s oblečením. Cal stál za mnou, ruce měl spojené na mém břichu, pod tričkem. ,,Budeš si vybírat ještě dlouho?" Začal otírat rty o moji tvář a přitáhl si mě blíž k tělu, takže se jeho rozkrok otíral o můj zadek.

,,Přestaň, nebo se s takovouhle do kina nedostaneme." zakřenila jsem se.

,,Tak si vem tohle, tohle a tohle." usmál se a podal mi roztrhané jeansy, bílé tričko a na to vínový svetr s knoflíkama. Má styl, lepší než já.

,,Fajn, ale ty si vezmi tohle a tohle." podala jsem mu černé jeansy a šedé tričko se smajlíkem. Oblékli jsme se a šli do koupelny. Nechala jsem nahřívat žehličku a udělala si něco s obličejem zatím co Cal si žehlil ovčí vlnu na hlavě. ,,Spálíš mě a zabiju tě." ukázala jsem varovně prstem, když se blížil s žehličkou k mojí hlavě, radši jsem zavřela oči ať to nevidím. Né, že bych mu nedůvěřovala, ale je dost nešikovnej.

,,Neboj se." řekl klidně a dál pokračoval v narovnávání mých vlasů. ,,Hotovo." řekl po chvilce a já otevřela oči. Nemohla jsem uvěřit tomu co vidí, tak se to nikdy nepovedlo vyžehlit ani mě. ,,Sluší ti to." dal mi pusu do vlasů a usmál se.

,,Nám." opravila jsem ho.

Šli jsme ruku v ruce pěšky do kina, slunce zapadalo a teplý letní vánek si pohrával s mými vlasy. Zalezli jsme do kina, Cal šel koupit lístky a já popcorn, sýrový, s pitím. Čapl mě za ruku a táhl k sálu číslo šest. Nebylo zde moc lidí, Cal vybral stejný místa jako tehdy.

Noc v muzeu - Tajemství hrobky. Objevilo se na plátně.  ,,Předtím jsme byli na dvojce." šeptl mi Cal do ucha jako bych to nevěděla. V polovině filmu se naše ruce střetly uprostřed popcornu. Podívala jsem se mu do očí a on se začal přibližovat, ale já to udělala jako tehdy a narvala mu popcorn do pusy. ,,Ale teď už spolu chodíme." řekl s plnou pusou a polkl. Jeho rty se lehce otřely o ty moje a pak "nenápadně" přehodil ruku přes moje rameno.

Dokoukali jsme film a dostali se ze sálu. Pomalým krokem jsme kráčeli za svitu pouličních lamp. Bylo docela teplo na to, že bylo pozdě večer. ,,Nechceš ještě někam zajít?" zeptala jsem se.

,,Chceš vzít na večeři?" uculil se.

,,Klidně." usmála jsem se a zakručelo mi v břiše. Zašli jsme do restaurace, Cal vybral stůl. Objednali jsme si pití, no spíš Cal mi objednal pití. Colu. Jak typické.

,,Vybrali jste si?" zeptal se číšník. Byl dost pěkný, mladý, namakaný, neříkám, že Cal není, ale tohle byl hotovej fitness man.

,,Dvakrát palačinky pro ni ubrousky navíc." přecedil přes zuby Cal. Číšník odešel a já přesunula svůj pohled na Cala, který mě zabíjel. ,,Aby si se neuslintala." řekl ironicky.

,,Haha."

,,Řekni mi v čem byl lepší jak já, že si nad ním slintala." zeptal se naštvaně. A je to tu zase.

,,Calume, přestaň. Děláš to zase." okřikla jsem ho.

,,Co dělám?!" rozhodil rukama a rozlil pití, které mi pokapalo tričko a jeansy. Zvedla jsem se a odešla na záchody. Výborně, zase jsme se pohádali a zase za to můžu já. Stála jsem opřená o umyvadlo a snažila se zastavit slzy. Ještě včera jsme si slíbili, že už se hádat nebudeme a dneska je to tu zase. Co dělám špatně? ,,Tori?" vyrušil mě z myšlenek jeho hlas.

,,Dej mi pokoj, dej mi jen na chvilku pokoj. Potřebuju se uklidnit." řekla jsem a do očí se mi nahrnuly další slzy. Jsem slabá, moc.

,,Promiň." sklopil pohled a obejmul mě.

,,Cale tohle nikam nevede, sice patříme k sobě, ale je to pořád dokola. Dej tomu tak dva tři dny a budeme se hádat zase." zasmutněla jsem. ,,A já už nechci." dodala jsem.

,,Slibuju, už ne." řekl mi a dál tiskl moji hlavu k jeho hrudi.

,,Jo, stejně tak si slíbil, že mě ochráníš, Cale oba vím, kam tvoje sliby vedou." šeptla jsem. Začal mu zvonit mobil, vyndal ho z kapsy, jen protočil oči a tipl to. Mám přemýšlet nad tím kdo to byl? Měla bych se ho zeptat? ,,Kdo to byl?" vyšlo z mojí pusy bez přemýšlení.

,,Ash." vydechl.

,,Měl si to vzít." lehce jsem se usmála a odtáhla se.

,,Jestli je to něco důležitýho zavolá znovu." usmál se a dal mi pusu na čelo. Šli jsme si sednout ke stolu, a během chvilky došel i ten pěkný číšník s tácem palačinek. Položil je před nás a mrkl na mě, přičemž jsem jen protočila oči a Cal se uculil. Začal Calovi zvonit mobil. ,,Ashi uklidni se. Jsme v restauraci. Tak asi na večeři ne? Nevím kdy dojdeme domu." Domluvil a tipl to. Dojedli jsme ty vynikající palačinky s vanilkovou zmrzlinou,  šlehačkou, jahodami a vydali se domů. Mezi námi byl půlmetrový prostor,  ani za ruce jsme se nedrželi. Nic. Calumova ruka se lehce otřela o tu moji a ja se musela pousmát nad tím jak se nenápadně snaží. Nevěděla jsem, mám ho chytit za ruku? Nebo ne? Jak bude reagovat? Co se stane? Riskla jsem to a za ruku ho chytla, jeho reakcí bylo, že propletl naše prsty a stiskl mi ruku.

Došli jsme domů kde všichni seděli naskládaní a smáli se, Ash, Chriss, Mike, Ann, Luke, Erin a nějaký kluk. ,,Ahoj." řekla jsem ve futrech.

,,Robine?!" vyjekl Cal a skočil vysokému brunetovi do náruče. Vypadalo to dost vtipně, ale jedinou otázkou bylo. Kdo to je? Vím, že podle Calumovi reakce je to někdo koho znají. Ale kdo?  Z ničeho nic mi blikla sms.

- Nebude trvat dlouho a dostane vás jednoho po druhém. Dylan xx

Mobil jsem schovala do kapsy s rozhodnutím, že tohle Calumovi neřeknu, Dylanovi smsky jsem se rozhodla ignorovat. Možná udělám dobře, možná ne, ale bude to tak lepší nejspíš, možná ho naštvu, možná ho to přestane bavit nevím.

,,Ahoj já jsem Robin."

____________

Lidičky mám nehoráznou radost, jak za počet reads, votes a komentářů, tak za to že moje milovaná Annie mi udělala novej trailer. Takže povinně všichni jděte číst ONE NIGHT ONLY. Je to s 5SOS a jelikož je to dost hard tak 13+ (porn) :DD

m.l.w.5sos // c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat