32. Clifford!

4K 228 6
                                    

Tori

,,Ne, Cale, tohle nejde a proto se odstěhuju do Evropy." Řekla jsem a tak, tak zadržovala slzy.

,,Ne to nejde Tori, musíš tu zůstat!" zastavil mě ,,Nad tím, že se vrátíš do Evropy ani nepřemýšlej!"

,,Ale Cale, já nemůžu, já nemůžu být v tomhle domě." Diskutovali jsme zatím, co mi obmotával ruku.

,,Moje city se k tobě nezměnily, pořád tě miluju, jen mi to ublížilo." Nedokážu se dívat na jeho ublíženě zklamaný výraz.

Seděli jsme v deprimujícím tichu, už jsem se chtěla zvednout a odejít ale Cal začal mluvit. ,,Nedokážu žít bez tebe." Stoupl si ,,to bych nedokázal. Protože tě miluju." Vypadla, že chce do něčeho kopnout.

,,Týdenní pauza a pak vše od začátku." Podíval se na mě s nadějí, bože jak jsem mohla být tak blbá, jak jsem někomu jako je on mohla ublížit?

,,Bude to tak lepší, týdenní pauza, jo a pak úplně od začátku." Pousmál se, a pak se zas díval do země.

____

Tori

Seděla jsem v kuchyni a přemýšlela, najednou se rozrazili dveře a vešli kluci, bylo zhruba pět odpoledne. Přiběhla ke mně NIKI a řekla: ,,Takže Torinko, jdeme na párty, ty, já Luke a Mike, ale pšššš Ash o tom neví a Cal stejně nepůjde, takže se jdeme nachystat a v sedm jdeme." Chytla mě za ruku a odtáhla do pokoje.

Strávili jsme tam asi dvě hodiny a vyšli, měla jsem černé skinny jeans, tílko JOY DIVISION a černou mikinu kolem pasu, na nohách černé tenisky a rychlí make-up, což u mě byl korektor a řasenka. NIKI jako vždy vyparáděná a stylová.

,,Sluší ti to princezno." Řekl Mike a nevině se usmál, nedala jsem na sobě znát nic, ani to, že jsem se pohádala s Calem, nic, žádné pocity, jen moje veselá maska.

____

NIKI

Seděli jsme na autobusové zastávce, byli zhruba tři ráno, Luke se po mě plazil, byl totálně na káry, a Tori se cicmala s Michaelem u sloupu. Zhulená a zlitá Tori, to jsem v životě neviděla, a ani jsem nechtěla. Oblizovala se s Cliffordem a kdybychom tady nebyli mi bůh ví, jak by to dopadlo.

V jedné ruce cigáro a v druhé Michaelovi vlasy, jo nechala si oblizovat krk, ale kdyby byla v normálním stavu neudělala by to, nojo dva litry vodky jsou dva litry vodky.

Rozhodla jsem se jít na veřejnou popravu a zavolat Calumovi ať si pro ni dojede. Vzala jsem mobil a vytočila Calovo číslo.

,,Nooooo?" ozval se právě vzbuzený Calum.

,,Hoode, dojeď si pro Tori, nebo si to tady rozdaj s Michaelem na zastávce."

,,Co-cože? Kde jste." Byl v šoku

,,Na autobusové zastávce pět bloků od baráku."

,,Nikam nechoďte, hned jsem tam!"

Tipl to, netrvalo ani 10 minut a Cal přijel.

Calum

Zklamalo mě, když jsem jí zase viděl s Cliffordem, ale sám vím jaký to je, když má v sobě někdo alkohol. Vylezl jsem z auta a šel směrem k nim. ,,Tori, jdeme domů!" zvýšil jsem hlas.

,,Ale prosím tě Calumku." Namáčkla se ke Cliffordovi.

Chytil jsem ji za ruku a přitáhl k sobě. ,,Calume noták nedělej z toho vědu, rozešli jste se ne??" řekl Mike a dal jí pusu na tvář.

Neudržel jsem se a dal mu pěstí. ,,Calume kurva co si to udělal!" zařvala Tori, dala mi facku a běžela k Michaelovi. Chytil jsem ji do náruče a posadil do auta. Šel jsem znovu k Michaelovi ,,Michaeli do piče, už se k ní nepřibližuj!" zařval jsem.

,,Ale Calume prosím tě, stejně ta malá děvka miluje mě!" vrazil jsem mu.

,,Takhle o ní mluvit nebudeš!" zařval jsem z plných plic a schytal jednu pěstí. Otočil jsem se nasedl do auta a jel domů. Zaparkoval jsem a odnesl Tori k sobě, obskakoval jsem ji a staral se o ní celý zbytek noci.

____

Tori

Probudila jsem se vedle Caluma, sakra hlava mě nikdy tak nebolela, a v puse jsem pořád cítila trávu. ,,Takhle už mi neubližuj Tori." Řekl Calum a díval se na mě.

,,Cale co se včera stalo?" chtěla jsem se zvednout, ale bolest hlavy mě znovu položila.

,,Jo to nechtěj vědět." Vydechl.

,,Cale co to máš na obličeji." Zděsila jsem se, když jsem viděla jeho odřenou tvář.

,,Netrap se tím a spi." Ležela jsem v jeho objetí.

,,Cale, musím se učit do školy." Odvětila jsem, protože jsem po rozchodu nechtěla ležet s ním v posteli.

,,V tomhle stavu ani náhodou." Řekl a podíval se na mě.

,,Tak bych aspoň měla být u sebe v pokoji a ne u tebe." Namítla jsem.

,,Celej den budu s tebou a budu tě hlídat."

,,Proč, už spolu nechodíme, nemusíš mít o mě takovou starost." Podívala jsem se na svoji pořezanou ruku.

,,Mlč, sama víš, že ani jeden z nás ten týden nevydrží, tak proč nezačít od znova rovnou teď."

Zvedla jsem se z postele a bez jakéhokoliv slova odešla k sobě, zamířila jsem hned do koupelny, podívala jsem se do zrcadla, rozcuchané vlasy, rozmazaný make-up a cucáky všude po krku, ze včerejška jsem si nic nepamatovala, ale vím že Cal by mi je neudělal hned po rozchodu. Clifford!

Dala jsem si sprchu, usušila se, oblíkla jsem si legíny a svetr, vyčistila si zuby a vlasy vyčesala nahoru co culíku.

,,Co tu chceš?" Pozastavila jsem se když jsem uviděla Caluma na mojí posteli.

,,Řekl jsem, že se o tebe postarám, donesl jsem ti čaj a prášky na hlavu a teď si pojď lehnout." pronesl.

Spolikala jsem  prášky, zapila je čajem a šla za ním do postele. Lehla jsem si na kraj postele, tak aby mezi námi byl prostor. Stejně si mě ke mně přitáhl, silně mě objal a do ucha mi zašeptal: ,,Tohle už mi nikdy nedělej, měl jsem o tebe strach. Miluju tě a vždycky budu."

Musela jsem se pousmát, ale i tak pořád mám před očima tu naši poslední hádku a ten rozchod.

m.l.w.5sos // c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat