160.

2.1K 182 20
                                    

Ráno jsem se probudila, zvedla se, ale díky bolesti mé hlavy jsem zase padla do polštářů. Promnula jsem si oči a zděsila se, když jsem zjistila, že vedle mě leží Michael.

 ,,Michaeli?! Michaeli! Řekni mi, že tohle se nestalo! Prosím!" zakňučela jsem a bylo mi do breku. Já ho podvedla s manželem mojí nejlepší kamarádky. Tohle mi neodpustí ani on, ani ona. Jsem zrůda, velká zrůda. Jsem jen děvka nic víc.

,,Neboj se, nic se nestalo. Jsi oblečená a já si ze včerejška pamatuju všechno, takže klid." řekl klidně. A mě spadl obrovský kámen ze srdce. Dveře se otevřely a v nich stál Calum. Jeho zděšený pohled, který se pomalu měnil na vražedný, mluvil za vše. Tohle se stane snad jen mě. ,,Dobře, ještě než začneš jančit. Tak ti říkám NIC nebylo. Ty si odpadl na sedačce a já ji pomohl až sem a pak jsem jí hlídal, protože tady dámě bylo zle. A pak jsem usnul. NIC nebylo vole." řekl Mike a zvedl se na odchod.

Calum si sedl ke mě na postel a díval se mi do očí. ,,Díváš se na mě jak na nějakou děvku." zamumlala jsem.

,,Ale to není pravda." usmál se a objal mě. ,,Ale je fakt, že kdyby Mike nezačal tak rychle mluvit, asi bych ho zabil a tebe bych přiškrtil." řekl vážně.

,,Já bych nikdy.." nedokončila jsem to, protože se přisál na moje rty.

,,Já vím." šeptl mi do rtů a já se zachvěla. Tohle mi nedělá dobře a způsobuje mi to on. Narvala jsem do sebe šumák, osprchovala se a hodila na sebe vytahané hadry. Podle toho co mi řekl Ash, když jsem si byla pro šumák. Večer pokračuje další část mé narozeninové oslavy. Calum už všechno sbalil a neřekl mi co všechno. Fajn tohle mě zabije. ,,Víš co mě napadlo?" zeptal se Calum a odběhl do šatny. To jsem zvědavá co z něj zase inteligentního vyleze. ,,Takhle mi dáš pásek okolo krku a já ti budu dělat otroka." zasmál se uvazujíc si můj starý pásek okolo krku.

,,Nedělej blbosti a pojď sem." naznačila jsem rukou, aby si sedl vedle mě a taky tak udělal. ,,Řekneš mi už kam jedeme?" zeptala jsem se už asi po třicáté. Jen se usmál a dál si hrál s mými prsty.

,,To je tajný." šeptl mi do ucha.

,,Víš co jediný si ze včerejška trošku pamatuju?" zasmála jsem se. Provokace začíná.

,,No to bych rád věděl páč já mám okno." povzdechl si a přitáhl si mě blíž k hrudi.

,,Sex na záchodech." zahihňala jsem se a Calum se rukou praštil do čela.

,,Nepamatuju si to nejlepší z celé párty, jako vážně?" řekl smutně.

,,Už to tak vypadá." usmála jsem se a dala mu pusu na tvář.

,,Zopakujeme si to, třeba si vzpomenu." ušklíbl se a vlezl si nade mě.

,,Nemrdejte tak často." řekl Ash ve dveřích.

,,Vypadni, snažím se ti udělat sestru." vyjekl Calum.

,,Jo Cale!" vzdychla jsem a společně s Calumem jsme chytily výbuch smíchu, když Ash odešel.

,,Už jste to dodělali?" zeptal se, když znovu, po pěti minutách, přišel do pokoje. ,,Chtěl jsem říct, že už jedeme." dodal. Vzala jsem si tepláky, tričko a mikinu. Namalovaná jsem ani nebyla a nechtělo se mi o to starat. Vlasy jsem dala do rychlého drdolu a seběhla dolu. Nasedli jsme do auta a vyjeli.

Jeli jsme v autě s Chriss a Ashem. Luke, Erin, Mike a Annie jeli v druhém autě. ,,Už mi řeknete kam jedeme?" zeptala jsem se, protože sedět deset minut v autě s batohami a nevědět kam jedeme, je deprimující.

,,Nehraj si na uraženou." řekl Calum a našpulil rty.

Nic jsem neříkala, jen jsem se naštvaně dívala z okýnka. Calum mě namáčkl na dveře auta a hladil mě po stehně. Jeho rty dělaly cestičku po krku až ke rtům. Jeho jazyk jsem cítila až někde u mandlí. Přejel mi rukou párkrát po rozkroku a já mu vzdychla do úst. Ash prudce zabrzdil a otočil se na nás. ,,Můžeš do prdele přestat dělat MOJI sestru v MÉM autě?!" zařval Ash na Caluma a dával důraz na slova, která jsou jeho. Povzdechla jsem si.

,,Nemůžu si pomoct, když MOJE přítelkyně je tak zkurveně sexy!" zařval mu nazpátek. Vážně se budou hádat? O mě? Cože?

Ash se nadechoval, že něco řekne, ale já ho přerušila. ,,Mohli by jsme do prdele jet dál?! Vyřešíte to potom!" zařvala jsem.

Ash naštvaně dupl na plyn a auto se rozjelo. Radši jsem si vzala sluchátka a ignorovala je. Nějakých 10 minut po tom incidentu, se na mě Calum znovu nalepil. Opřel se o moje rameno a ruku přehodil přes moje stehna. Proč jen si myslím, že to muselo být nepohodlné? Dala jsem mu pusu do vlasů, přičemž se usmál. Opřela jsem si hlavu o tu jeho a usínala. ,,Jak dlouho ještě pojedeme broučku?" zeptala se Chriss Ashe.

,,Ještě tak hodinu, hodinu a půl, je to celkem daleko." odpověděl.

,,A to jedeme přes celou Austrálii?" vyjekla jsem a vzbudila tak Caluma.

,,Co se řeší?" protáhl se a obejmul mě okolo ramen.

,,Jak dlouho ještě pojedeme." povzdechla jsem si a lehla Calumovi do klína. Hlavu jsem měla na jeho nohách a usínala, se sluchátkami v uších. Calum mě hladil po vlasech a zádech.

Calum

,,Už spí?" zeptal se mě Ash a já jen přikývl. Chriss už taky spala. Teď přišel čas, promluvit si. ,,Udělej mi tu laskavost a nemrdej jí pořád." řekl mi vážně. ,,A když už chceš tak ano, ale né přede mnou. Díky. Ono je totiž hrozně fajn, když můj nejlepší kamarád píchá moji sestru."

,,Sorry brácho, ale já si nemůžu pomoct." povzdechl jsem si.

,,Viděl jsem jak máš prsty někde hluboko v ní, myslíš, že je mi fajn?" zeptal se. Jo, tak tohle mě dost zarazilo.

,,Mám někde." odfrkl jsem.

,,Doslova. Hele, já vím, že ji miluješ, a že by si jí neublížil, ale ovládej se." Rukami silně držel volant a koukal se na silnici, sem tam mu pohled přešel do zpětného zrcátka a podíval se na nás.

,,Já za to nemůžu, ona prostě. Je totálně sexy, totálně grrr. Brácho pták mi z ní stojí jen co ji vidím." Povzdechl jsem si.

,,Broučku, Ashi, můžete přestat řešit blbosti." zamumlala Tori. Jestli nás slyšela. Fajn cítím se trapně, ale proč? Nedozvěděla se nic novýho. Jen jsem se usmál a odtáhl jí vlasy z obličeje.

,,Nechtěli jsme tě vzbudit." dodal jsem.

,,Já nespala, jen jsem měla zavřené oči, ve sluchátkách mi nic nehrálo, a vím, že cizí rozhovory se poslouchat nemají, ale ten váš byl dost zajímavej."

 _

Udělejte mi tu radost a běžte číst 5 seconds of teachers!!

Je to s Calumem. Ano zase. c'mon..

m.l.w.5sos // c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat