,,No já myslel potom, nebyl jsem jedinej kdo si všiml, že ty a Cal jste rychle utíkali k výtahu, proč asi.“ A je to tady, moje kafe letělo na Connora. James a Brad propadli totálnímu smíchu, no teda mě a Connorovi do smíchu nebylo.
,,Panebože promiň.“ vyjekla jsem, čapla jsem ubrousek co ležel na stole, oběhla jsem stůl a začala mu utírat kafe z obličeje.
,,To je v pohodě, vždycky jsem si přál, aby mě pěkná holka poprskala kafem.“ Zasmál se, odhodila ubrousek na stůl a dala mu pusu na tvář. Nečekal to, ani já ne, ale stalo se.
,,Ehm, neruším?“ odkašlal si Cal, který se objevil u stolu.
,,Ahoj broučku.“ Usmála jsem se.
,,Hej kámo škoda, že si nepřišel dřív.“ Zasmál se James.
,,Jo Tori vyprskla kafe na Connora.“ Dodal Brad. Asi je zabiju a doufám, že si Cal nic nemyslí, protože se nic nestalo.
Začala jsem rudnout a na Calově tváři se vybarvil úsměv. Ulevilo se mi. ,,Vidím, že se dobře bavíte.“ Řekl Cal a sedls si.
,,Cale to je moje místo.“ Řekla jsem, když jsem odstoupila od Connora.
,,Můžeš si sednout na mě.“ Uculil se a mrknul na mě.
,,Jo jasně, si uhodl.“ Odsekla jsem.
,,No nebo si můžeš sednout na mě.“ Řekl Connor a já si bezmyšlenkovitě uvelebila své pozadí na jeho nohách. Vyplázla jsem na Caluma jazyk a dál sledovala jeho obličej, který chytal barvu, šlo vidět, že zuří, ale snažil se to maskovat úsměvem.
,,Hele to je moje.“ Řekla jsem Jamesovi, který mi vzal nové kafe z ruk.
,,Jen pro opatření, aby to neletělo na někoho.“ Rýpnul so do mě.
,,Fakt vtipný.“ Protočila jsem oči a on se zasmál.
,,Tak já vám nebudu kazit zábavu, jdu se chystat na koncert.“ Přecedil přes zuby Cal a odešel.
,,Asi by jsi měla jít za ním.“ Šeptl mi do ucha Connor, obrala mě husina, jeho hlas a jeho rty na mém uchu. Jen jsem přikývla, a běžela za Calem, který nastupoval do výtahu, ještě jsem ho stihla a zalezla za ním.
,,Co to mělo být?!“ přecedil přes zuby a probodával mě pohledem.
,,Nic.“ Odsekla jsem.
,,To jsem viděl.“ dodal a díval se kam to šlo jen na mě ne.
,,Do háje Cale, musíš tak žárlit?“
,,Jo musím? Jak by bylo tobě, kdyby se tu objevila Katy Perry a já se po ní začal plazit?“ rozmáchl rukama a málem mi vrazil.
,,Ale já se po něm neplazila.“ Vyjekla jsem.
,,Ne vůbec.“ Zvýšil hlas, zbytek cesty výtahem bylo ticho, nechtěla jsem se ním zase hádat, jen si to špatně vyložil, nic to neznamenalo.
,,Sama jsem ti řekla, že tě nevyměním za Connora a já byla taková naivní kráva a myslela si, že mi budeš věřit, ale ty ne. Pořád si o mě myslíš, že tě na každým rohu podvádím. Ale to není pravda, jen jsi ve špatnou chvíli na špatným místě, mezi mnou a Connorem se nic nestalo!“ vyjekla jsem, když jsme vyjeli nahoru.
,,Ale tohle já si o tobě nemyslím.“ Dodal sklesle, chtěl mě pohladit po tváři, ale uhla jsem.
,,Ne vůbec.“ Zamumlala jsem.
,,Tori.“ Dodal tím milým omlouvajícím se hlasem. ,,Já..“
,,Ne, nic neříkej.“ Plácla jsem ho po ruce, kterou ke mně natahoval a šla směr pokoj Chriss a Ashtona. Zaklepala jsem a otevřela mi NIKOLETA, divím se, že z ní a Chriss se stali kamarádky, Chriss seděla na posteli, asi jsem je vyrušila, když si povídali. Jakmile NIKI zavřela dveře, přiběhla ke mně Chriss a objala mě.
,,Tori co se stalo pičo?“ zeptala se NIKI. Zypická NIKOLETA, místo toho, aby se mě normálně zeptala mi řekne pičo, ale co u nás je to normální si nadávat. Chriss ji probodla pohledem.
,,Zase jsme se pohádali.“ Řekla jsem a ano zase jsem zadržovala slzy, jak typické.
,,A dost už tomu čurákovi rozbiju hubu, tobě nikdo ubližovat nebude.“ Řekla NIKI a už otevírala dveře.
,,Počkej NIKI, Tori co přesně se stalo.“ Zeptal se Chriss, všechno jsem jim převyprávěla.
,,To je debil.“ Řekli obě dvě naráz, když jsem dořekla, co se právě stalo.
,,To je jedno, jdu za ním.“ Řekla jsem a plná odhodlání šla za ním. Zase se to opakuje, jeden z nás to posere a pak se jde omluvit, ale já se omlouvat nebudu, protože se nic nestalo.
Odemčela jsem dveře a uviděla Cala jak sedí na posteli hlavu v dlaních, alkohol šel docela dost cítit. A to jsem stála u dveří. ,,Cale?“ řekla jsem, ani se na mě nepodíval.
,,Hoode!“ dřepla jsem si k němu a dala mu ruce pryč.
,,Jsem debil.“ Řekl a zase se schoval.
,,Nejsi.“ Řekla jsem a dala mu ruce pryč. Znova. Dívala jsem se mu přímo do očí. Ty dokonalé oči, ten náš dokonalý oční kontakt, ničí mě, a jak. ,,A nebudeš pít, zapomeň na to.“ Vyjekla jsem.
,,Stejně jsem toho neměl tolik, aby mě to dostalo do opilýho stavu.“ Řekl.
,,To je jedno, prostě nebudeš. Kvůli mně, no ták Cale.“ Dodala jsem.
,,Dobře, na párty můžu?“ zeptal se a ušklíbl se.
,,No rozmyslím se.“ Usmála jsem se na něj. ,,A chtěla jsem si s tebou ujasnit pár věcí.“ Dodala jsem.
,,Nemusíš, Connor tu byl a všechno mi vysvětlil.“ Řekl a já se na něj vyděšeně podívala, jestli mu něco udělal, blbej je na to dost. ,,Neboj se nic jsem mu neudělal, vím, že by si mě zavrhla.“ Zasmál se.
,,No blbej si na to dost.“ Mrkla jsem na něj.
,,No dovol.“ Stoupl si a přibližoval se ke mně.
,,No já si to dovolit můžu, páč je to pravda.“ Zasmála jsem se. Natlačil mě ke skříňce, byl jen pál milimetrů ode mě, cítila jsem jeho dech, který měl odér alkoholu.
,,Koncert máme až večer, co chceš do té doby dělat?“ zeptal se, chvilku jsem přemýšlela a pak mi docvakl dokonalý nápad.
ČTEŠ
m.l.w.5sos // c.h.
Fanfiction,,Jsi blázen." šeptla tiše Victorie. ,,Proč myslíš?" otázal se drze Hood. ,,Protože i po tom všem, co jsem udělala mě stále miluješ." #1 in fanfiction ^_^ <-- best of