,,Říkal si ze spaní 'Jak si mi to mohla udělat Victorie'." řekla a ublíženě se na mě podívala.
,,Byl to jen zlý sen. Všechno je v pořádku." řekl jsem a pohladil ji po tváři.
,,O čem?" zeptala se.
,,Si až moc zvědavá." zasmál jsem se. ,,Řekla si mi do očí, že už mě nemiluješ, a že si spala s Connorem." dodal jsem.
,,Pamatuj si, že to bych ti nikdy neudělala." usmála se, chytla mě za bradu a políbila mě.
,,Jak dlouho jsem spal?" Zeptala se.
,,Moc dlouho ne. Tak půl hoďky." Pohladila mě po tváří a já si zase položil hlavu do jejího klína. Usnul jsem.
Tori
Spal a vypadal tak rozkošně. ,,Ehm Tori, můžu s tebou mluvit?" Řekl mezi sedadly Connor.
,,Jasně Honey." Usmála jsem se. Opatrně jsem se vysoukala ven, divím se, že jsem ho neprobudila. Šli jsme do zadní části letadla. ,,No tak co si chtěl?" Uculila jsem se jen se ke mě přiblížil a políbil se. Rychle jsem se odtáhla. ,,Co to děláš?!" Vyjekla jsem.
,,Promiň." hlesl.
,,Jak promiň, co by si dělal, kdyby nás viděl Calum? Zase by si o mě myslel, že jsem děvka." vyjekla jsem.
,,On ti nedůvěřuje a ty s ním stejně si. Proč?" zeptal se a natlačil mě ke zdi.
,,Protože ho miluju." zachraptěla jsem, začal se ke mě přibližovat, blíž a blíž a zase se přilepil na moje rty. Odtáhla jsem se a vrazila mu facku.
,,Já tě miluju pochop to!" vyjekl a chytil se za podrážděnou tvář. ,,Connore , jsi fajn kluk, beru tě jako kamaráda. Miluju Caluma." řekla jsem a odešla si zase sednout. Opatrně jsem prošla okolo spící Mali a Luka a posadila se na místo vedle Caluma, který na mě hleděl a pak se podíval na místo, odkud jsem přišla a zrovna vycházel Connor.
Calum
Nechci ji obviňovat, nechci zase být podezřívavý, ale co tam dělali. ,,Děje se něco?" vyrušil mě z přemýšlení její milý hlas.
,,Jo, kde si byla?" zeptal jsem se a ustaraně se na ni podívat.
,,Byla jsem si promluvit s Connorem." lehce se usmála, ale já poznal, že lže. Otázka zní Co tam dělali? Myslím, že to nezůstalo jen u povídání. Nazdvihl jsem obočí a nevěřícně se na ni podíval. Uhla pohledem. ,,Připadám si jak děvka." zamumlala a já na ni vyvalil oči. Jak co?!
,,O čem nevím?! Victorie co jste tam dělali?!" vyjekl jsem a vraždil ji pohledem.
,,Já, ti to nemůžu říct, zase by jsme se hádali a zase by sis myslel, že tě podvádím. Já, já nechtěla, ale stalo se.." hlas se jí zlomil a brečela. Zase, to je každej den.
,,Tori, řekni mi co se tam stalo. Co si nechtěla? Victorie no ták." chytil jsem ji za ramena a díval se jí přímo do očí.
,,Con-Connor mě políbil. Jen mu neubližuj. Prosím." šeptla a já ji obejmul. Měl jsem sto chutí ho zabít. Byl jsem naštvaný na něj a na sebe, za to, že jsem ji zase nechal bez dozoru.
,,Neboj se, zatím mu nic neudělám." usmál jsem se a políbil jí na čelo.
,,Za-zatím?" podívala se na mě a vyvalila oči.
,,Dotkne se tě ještě jednou a přísahám, že ten už nikdy nezasune." řekl jsem a obejmul ji okolo ramen. Po chvilce usla, nechal jsem ji spát, jen jsem ji zakryl dekou a šel za Connorem.
,,Chci s tebou mluvit." řekl jsem, nažil jsem se působit klidně, ale nešlo to. Zvedl se a šel za mnou dozadu. Přitlačil jsem ho ke zdi a zabíjel ho pohledem. ,,Ještě jednou se jí dotkneš a zabiju tě." přecedil jsem přes zuby.
,,Já za to nemůžu pochop to, já ji miluju." řekl sklesle.
,,Mě je u prdele jestli ji miluješ nebo ne. Ona je moje, je zasnoubená se mnou, miluje mě, tak si to pamatuj." odsekl jsem a odešel zpátky za ní. Seděla na sedadle a vyděšeně mě a Connora sledovala.
,,Udělal si mu něco?" zeptala se zděšeně.
,,Jen jsem mu domluvil, na tebe mi nikdo šahat nebude." usmál jsem se a dal jí pusu na líčko.
,,Ale, on je z toho celý zdrcený, já nechci, aby se trápil." vydechla a podívala se směrem, kde seděl Connor, jen sklesle něco ťukal do mobilu. Jistě mohl jsem být na něj milejší, ale ona je prostě moje.
,,Neboj se ho to přejde." usmál jsem se.
,,Když myslíš." lehce se usmála. ,,Nemrknem na film?" jen jsem přikývl, vytáhla notebook a zapla nějakou blbost. Potom z batohu vytáhla dvě AriZony v plechovce a balíček Makronek. ,,Co tak čumíš? Si jako myslíš, že jdu do letadla na nějakých dvacet hodin bez jídla?" zasmála se.
,,Díky." usmál jsem se, když mi podala AriZonu. Úsměv mi oplatila a pokračovala ve sledování filmu.
Film už mě začínal nudit, moje láska už taky vypadala znuděně. Naklonil jsem se víc k ní, ruku položil na její stehno a rty přiložil na její ucho. ,,Te quiero." šeptl jsem a ona se celá zachvěla. A potom mě zabila pohledem.
,,Přestaň mi mluvit do ucha Španělsky, když víš, co to se mnou dělá." zavrčela a přetáhla mě polštářem. Jen jsem se uculoval jak idiot. ,,Nesnáším tě!" vyjekla.
,,Miluješ mě." odvětil jsem a přisál se na její rty, které chutnaly jak její lesk na rty. Mňamka. Posadil jsem si ji na sebe obkročmo a jemně jí líbal. Pak jsem přešel na její krk, přičemž se odtáhla.
,,Uvědomuješ si, že jsme v letadle, a že vedle nás spí tvoje sestra s Lukem." zasmála se a ukázala na ně, potom se rozhlídla všude okolo sebe. ,,Kde jsou vlastně Ann a Mike?" zeptala se, jen jsem pokrčil rameny.
,,Hej Trisi, kde jsou Mike a Ann?" zařval jsem na něj.
,,Šli směr záchod." ozval se.
,,Takže nic." uculila se na mě jako sluníčko. Jestli si myslí, že vyhrála a já ji nepřetáhnu, tak se mílí.
,,Tě klidně přetáhnu i tady." zasmál jsem se a decentně stiskl její zadek, přičemž lehce zavzdychala.
,,Jo před ostatníma a hlavně před Connorem." šeptla.
,,Samozřejmě." uculil jsem se a za zátylek si ji přitáhl blíž. Znovu jsem začal obsypávat její krk polibky. Je hodně citlivá na krk, nedivil bych se, kdybych měl za chvilku vlhky nohy.
ČTEŠ
m.l.w.5sos // c.h.
Fanfiction,,Jsi blázen." šeptla tiše Victorie. ,,Proč myslíš?" otázal se drze Hood. ,,Protože i po tom všem, co jsem udělala mě stále miluješ." #1 in fanfiction ^_^ <-- best of