,,Jedem můj růžový poníku Bufalo, do země lesních víl a jednorožců." zasmála jsem se a dala mu pusu do vlasů.
,,Tori? Co to meleš?"
,,Bufalo byl můj imaginární poník, když mi bylo šest a sám víš, že mám menší záchvaty retardace, když jsem šťastná." zasmála jsem se a prohrábla mu vlasy.
,,Jo, poslední dobou, když si se mnou, je máš pořád." nemusela jsem se dívat a věděla jsem, že protočil oči.
,,A divíš se? To je tebou." zasmála jsem se a dala mu pusu do vlasů.
,,Zavibroval mi mobil, vem ho je v pravé kapsy a přečti mi tu smsku." usmál se.
,,Za hodinu ve studiu, musím s vámi projednat další tour, Luke mi volal, že je nemocnej -Gus"
,,Práce volá." vydechl Calum. ,,Za tu dobu co budu pryč, né, že se budeš namáhat. Podle doktora máš být v klidu."
,,Sám doktor říkal, že to nic není." položila jsem mu hlavu na rameno.
,,No a? Prostě se nebudeš namáhat." řekl už trošku víc nahlas. Nastalo ticho, dlouhé ticho. Které jsem ale přerušila.
,,Musíš tam?" vydechla jsem, jen přikývnul. ,,Vrátíš se domů brzo, že jo."
,,Neboj se princezno, teď tě hodím domů, vyzvednu kluky a za chvilku budu doma." usmál se a sedl si na místo řidiče. Ano, nesl mě až k autu.
__
Rozloučila jsem se s Calumem a běžela do patra za Lukym. ,,Tučňáčku, kde si?" zasmála jsem se.
,,V pokoji." ozvalo se z posledního pokoje na chodbě.
,,Ahoj. Prej, že ti není dobře." usmála jsem se a sedla si k němu na postel.
,,No není. Nepodíváme se na film?" usmál se a já si uvelebila v jeho posteli. Pustil Harryho Pottera, u filmu jsem usla.
Calum
Seděl jsem na sedačce a poslouchal Gusovo nesmyslné žvatlání o dalším tour. Myšlenkama jsem byl někde mimo. V hlavě jsem měl plno otázek. Kde je NIKI? Co asi dělá Tori? Oh můj bože, mám plnou hlavu Tori, nedokážu myslet na nic jinýho.
V kapce mi zavibroval mobil, smska. Čekal jsem, že bude od ní, ale bylo to neznámé číslo.
'Víš, co se říká, jednou děvka, vždycky děvka. -NH xx'
Nechápavě jsem se díval na display. Od koho je ta zpráva? Co ode mě chce? Co to mělo znamenat? ,,No kluci, už můžete jít." řekl Gus. Kluci naskákali do auta a já na to šlápl. Jel jsem jako hovado a prudce zastavil před domem. Vyběhl jsem do pokoje nebyla tam. Ano docvaklo mi, kde by mohla být, u Luka. Rozrazil jsem dveře a uviděl ji jak spí vedle Luka. Co si o tom mám do háje myslet?! Luke stopl film a podíval se na mě.
,,Jestli si myslíš, že se něco stalo, tak nestalo." řekl klidně.
,,Já si nic nemyslel." zalhal jsem a pousmál se.
,,Jo a proto si rozrazil dveře? Se divím, že ještě spí." protočil Luke oči.
,,Já nespím." zamumlala Tori. ,,A moc dobře vím, co sis myslel Cale." zvedla se z postele a odešla do pokoje.
,,Co ti zase přelítlo přes nos?" zeptal se Luke.
,,Tahle smska." zamával jsem mu mobilem před obličejem.
,,Řekl bych, že Tanya nebude náš jediný problém." vyvalil na mě oči.
,,Já vím." vydechl jsem.
,,Jdi za ní kámo." poplácal mě po zádech a přebliknul pohled na dveře. Zvedl jsem se a odešel.
Ležela na posteli v klubku a brečela. ,,Tori.." řekl jsem chytil ji za rameno.
,,Běž do hajzlu!" řekla lámavým hlasem a posmrkla. ,,Teď aspoň vím, že si o mě myslíš, že jsem děvka!" vyjekla.
,,Ale to si o tobě nemyslím." vydechl jsem a lehl si vedle ní, ruky jsem obmotal okolo jejího pasu.
,,Né vůbec." Bože, jak jí to mám vysvětlit? Dobře, když jsem je viděl na té posteli zaváhal jsem, to přiznávám. Ale nemyslím si o ní, že je to děvka.
,,Tori poslouchej mě." přimáčkl jsem si ji k sobě. ,,Nemyslím si to o tobě, protože ti věřím." usmál jsem se.
,,Jo jasně, a proč si teda do Lukova pokoje vletěl jak tornádo?" otočila se na mě. Sledoval jsem její uslzené zelenohnědé oči. Zaváhal jsem, mám jí o té smsce říkat, nebo ne? Nechci ji vynervovat, ještě víc než je. Je hodně přecitlivělá, před ní si člověk musí dávat bacha na to co říká.
,,Protože, jsem tě hledal." usmál jsem se na ni.
Tori
,,Protože, jsem tě hledal." usmál se. Tušila jsem, že se něco děje, něco mi tu nehrálo. Pohladil mě po líci.
,,Jestli mě miluješ, tak mi řekni co se děje." zamumlala jsem, šlo vidět, že ho to zaskočilo. V jeho očích šel vidět strach.
,,Někdo mi napsal smsku, naráželo to na to, že si mě podvedla." vydechl. ,,A já .."
,,A ty sis prostě myslel, že jsem to udělala zase. Myslel by sis, že jsem toho schopná?!" vyjekla jsem a oči se mi začali plnit novými slzami.
,,Nemyslel, do háje nech mě domluvit Victorie!" začal mluvit, hlasitěji. ,,Já jsem, měl o tebe strach. Prostě už jsem nervózní z takových smsek. Chápeš? Naposledy co mi došla taková smska jsem málem přišel o Mali. Prostě se o tebe bojím." řekl už klidnějším hlasem a já mu zabořila hlavu do hrudi.
,,Promiň." zamumlala jsem.
,,Ty za nic nemůžeš." usmál se a dal mi pusu do vlasů. ,,Miluju tě." šeptl a já po chvilce usnula.
_____
Vzbudila jsem se a první co mě zarazilo bylo, že Cal byl pryč. ,,Lásko?" Zavolala jsem a čekala, že se ozve, no nestalo se tak. Uslyšela jsem vodu, jo je ve sprše. Vešla jsem do koupelny , shodila ze sebe oblečení a namířil si to za ním.
,,A hele kdo se nám to probudil." Ušklíbl se a nasměroval sprchu na mě.
,,Běž do prdele víš jak to studí?!" Vyjekla jsem.
,,To je aby ses probrala." Zasmál se a přisál se na moje rty. Začala jsem spolupracovat, přesunul se na můj krk a obsypával ho jemnými polibky.
,,Victorie!" Zavolal na mě někdo, vyběhla jsem ze sprchy a obalila se ručníkem.,,Ano Ashi?" Usmála jsem se.
,,No nechceš skočit ven s Pixie?" Usmál se. ,,Já bych rád, ale vařím s Chriss, řekl bych Michaelovi, ale ten spí s Annie a já je nechci budit a Lukovi není dobře." Jen jsem přikývla a on odešel.
,,Tak, kde si? Já na tebe čekám!" Zavolal Cal z koupelny.
ČTEŠ
m.l.w.5sos // c.h.
Fanfiction,,Jsi blázen." šeptla tiše Victorie. ,,Proč myslíš?" otázal se drze Hood. ,,Protože i po tom všem, co jsem udělala mě stále miluješ." #1 in fanfiction ^_^ <-- best of