Tori
Týden po té aféře v kuchyni, měli kluci autogramiádu v centru, já a holky jsme stáli v pozadí jako ty největší blbky a poslouchali každou konverzaci kluků s fans. Ke Calumovi přišla jedna holka, co já vím tak čtrnáct jí mohlo být, byla docela smutná a ta jejich konverzace mě doslova posadila na prdel.
,,Cale, podepíšeš se mi?" zeptala se ho černovláska.
,,Jasně." Usmál se a podepsal se. ,,Na tady máš, a proč si smutná? Nejsi ráda, že mě vidíš?"
,,Blázníš? Tohle si budu pamatovat celý život." Pousmála se.
,,Tak proč si tolik smutná?"zeptal se starostlivě.
,,Protože, ty si tohle pamatovat nebudeš." Smutně sklopila hlavu a odešla. Calum vypadal dost zaraženě, a mě tahle konverzace vrtala hlavou až do večera.
___
Seděla jsem na sedačce a přemýšlela o té konverzaci, přesedl si ke mně Cal a začal do mě šťouchat prstem. ,,Co je? Haló země volá Tori!"
,,Huh?" podívala jsem se na něj,
,,Ptám se ,co je? Si nějaká zaražená?"
,,Nic mi není, já jen jsem přemýšlela nad tím co ti dneska řekla ta fanynka."
,,Myslíš o tom, že si to nebudu pamatovat? No nebudu za pár měsíců na to nejspíš zapomenu, ale netrap se tím, fans s tím počítají, ale je pravda že některý pěkný fanynky si pamatuju do teď." Zas do mě drbl prstem.
,,Tohle není vtipný Hoode."
,,Víš co je vtipné?"
,,Mm?"
,,Tohle!" skočil na mě a začal mě lechtat.
,,Calume Thomasi Hoode, slez ze mě nebo se počůrám!" Začal se smát, naše hlavy byli jen kousek od sebe.
,,Přestaň se smát moulo!"
,,Tak za toho moulu si něco zasloužím!"
,,No schválně?"
,,Pusu."
,,Přinuť mě!" dala jsem si ruky pře pusu a bránila se, ale ten trouba mi vzal ruky a držel je,
,,Teď nemáš na výběr."
,,No ještě můžeš dostat do koulí!"
,,To bys neudělala." Nahodil psí pohled.
Dala jsem mu pusu, ,,To bych neudělala no, nejsem taková svině."
,,Ale já chtěl lepší pusu!"
,,Jo ta pán chce lepší pusu jo, tak to se bude muset hodně snažit, aby ji dostal." Vyplázla jsem na něj jazyk, než jsem se vzpamatovala z toho co právě udělal, začala válka jazyků.
Odlepil se a já na něj zařvala ,, CALUME! Jak si, co si to dovoluješ?!"
,,Jen ukazuju co je moje, a nedělej, že se ti to nelíbilo!"
,,Co by se jí mělo líbit?" ozval se někdo z kuchyně, ale podle hlasu jsem zjistila, že to byl naštvaný Ash.
,,Bráško, on mě týrá, zachraň...." Calum mi zakryl pusu rukou, ale já ho kousla,
,,Bráško pomoc!" vyjekla jsem.
Ash vypadal, že ho asi zabije, přibližoval se k nám. Cal ze mě slezl a zdrhl do pokoje. ,,SRABE!" zařvali jsme s Ashtonem zaráz a chytli výbuch smíchu.
Šla jsem za ním do pokoje, ,,Jak se vede, srabe?" Calum překřížil ruce na hrudi a hlavou se díval na zeď. ,,Mám maršmelouny." Podíval se na mě s jiskřičkami v očích.
,,Takže válka kdo si jich dá do pusy víc?"
,,Stejně prohraješ." Namítla jsem .
,,O co? Sázka?"
,,No třeba, ale o co?"
,,Mmm... Mám to, když vyhraju budu si s tebou moct dělat co chci." Nazdvihl obočí.
,,Ty hovado!"
,,Co bojíš se?"
,,Fajn, ale když vyhraju já táák... budeme dělat to, co chci já, tím myslím jako, že někam pudem, protože vždycky vybíráš místo ty!"
Válka začala, začali jsme si rvát do pusy maršmelouny, jeden, dva, tři, ... u nějakého sedmého maršmelounu už jsem nemohla, mám moc malou pusu. Sledovala jsem Caluma, kterej si rval do pusy asi dvanáctej maršmeloun, když uviděl mě, že už nemůžu, chtěl se začít smát, ale plná pusa mu to nedovolila.
,,No dobře vyhrál si," Bouchla jsem ho do ramene, usmál se od ucha k uchu ,, ale nejsem žádná tvoje hračka!"
,,Ne, ne Tori pro dnešek jo!" Uviděl, jak se smutně koukám na zem. ,,No dobře, tak kam chceš vyrazit?"
,,Počkej co? Ale vyhrál si ty."
,,No, ale nechci, aby si byla smutná."
,,Já nejsem smutná."
,,To nevadí stejně by jsme mohli někam zajít, máš nápad?"
,,Chtěla bych se projít po parku."
,,Teď? Je deset večer, venku je tma."
,,Co bojíš se tmy?"
,,Nebojím se tmy."
,,Dobře, tak za deset minut u vchodových dveří." Usmála jsem se a dala mu pusu na tvář.
______
Na fotce je Calum^^
ČTEŠ
m.l.w.5sos // c.h.
Fanfiction,,Jsi blázen." šeptla tiše Victorie. ,,Proč myslíš?" otázal se drze Hood. ,,Protože i po tom všem, co jsem udělala mě stále miluješ." #1 in fanfiction ^_^ <-- best of