7. What? Football?*

5.9K 292 4
                                    

Tori

,,Vážně?" zeptala jsem se a otočila se na něj.

,,Jo vážně, miluju tě." Řekl a políbil mě na čelo. Připadala jsem si divně. Zamilovanost je zlo.

,,Takže, kde jsme skončili?"  zeptal se a uculil se a skousl si spodní ret.

,,Úchyláku." praštila jsem ho do ramene.

,,Neříkej mi tak."  Zamračil se. Jelikož jsem byla o něco menší stoupla jsem si na špičky, dala jsem mu pusu na tvář, odtáhla jsem se, zadívala do těch jeho očí. 

Během chvíle mě začal vášnivě líbat, vyskočila jsem na něj, obmotala jsem mu nohy okolo pasu, chytil mě za zadek. Byl to dokonalý pocit, v tu chvíli jsem nemyslela na naštvaného Ashe. Myslela jsem jen na Caluma, jeho dokonalé rty, dokonalé oči, na to jak dokonalý je. Připadala jsem si jako v jiné dimenzi.

Posadil mě na postel, začal mi vyhrnovat tričko, ale já ho zarazila. ,,Já-já.." vykoktávala jsem ze sebe.

,,Já klidně počkám." usmál se a dal mi pusu na čelo.

,,Já chci, ale já se bojím." řekla jsem nervózně. Skoro osmnáctiletá panna.

,,Budu opatrný a bude pro mě pocta poskvrnit tě." usmál se a začal mě líbat na krku. Shodil ze mě tričko a měl přímý výhled na můj hrudník. ,,Já myslel, že je vycpáváš a ono ne." Řekl. 

Byla jsem celá rudá a radši koukala jinam. Chytil je do rukou a začal si hrát, připadala jsem si jako antistresovej balónek. Lehl si a já jsem si, dá se říct na něj sedla. Jela jsem svoji rukou po jeho vypracovaném těle, potom mě přehodil a já bezmocně ležela v šortkách pod ním. Projel mě pohledem od pasu nahoru a drtil spodní ret.

,,Jsi nádherná." Řekl a já se jen pousmála. Dal mi lehkou pusu, později na krk a pokračoval až k pasu kde začínali šortky stáhl je i s kalhotkami. Teď jsem si připadala ještě víc trapně, ležela jsem pod ním nahá, bylo to dost nepříjemné. Stáhl ze sebe kalhoty a sáhl do šuplíku pro kondom, ale já ho zastavila. ,,Chceš dítě?" nazdvihl obočí.

,,Beru prášky pako." povzdechla jsem si. Beru je už dva týdny, věděla jsem, že se to bude hodit, no spíš babi to věděla. Cal přikývl a pomalu do mě začal vnikat. ,,A-au." silně jsem přitlačila víčka k sobě a drtila si ret.

,,Jsi moc úzká bby." oznámil mi a strčil do mě jeden prst, se kterým začal kmitat.

,,Ca-Calume." vzdychla jsem a víc se prohnula. Cal po chvilce přidal další prst a pak i ten třetí. Každou chvilkou jsem se blížila víc ke konci. Prsty vyndal a zkusil to znovu. Pomalu a opatrně. ,,Au." špitla jsem, bolelo to, ale ne tolik.

,,To bude dobrý, to přejde." ujišťoval mě. Vnikl do mě až po konec a začal se lehce pohybovat.

,,Cale." vzdychla jsem. ,,To bolí."

,,Já vím, já vím. To přejde slibuju." políbil mě na čelo a dál se pomalu pohybovat. Bolest odeznívala. 

Přirážel stále rychleji, a rychleji s rty přilepenými na mém krku, do kterého lehce kousal. Tohle bylo to nejlepší co jsem zažila. Orgasmus. Cal se svalil vedle mě a přitáhl si mě k sobě.

,,Nejlepší sex." řekl udýchaně. Po chvilce jsme usnuli.

____

Calum

Podle rámusu, který mě vzbudil, jsem zjistil, že nejsem jediný, kdo už je vzhůru. Podíval jsem se na ni, spala v mém objetí celou noc. Je tak nádherná, je ... dokonalá. Odhrnul jsem jí vlasy z obličeje a uculil jsem se, když jsem si vybavil včerejšek.

Ale přiznám to, že jsem debil když jsem se s ní vyspal tak brzo. Neřeknu, kdybych se s ní vyspal po měsíci, ale hned druhý den, po tom co přijela. Po tom co jsem ji po pár letech zase viděl. Jako vážně Hoode? Akorát si proti sobě poslal svého nejlepšího přítele. Ashtona.

,,Dobré ráno lásko." Její dokonalý hlas mě probudil z mých myšlenek.

Tori

Vypadá tak rozkošně po ránu zatím co já musím vypadat opravdu "překrásně"  Políbila jsem ho na tvář a odešla do jeho koupelny, kde jsem se oblékla a opláchla si obličej vodou.

Když jsem otevírala dveře od koupelny uviděla ho, jak tam stojí jen v trenkách. Zahryzla jsem se do rtu a vybavila si včerejšek, čekala jsem, že o to přijdu s ním, ale ne tak brzo. ,,Co? Zopakovala by sis to?" uculil se.

,,Ráda bych, ale musím za Ashem." pokrčila jsem rameny.

Šli jsme po schodech do kuchyně, ve které byl Ash a Mike. Atmosféra byla napjatá. Přistoupila jsem k Ashtonovi, abychom si ujasnili včerejší situaci. ,,Promiň za ten včerejšek bráško." Objala jsem ho a usmála se.

,,Tori, máš pravdu, už nejsi ta malá holka, která odlétala do Evropy, ta mála holka která se mnou a s Lukem hrávala fotbal za barákem. Promiň" Usmál se a přimáčkl mě v objetí. Najednou jsme uslyšeli jak někdo běží dolů ze schodů.

,,Cože? Fotbal?" ...


m.l.w.5sos // c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat