147.

2.3K 180 25
  • Věnováno Annie Clifford
                                    

Najednou Annie rozrazila dveře. ,,Tori obvolala jsem všechny, které jsem chtěla za dvě hodiny se vdávám." 

,,Jak za dvě hodiny?"  podivila jsem se.

,,Za dvě hodiny, všechno je zařízené, jídlo, hosti, místo, šaty, všechno. Chystat šup." řekl vesele Mike a políbil Annie.

Vzala jsem Caluma za ruku a táhla ho nahoru do pokoje. Vlezli jsme do šatny a já se začala prohrabovat skříní, hledat Calumovi oblek a sobě šaty. Shodila jsem ze sebe všechno krom spodního prádla. Chtěla jsem si oblékat šaty, ale to by nebyl Calum, kdyby mě nepřitlačil na stěnu a nezačal mě líbat.  ,,Není čas." řekla jsem mezi polibky.

,,To bude rychlovka. Neboj se." řekl a začal se věnovat mému krku. Shodil ze mě podprsenku a ruce přiložil na moje prsa. Až teď jsem si všimla, že má jen boxerky. Vzal mě do náruče a šel do koupelny, postavil mě na zem stáhla jsem ze sebe poslední kousek oblečení a vlezla do sprchy. Cal udělal to samé. Pustil na nás vlažnou vodu a přitlačil mě na ledové kachličky. Za zadek mě nazdvihl a opatrně do mě vnikl. Začal přirážet, nabírat na rychlosti a do chvilky mě i sebe udělal. ,,Říkal jsem to." řekl udýchaně a sáhl po šampónu. Osprchovali jsme se a já pak zabalená v ručníkách vešla do šatny, kde jsem se konečně oblékla. S vlasama v ručníku a v šatech jsem vešla znovu do koupelny. Otevřela jsem šuplíky s líčením a lehce se namalovala, nebo by měl zase Calum kecy a to já nehodlám poslouchat. Vysušila jsem si vlasy a vyžehlila je, Cal si pak nažehlil patku. ,,Si překrásná a já požaduji, aby si na naší svatbě vypadala stejně." šeptl mi.

,,No o tom jsem přemýšlela a.." nedořekla jsem to, protože mě zavolala Annie.

,,Tori helpneš mi?!" zavolala na mě.

,,Už běžím." zavolala jsem. ,,Dořešíme to potom." dala jsem mu pusu na tvář a běžela za Ann. Připadala jsem si divně, měla bych mu to říct? Jistě, chci si ho vzít, brzo. I když, bude mi devatenáct a já nevím, prostě nevím. Za rok? Za dva? Letos? Neměla bych nad tím uvažovat nevím, co bude zítra, nebo za hodinu. ,,No Ann?"

,,Utáhneš to?" usmála se a ukázala na zapínání od korzetu. Vypadala jako princezna, no spíš jako Sněhurka ve svatebním. Dlouhé hnědí vlasy měla vyžehlené, šaty hodně nadýchané a byla bledá jako obvykle. Byla nádherná.

,,Si nádherná." řekla jsem jí, když jsme stály před zrcadlem a já ji držela za ramena.

,,Jste připrav.. No do prdele." zarazil se Mike ve futrech.

,,Michaeli není dobrý vidět nevěstu před obřadem nosí to smůlu." řekla jsem.

,,Snad tomu nevěříš." zasmál se. ,,Jedeme." řekl a vydal se k autu. Nasedli jsme a jeli k chatě Argentů.

,,Takže co jsi mi chtěla?" naklonil se ke mě Calum.

,,Něco ohledně naší svatby." řekla jsem mu.

,,Já se smířil s tím, že bude za dlouho." povzdechl si.

,,Jo, ale pořád se na mě vyčítavě díváš." odsekla jsem.

,,Nechci se hádat." šeptl.

,,Já se nehádám, jen diskutuju. A Přemýšlela jsem o tom." řekla jsem.

,,O čem, jak přemýšlela? Nemyslíš snad, že mi na to kývneš." zarazil se a díval se na mě.

,,Ale já ti na to kývnu." Na prázdno jsem polkla a čekala na jeho reakci.

,,Takže si mě vezmeš?!" Vyjekl přes celé auto, Mike zaparkoval k patníku a oba se na nás otočili. Sledovalo mě tři páry očí, to jsem zase začala diskuzi, že jsem nedržela hubu.

,,Tori spěcháme, řekni ano a jedeme dál." naléhal Mike.

,,Ano." šeptla jsem a Calumovi se rozzářily oči.

,,Miluju tě moc, moc, moc, hrozně moc." řekl a začal mě mačkat v objetí.

,,No super jedeme dál." řekl Mike a šlápl na to.

Dojeli jsme k chatě, která byla uprostřed lesa, bylo to tu nádherné. Dokonalá zahrada, jezírko, slyšeli jste zpívat ptáky. Bylo to docela daleko od civilizace, líbilo se mi tu moc. Zatočila jsem se párkrát na příjezdové cestě a nadechla se čerstvého vzduchu. Cal mě chytil za pas, když jsem se dotočila, a zvedl mě do vzduchu. Roztáhla jsem ruky a připadala si volná. Pomalu mě dával dolů, chytla jsem ho za ramena, a když mě položil na zem naše rty se otřely o sebe. ,,Miluju tě a budeš ta nejkrásnější nevěsta na světě." řekl mi a spravil mi pramínek vlasů za ucho.

,,Spěcháme." zavolala na nás Ann a vešla dovnitř zatím co Mike šel do zahrady. Na chvilku jsem se rozloučila s Calumem a šla za Ann. Začala hrát hudba, otevřely se zadní dveře a já šla pomalu s Ann k oltáři. Na to, že to měla být soukromá svatba, tu bylo hodně lidí.

Došla jsem s ní až k oltáři a odešla pár kroků, mě a Caluma dělila jen ulička, po které jsem s Ann šla, neodpustil si dělání ksichtů na mě. Já mu je oplácela. ,,Táži se vás Anito Argent, berete si zde přítomného Michaela Clifforda za manžela?" zeptal se farář a všichni upřeli pohled na Ann.

,,Ano." odpověděla nervózně.

,,Táži se vás Michaeli Clifforde berete si zde přítomnou Anitu Argent za ženu?" zeptal se a všichni pro změnu upřeli pohled na Michaela. Začala jsem pochybovat, možná, že stavba s Calumem není dobrý nápad, no i když nevím.

,,Ano." řekl Mike hrdě. Na pokyn faráře jsem jim podala prstýnky, vyměnili si je a pak Mike Ann dlouze a vášnivě políbil. Takhle část se mi na svatbě líbí asi nejvíc. Mike vzal Ann do náruče a zatočil s ní jako s princeznou. ,,Udělala jsi mě nejšťastnějším klukem na světě Annie." vyjekl. Uculovala jsem se jak magor a ucítila na sobě něčí pohled, jeho pohled. Usmíval se a já se usmála taky. Bylo to divný, jako by jsme byli střed vesmíru my a ne Annie s Michaelem. ,,Jdeme jíst!" zařval Mike přes celou zahradu.

Vešli jsme dovnitř a to že byly k jídlu pizzy mě nepřekvapilo. Nedivila bych se, kdyby se jejich dítě jmenovalo Cheese nebo Pizzie. Zajímaví jména by to byly. Přecpali jsme se s pizzou. Bylo hrozně rozkošný, když se Ann s Michaelem krmili.

,,Smím prosit svoji princeznu o tanec?" zeptal se Calum, když začínala hrát písnička od Demi Lovato.  Přikývla jsem a chytla ho za ruku. Nešlo si nevšimnout, že Mike s Ann tancují už delší dobu, Ann měla hlavu na jeho hrudníku, i přes ty podpatky byla malinká a Mike měl opřenou bradu o její hlavu.Usmála jsem se na Michaela a on mi úsměv oplatil.  Položila jsem hlavu na Calumovo rameno a do rytmu hudby jsme se pohupovali ze strany na stranu. ,,Nedokážu vyjádřit slovy moji lásku k tobě." šeptl mi do ucha. ,,I přes to co všechno se stalo, i přes ty hádky a ubližování si navzájem tě pořád miluju. Nevyměnil bych tě za nic na světě." pokračoval.

,,Ani za Katy Perry ve spodním prádle?" uchechtla jsem se.

,,Ani za nahou Katy Perry." usmál se. No tak to už je co říct.

,,Wow." dostala jsem ze sebe s údivem. ,,Miluju tě." šeptla jsem a dala mu pusu na tvář. Všechno začínalo být růžové ale blikla mi smska.

- Neraduj se předčasně, váš plán nevyjde. Dylan xx

Jen co jsem to dočetla rozrazily se hlavní dveře a v nich stáli rodiče Annie.

m.l.w.5sos // c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat