Bölüm 16

222 39 253
                                    

Oktay'ı götürdükleri polis aracını takip ederken, bir yandan da İlkay'ın numarasını tuşlamıştım. Bolca yardıma ihtiyacım olacağı kesindi. Birkaç uzun çalıştan sonra uykulu sesi kulağıma ulaşmıştı. Bir gün onu böyle erken kaldırmalarımdan dolayı beni fena azarlayacağına şüphem yoktu.

[Damla, senin uykuma ne garezin var?]

"Sana da günaydın canım, uyansan iyi olur. Başımız belada."

[Ne oldu?]

"Oktay'ı karakola götürdüler. Ölüme sebebiyet vermekten diyorlar, işin aslını öğrenmen lazım. Ne yapabilirsin?"

[Sen ne diyorsun Damla? Nasıl olur?]

"O adamın parmağı olduğuna eminim. Lütfen araştır ve birşeyler bulunca beni ara. Tam olarak ne olduğunu bilmezsem onu savunamam. Burada hiç yetkimiz var mı?"

[Hayır, işine yarayacak birileri yok diye biliyorum, yine de bakarım. Sakin ol, sakın aptalca bir şey yapma.]

"Başımın çaresine bakabilirim."

[Onu kastetmediğimi biliyorsun Damla, bak Oktay'ı severim ama kendini düşün önce. Bunca şey boşa gitsin istemezsin değil mi?]

"O da benim bir parçam artık. Uyarı yapma, bir şeyler yap öyleyse."

Telefonu kapattıktan sonra karşıki dağları yıkacak bir of çekip ışıklarda delirmenin eşiğine yaklaşmıştım. Nasıl olabilirdi bu? Mutlaka bir çaresini bulup onu kurtarmam gerekiyordu. Burada adamımız olmaması çok kötü olmuştu. Birilerinden yardım istemeliydim ve Oktay'ın hiç hoşuna gitmeyeceği biri tam da aklımın ucundan geçmişti.

Elinin uzun olduğunu ve beni koruyabileceğini söyleyen birinin...

Belki bana kızacaktı Oktay ama şuan her türlü desteğe ihtiyacım vardı. Acaba bana yardım edecek miydi ? Emin olmamakla birlikte yine de şansımı deneyecektim. Daha ikinci çalışta Emir' in nefesini düzenlemeye çalışan sesi kulağıma ulaşmıştı.

[Damla, her şey yolunda mı?]

"Günaydın Emir, yolunda dersem yalan olur ve acil yardıma ihtiyacım var."

[Neredesin sen? Yurt dışı kodu var telefonda.]

"Amsterdam'dayım."

[Neden?]

"Erkek arkadaşımı ziyarete gelmiştim."

[Anlamadım kim?]

<Yatağa gelmeyecek misin? Daha bitirmemiştik.>

[Afedersin, kapatma lütfen. Hemen döneceğim.]

İkimizden de uzun süre ses çıkmamıştı. Adamı iş üstünde yakalamıştım, iyi mi? Nefes nefese halinin sebebi anlaşılmıştı. Daha ne kadar batabilirdim acaba?

"Ben çok özür dilerim. Yanlış bir zaman sanırım, keşke açmasaydın."

[Hayır, önemli değil, şu olayı baştan alalım mı?]

Önemli olmadığını söylüyordu, acaba bardan tek gecelik bir hatun mu eve atmıştı?

"Hangi kısmını?"

Tabii ki erkek arkadaş kısmını alacaktı.

[Bir erkek arkadaşın olduğunu bilmiyordum.]

"Var, evet. Oktay'dan bahsediyorum ve konu onunla ilgili zaten."

[Sana bir şey mi yaptı yoksa?]

BİR DAMLA AŞK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin