Oktay anlatımından;
İçeri girdiğimizde üç kurucu temsilciler öne çıkmış bizi bekliyordu salonun ortasında. İlkay ve Damla odadaydı. Damla'nın gelmesini neden istemişlerdi ki? Normalde kabul etmiyorlardı, işler karışacaktı galiba. Kol düğmemdeki sis bombalarına ulaşabileceğim şekilde parmaklarımı konumlayarak dedemle beraber ağır ağır yanlarına yaklaşmıştım. Bu arada Clint'e iğneyi vurduklarını da fark etmiştim. Onu kurtarmışlardı. Tam karşılarında durup konuşmalarını bekledik. Dedem kılıca dönüşen bastonunu sıkıca kavramış oldukça dik bir başla yanımda duruyordu.
''Kurulumuzun bir karara vardığını söylemek isteriz. Biz yolumuza sizinle devam etmek istiyoruz, yüzyıllardır olduğu gibi. Oktay TUNÇ olarak oluşumun başına geçişinizi ve başkanlığınızı tanıyoruz. Kurallarınız eksiksiz kabul edildi ve istisnasız uyulacağına emin olabilirsiniz.''
''Teşekkür ederim, onur duydum. Her şeyin daha iyi olması için her geçen gün çalışmaya devam edeceğim. Ne pahasına olursa olsun, içinde bulunduğumuz bu oluşumun korunmasını ve sorunsuz devam etmesini sağlayacağız. Bize güvenebilirsiniz.''
Temsilen elimi sıkıp sonra da söyleyecekleri olduğunu belli eden bir hareket yapmıştı.
''Size karşı sergilemiş olduğumuz tutum için özürlerimizi kabul etmenizi diliyoruz. Tahmin edersiniz ki daha önce böyle bir şeyle karşılaşmamıştık. Ayrıca özverili araştırmanız, bu tehlikeli yolu seçmiş olmanıza karşın cesurca duruşunuz ve hayatımızı kurtardığnız için de teşekkürlerimizi sunuyoruz.''
''Özür ve teşekkürleriniz kabul edildi, dilerim bir daha böyle bir durum yaşanmaz. Yaşanmaması için ne gerekiyorsa yapacağımıza emin olabilirsiniz sayın temsilciler. Gördüğüm kadarıyla onu kurtarmışsınız. Sorumluluk artık tamamen sizlerde, diğer adamlar ajanlara teslim edildi, gereğini yapacağınıza şüphem yok.''
''Yapacağız, emin olabilirsiniz. Sığınağa geçmeden önce, sizin de kabul edeceğinizi düşündüğümüz bir durum daha var. Bugün hayatta olmamızda ve bu oluşumun devam etmesinde geçmişten bu yana büyük rolü olan, aynı zamanda sizinle münasebeti devam eden sayın Damla AKSOY'un da törene dahil olarak bize ve size şahitlik etmesini isteriz.''
Damla'yı da almalarını çok istemiştim gerçekten ve bunu ben söylemeden talep etmeleri paha biçilemezdi. Damla şaşkın bakışlarla arkamda başı dik bir şekilde bekliyordu. Gözlerimiz cevabını almak için ona odaklandığında; ''Bu benim için çok büyük bir şeref, kabul ediyorum elbette.'' diyerek başını hafifçe sallamıştı. Altından bir şey çıkacağını düşünmüyor değildim ama yine de güzeldi bu durum. Hayatımın dönüm noktası olan bir olayda yanımda olmasından başka hiçbir şey istemezdim.
''Öyleyse, artık tören alanına gidebiliriz.''
Kurucular ve biz seçili korumalarla beraber, sığınağa gitmek için telden bir asansöre binerek dört kat aşağı inmiştik. Damla elimi sıkıca tutuyordu, böyle yerlerde rahat edemediğini belli etmemek için de arada tüm gücüyle sıkıyordu. Çabuk bitmesini istediği belliydi ama yine de karşı tarafın anlamadığına emindim.
''Her şey yolunda canım. Burası Dünya'nın en güvenli yeri. Ben yanındayım.''
''Biliyorum, sadece kapalı yerleri pek sevmiyorum. Ama sorun yok, birazdan hepsi geçecek. Seni devir töreninde göreceğim için çok mutluyum, böyle bir şey talep etmelerini beklemiyordum.''
''Ben de öyle, ama ben talep edecektim söylemeselerdi. Yine hayatımın değiştiği bir gündeyim ve yanımda senin olmandan başka isteyeceğim hiçbir şey yok.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DAMLA AŞK (TAMAMLANDI)
Mystery / Thriller"İnsan adını yaşarmış derler ya hani, bu yüzden miydi gözümden akan yaşın hiç dinmemesi?" Bir sır... Bir miras... Bir aşk... Hayatı 14 yaşında altüst olmuş olan Damla' nın, verdiği büyük savaş sonucunda bugünlere nasıl geldiğini ve hiç beklemediği a...