Eve geldiğimde Oktay etrafı toparlıyordu, yüzüme bakmak istemediğini anlıyordum ama bunu yapmasına izin vermeyecektim. Kaçmak yapılabilecek en kötü şeydi bu durumda.
''Kara Elmas'ı ziyarete mi gittin?''
''Evet, çok orjinal bir yer. Orayı sevdim diyebilirim.''
''Sana ters davranan herhangi biri olmadı değil mi?''
''Hayır, her şey olması gerektiği gibiydi hayatım. Ne yaptığımı sormayacak mısın?''
''Ellerindeki kızarıklıklara ve üstüne sıçrayan kana bakılırsa bir rövanş almışsın ondan. Benden daha iyi anlaştığına eminim.''
''Evet, öyle oldu biraz. Bunu yapmasaydım evin bir kısmını da ben dağıtırdım muhtemelen.'' diyerek arkasından ona sarılarak başımı sırtına yasladım. Ne yapıyorsa bırakıp bana geri döndüğünde o kaybolduğum okyanus mavilerinin biraz olsun yerine geldiğini görünce sevinmiştim. Geçecekti, kolay olmayacaktı ama o bunu yapabilecek kadar karakterli ve güçlü biriydi o.
''Nasılsın?''
''İyiyim, acıdan ölmüyormuş insan. Öğrenmiş oldum.''
''Doğru, sadece iz bırakır ama bir süre sonra artık orada olduğunu bile fark etmezsin. Alışacaksın. Dedenle konuştun mu?''
''Evet, o da benim kadar üzüldü ve benden çok kendini suçladı. Kimse beni kendim kadar suçlamıyor.''
''Çünkü suçun yok hayatım. Konuşmak istediğim bir konu var, ben bir şeyler düşünüyorum ama senin de fikrini almak istiyorum. Emin değilim, ne yapacağımı bilmiyorum.''
Onu kolundan çekip kanepeye sürükledim ve yanına oturup Ahmet'ten öğrendiğim yeni bilgiler ile Dilek'le ilgili planımı anlattım. Amacım bir kadının kocasından nefret edeceği ve onu sileceği bir şeyle Dilek'i Ahmet'ten ayırmaktı ama Oktay buna pek sıcak bakmamıştı.
''Plan gerçekten işe yarayabilir. Dilek değil, kim olsa aldatıldığını öğrenince zaten onu siler. Oyuncu kısmı, ev ve resimleri de hallederiz ama benim fikrime göre, onun bunu bilmesi gerektiğini düşünüyorum. Çünkü ileride bir gün senin böyle bir şey yaptığını öğrenirse onu asıl o zaman kaybedersin aşkım. O da bir ajan kızı ve bu durumu anlayacaktır, biraz öfkesini kustuktan sonra da işini bitirir onunla.''
''Benim yüzümden yalan bir aşka sarıldı yıllardır, babasını kaybettiğinde yerine onu koydu ve şimdi bunlara benim sebep olduğumu öğrenince ne der sence?''
''Peki sen olsan öğrenmek istemez miydin? Ya kendine göre ilişikleri varsa ve her şeyi öğrenirse, bu olmayacak bir şey değil canım. Sen suçlu değilsin ama o zaman suçlu konumuna düşersin bana göre.''
''Haklısın galiba, bunu düşüneceğim. Yarın bir karara varıp onunla görüşürüz o zaman.''
''Benim düşüncem bu yönde ama sen ne yapmak istersen uyarım, biliyorsun.''
''Biliyorum. İlkay nerede?''
''Sen gelmeden az önce gitti, Gamze kendini iyi hissetmiyormuş sanırım, onu aradı.''
''Zavallı kız. Büyük bir tarvma bu, kolay atlatamaz.''
''Neyse ki ilacı yanında. İlkay'la yakınlaşmaya başlamışlar, her ne kadar aklına o adam gelse de adım atmaya çalışıyormuş Gamze. O halinden memnun, kısa süre sonra resmiyete dökülecek bu iş, bana öyle geliyor yani.''
''Kötü bir olayda bile çıkarılacak iyi bir sonuç olabiliyor, gördün mü?''
''Bunun en iyi örneği biziz galiba.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DAMLA AŞK (TAMAMLANDI)
Mystère / Thriller"İnsan adını yaşarmış derler ya hani, bu yüzden miydi gözümden akan yaşın hiç dinmemesi?" Bir sır... Bir miras... Bir aşk... Hayatı 14 yaşında altüst olmuş olan Damla' nın, verdiği büyük savaş sonucunda bugünlere nasıl geldiğini ve hiç beklemediği a...