DİKKAT!!!
Bu bölüm +18 sahneler içermektedir, lütfen bunu dikkate alarak okuyunuz.
~~~
Damla anlatımından;
Çalan kapı odada yürüyüp duran bacaklarımı o yöne çevirmeme neden olmuştu. Çok heyecanlıydım, başaracağından emindim aslında ama yine de içimde bir korku vardı. Biraz da gergindim.
Açtığımda beni gördüğü an biraz şaşırmış gibiydi. Sebebinin, üstümdeki süper mini elbiseden olduğunu tahmin ediyordum. Ona yapacaklarımın bir başlangıcıydı bu kıyafet, biraz eğlenip sonra da kutlamaya geçecektik, tabii bundan henüz haberi yoktu. Kardeşimin taktiklerini uyguluyordum, fena ters köşe olacağı kesindi bana göre.
''Hoş geldin sevgilim.'' diyerek kolundan tutup içeri çektim ve cevabımı ise bana değen dudaklarından aldım saniyeler içinde. Sonra elimden tutup beni kendi etrafımda döndürerek ahenkli bir ıslık çaldı.
''Muhteşem görünüyorsun, nefesim kesildi meleğim. Yoksa özel bir gün de ben mi unuttum?''
''Seninle geçen her günüm özel aşkım.''
''Seni çok özledim... İnan bir gün oldu ama bir asır gibi geldi bana. Haberi aldın mı?''
''Ben de seni çok özledim, yanımda yokken nefes alamıyorum sanki. Ve evet, mutlu haber senden önce ulaştı. Başaracağından hiç şüphem yoktu zaten. Nasıldı?''
''İtiraf etmeliyim, oldukça zor ve beklediğimden daha gerçekçiydi.''
''Seni uyuttuğum için özür dilerim, emir büyük yerden geldi.''
''Sorun değil canım, anlıyorum. Ama bir kenara da yazmadım değil.''
Koltuğa oturup başını arkaya yasladı, ben de mutfaktan onun en sevdiği macaronları hemen önüne koydum. Çocuk gibi masum gülümsemesi loş odada güneş doğmuş gibi aydınlatmıştı etrafı. Tam ben de oturacaktım ki, kolumdan yakalayıp doğruca dizine yerleştirdi yine beni.
''Dizlerimdeki ağırlığını özledim.''
''Çok mu ağırım ki?''
''Bir pamuk çuvalı kadar, yok gibisin adeta. Bu sektörde olup nasıl böylesine fit kaldığını hala çözemiyorum, ben yakında Oburiks'e dönmezsem iyidir. Beni o zaman da sever misin?''
''Severim tabii. Ben senin kalbini, karakterini sevdim Oktay. Boyunun, kilonun hiçbir önemi yok gerçekten ama bu halin çok seksi, orasi ayrı tabii. Olsa bile o zaman da pofuduk olursun sen, hem ben de dizine değil göbeğine yatarım.''
''Senin için her şey olurum ben, yine de bu kadar güzel şeyler yapma kendime hakim olamıyorum sonra.''
''Belki sana kalori kaybettirecek aktiviteler buluruz, hem beni hayatım oldukça hareketli.''
''Ne tür aktiviteler onlar? Her şeye varım, bitir beni aşk.''
İştahla yemeye devam ederken bana neler yaptığını, nasıl testlerden geçtiğini ve Kaan ile ekip arkadaşları hakkında neler düşündüğünü anlatıyordu. Macaronlardan her ısırık aldığında dudağıma bir öpücük konduruyordu, sayesinde ben de yemiş kadar olmuştum.
''Çok yorgun musun Oktay?''
''Hayır, bomba gibiyim desem yalan olmaz.''
Benim de istediğim buydu zaten, tabii çekinmiyor da değildm hani. Tepkisi ne olacaktı acaba? Böyle bir şey için hazırlık yapmasına gerek var mıydı? Gerçi bildiğim hep anlık ve şehvetle geliştiğiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DAMLA AŞK (TAMAMLANDI)
Mystery / Thriller"İnsan adını yaşarmış derler ya hani, bu yüzden miydi gözümden akan yaşın hiç dinmemesi?" Bir sır... Bir miras... Bir aşk... Hayatı 14 yaşında altüst olmuş olan Damla' nın, verdiği büyük savaş sonucunda bugünlere nasıl geldiğini ve hiç beklemediği a...