Damla anlatımından;
Salona girdiğimde beni gören başta Oktay olmak üzere herkes gözlerini üstüme kilitlemişti. Abartılı bir kıyafet miydi acaba seçimim? Oktay bana 'Bir Kış Gecesi Masalı' temalı bir parti olacağını söylediğinde aklıma onun hediye ettiği elbiseyi giymekten başka bir şey gelmemişti ama şuan biraz pişman gibiydim.
Yine de Oktay'ın beni gördüğü ilk andaki o şaşkın ve aşık bakışlarından sonra tüm korkum, endişem uçup gitmişti. Ben bu kıyafeti sadece ona giymiştim, Oktay kadehini bırakıp odada başka kimse yokmuş gibi adım adım yanıma ilerlerken tek bir ses duymuyordum. First Leydi konumundaydım, normaldi aslında bu.
Oktay önümde hafifçe eğilip elini bana uzattı. Ben de dizlerimi narin bir şekilde kırıp eteğimi yana doğru çekerek, uzattığı o sıcak elini tuttum. Kendimi prenses gibi hissetmiştim. Ya da ona ilk giydiğimde söylediği gibi Harikalar Diyarı'nın Alice'i. Yine bunu söyleyecek miydi merak ediyordum, çok hoşuma gitmişti duyduğumda. Çocukken en sevdiğim masallardan biriydi çünkü.
Bana daha önceden dansı başlatacağımızı söylediğinden şaşırmamıştım hareketine, ona ayak uydurup piste doğru ilerleyerek pozisyon alıp müziği bekledim ve alkış seslerinden sonra kendimi onun belimi saran güçlü kollarına bıraktım. Carol of The Bells, kesinlikle geceye en uygun müziklerden biriydi, çok da severdim zaten. Sanki dans etmiyorduk, uçuyor gibiydik pistte. Çok güzel bir histi... İçimizde fırtınalar kopsa da, bunu haketmiştik sanırım.
Birkaç dakikadır okyanus gözleri benimkilerden ayrılmayan sevgilimin konuşup konuşmayacağını merak ediyordum. Tek kelime etmemişti, beğenmemiş miydi acaba? Yoksa çok mu abartı bulmuştu beni?
''Bir şey söylemeyecek misin Oktay?''
''Rüyada olup olmadığımı anlamaya çalışıyorum hala çünkü senin şuan gerçek olduğundan emin değilim.''
''Biraz daha fikrini söylemezsen cadıya dönüşeceğim, haberin olsun.''
''Her halde kabulümsün sevgilim. Muhteşem görünüyorsun, ben resmen büyülendim. Eğer cadıya dönüşürsen de bu büyülü halimin sebebi belli olmuş olur. Hem senden olsa olsa tatlı cadı olur. Hatta Nicole'e bu konuda taş çıkartacağına eminim.''
''Beğendin yani.''
''Öyle çok ki, kelimelerim tükendi. Bu elbisenin sana yakışacağını biliyordum, ilk giydiğinde de çok yakışmıştı ama bu kadar bütünleşeceğini düşünmemiştim. Sanki senin için yapılmış büyülü bir kıyafet gibi."
''Aslında aynı şey benim de aklıma geldi. Aşk Büyüsü yaparak bana hediye ettiğini düşünmeye başladım çünkü o geceden beri aklımdan çıkmıyorsun."
"Kim ne yaptı bilmiyorum ama iyi ki bizi bir araya getirdi. Nasıl hissediyorsun?"
"Fikirlerini öğrendiğim için mutluyum, beğenmediğini düşünmeye başlamıştım."
"Dilimin tutulmasının tek sebebi yine sensin sevgilim. Gözlerim, ne giyersen giy sadece senin güzelliğini görmeye odaklı. Ama yüz veya beden değil, ben her baktığımda kalbinin güzelliğini, aşkının saf yansımasını görüyorum yüzünde."
Yine tatlı tatlı konuşuyordu kulağıma ve ben mum gibi eriyordum. Onunla dans ettiğim geceki gibi başım hafifçe gür sakallarına değiyordu. Gülümsemesinden aynı anı hatırladığını anlamıştım.
"Sen de aynı şeyi düşünüyorsun değil mi?"
"Evet, beraber ne güzel anılarımız var değil mi? Sanki geçmişten bizli bir hatıra çıkıp kendini gösteriyor aniden."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DAMLA AŞK (TAMAMLANDI)
Mystery / Thriller"İnsan adını yaşarmış derler ya hani, bu yüzden miydi gözümden akan yaşın hiç dinmemesi?" Bir sır... Bir miras... Bir aşk... Hayatı 14 yaşında altüst olmuş olan Damla' nın, verdiği büyük savaş sonucunda bugünlere nasıl geldiğini ve hiç beklemediği a...