Hai guys sorry lambat so let s start the story
~~~~~~~~~~~😛~~~~~~~~😛~~~~
Continue chapter 3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Semasa jejaka itu mengikuti jejak cikgu itu tiba tiba seorang gadis lalu dgn pantas dihadapan mereka. Membuat kan jejaka itu tersentap sendikit kerana gadis yang lalu itu seprti dia perh nampak....jejaka itu melihat kearah kiri dia nampak seorang gadis berambut panjang berlalu pergi...
Jejak itu temenung melihat gadis itu pergi kerana dia seprti mengenali diri gadis itu tiba tiba cikgu menepuk bahu jejaka itu jejaka itu tersedar dri temenung nya lalu memadang cikgu itu dan tersenyum..lalu mereka menerus kan perjalanan...
Sesampai je dipejabat jejaka itu berjumpa dgn pengetua sekolah itu..sementara menunggu untuk berjumpa jejaka itu melihat sekeliling pejabat itu...dia tersenyun terimbas kembali kisah lama nya memyebab kan ia terasa ingin menagis....
??: *tak berubah langsung sekolah ni haih hum...budk yg lalu tu sape haih...jagn...aishh c mungkin lah...dia kan dah....(belum sebb jejaka itu menghabiskan kata nya dalam hati tiba pengetua dtg jejaka itu terus bangun dan bersalam dgn pengetua itu)
Pengetua: ye kamu ke yang akan mengajar ?
??: ye saya..
Pengetua: muka kamu ni ada iras iras dgn bekas pelajar saya hum
(Lalu jejaka itu membuka cermin mata nya lalu dia memadang pengetua.pengetua sedikit terkejut bila melihat dia...)??: ye saya cg..ingat lagi sya...
Pengetua: tapiii mustahil!? Kamu patut nya dh pergi 3 tahun yang lepas? Tapi macam mana kamu??!!
??: cikgu cikgu tenang ye sya saya masih hidup knp pdg sya cm tu?
Pengetua: ayah kamu maklum pada sya kamu dh tiada...
??: hah?* apa semu ni?* hmmm.
Pengetua: apa apa pun sya bersyukur kamu masih hidup (peluk )
??: ye cg ..jdi sya akan mengajar from berapa?
Pengetuas: kamu akn.....Skip time
Selepas sahaja selesai berbincang dgn pengetua jejaka itu keluar dari pejabat lalu menuju ke blcok 5 untuk mengajar sesi pertama nya pada pagi itu...hati nya berdebar...juga..sebb dia dh lama x berhadapan dgn...org ramai...
??: jdi...dimana kah block 5 ni hurn dulu time aku guna ABC sekg 123 pula aduh ni yg susah ni...(jejaka itu mengaru kepala nya sambil berpusing sedikit mencari block 5 tiba tiba seseorang menegur jejaka itu jejaka itu terus pdg)
??; ere boleh sya bantu cg?
??: hey yea boleh kamu tahu x block 5 saya cg baru...
??; ouhh *hensem nya cg ni * errr sya boleh tunjuk kan..
??; ouhh tqq
(Lalu jejaka itu mengikuti langkah gadis itu...dari belakang...tiba ditangga block 5 mereka beehenti..)??; terima kasih tolong saya..
??; tiada masalah cg saya hanis ketua pengwas sekolah ni apa apa cg rujuk saya dgn ahli pengwas lain..
??;ouhh baiklah cg nk tanau sikit
Hanis; apa dia cg?
??; kamu ni from berapa?;
Hanis; form 4 cg
??: ouh saya cari kelas 4 kimia awk tahu dimana?
Hanis; eh tu kelas saya cg cg ajar subjet apa? (Teruja)
??: subjet addmath
Hanis: omgg this is my favorite subject (jejaka itu tersenyun melihay gadis itu lalu mereka naik kelas..sesampai je dikelas ramai pelajae teruja kerana guru itu akan mengajar mereka)??: baiklay semua..hai..(jejaka itu tersenyum lalu mereka memberi salam lalu memperkenal kan diri mereka setelah itu mereka semua menunggu guru itu memperkenalkan diri semua mata tertunpu pada jejaka itu)
??: errr hai nama saya.....
Ali ghazali...
Satu kelas terkejut menendgr nama jejaka itu tiba seorang gadis berambut ponytail hampir tersedae air...kerana mendgr nama jejaka itu
Ali; err kamu okey? (Kata ali bila melihat gadis itu terbatuk batuk kerana pekara itu)
??hah ye saya ok
Ali; bagus lah moon kamu okey...
Moon: * dia ingat aku 😯* ya...*kena bagi tahu dia ni aduhh *
Ali; baiklah sya akan mengajar kamu subjet addmath sejarah dan juga pk walaupun saya tak suka subjet sejarah tapi terpaksa lah hun baiklah ..( ali pdg sekelilibg kelas dia nampak satu meja kosong ditepi kelas dia jdi pelik kenapa meja tu kosong kehadiran kelas itu semua nya penuh kenpa mesti 1 kosng)
Ali: boleh saya tahu meja sape disitu?
Fika: itu meja budk cina cg dia tah kemana pergi hilang takdi ada lepas kelas bm hilang cg
Haziq: dia poteng tu cg
Ali; apa poteng sape pelajae tu
Anas: semua panggil dia dgn penggilan "in"
Ali; in? Sape tu? Nama sebenarya dia sape?
Moon: biarlah cg dia tu memang dh 3 tahun dia can tu berubay pengaruh kawan..
Ali; hum baiklay bila time saya selepas ni pastikan dia ada
Semua; baik cg...Lalu ali mula menajar..
Ditempat lainn.
Satu kumpulan sedang berlawan dgn satu kumpulan jahat yang ingin merampas azurium...sedg mereka berlawa tiba tiba seorang gadis hampir ditembak dgn rasa marah dia mula bersuara
??: woi sini ah!??
??; sabar backup aku dulu lah (terus serang)
??: ceh dia ni...(lalu gadis berambut perang dikat tocang itu terus kejar penjahat itu dgb menggukan kan skateboroad nya dari atas pula seorang jejaka sedg memerhati sasaran..);Dan akhir nya mereka dpt menjalankan kerja mereka dgn lancar...
??: bagus lah kau dh pandai sekrg kan?
??; hum...
??; dh lah aidil kita pasukan kan kena lah bantu menbantu (kata gadis yang memakai sut berwarna merah itu)
??: dh lah jom balik ke HQ sekargLalu ke empat org itu menuju ke HQ bagi memberi sedikit maklumat misi...sesampai disana kelihatan seorang lelaki bermisai panjany sedg memadang mereka dg pdgan tajam...
General: bagus sekarang kita mesti berjaga jaga dri mereka
Aidil; mereka macam merancang sesuatu general
General; yea betul tu tapi sekrg ini pihak atas akan siasat dgn lebih mendalam terima kasih kepada team kamu...alicia..kamu oke?
Alicia; yea saya ok general..
Aidil: tak pee general saya boleh jaga dia...
Nurul; kau ni mengada lah
Amir: apo ni...
Aidil; alaaa ko ni sibuk je
Alicia; aish diam lah! Bising je hum( lalu alicia keluar dri bilik itu dan menuju ke sekolay nya)Dalm perjalanan...
Alicia tak dpt nak fokus dia asik terfikir akan kisah silam nya..dia mengeluh kecil tiba dia terdgr sekumpulan akak akak f5 sedg bercakap pasal guru ganti....
P: kay tahu x dia ajar f 4 ,3,5, je weyh nasib baik an?
P; ye do dah lah hensem aishhh tak leh lah aku jadi eee
P; sbr shr jap lagi kelas kita..
P; ye do jom..Alicia hanya memadang sahaja dia hairan...sape cg baru tu..bila pula cg baru tu dtg baeu sahaja alicia nk fikir pajg tiba dia teringat dia ada kelas seni terus dia pecut ke kelas...dgn segera...
Tiba tiba
Alicia!
Bersambung
Hau guys ok x kalay x sorry ye author dh wat yg ok vote komen ye hehehe tq
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomancePerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...