Hai guys okey ini chaptee akhir dri author utk cerita niiii yeahhh dh tamat juga kan hebat tak author buat cita hejee so korg lepas je cita ni koeg nak cita baru ke?? Kalau nk boleh lag komen okey ok kalau korg nak tahu cita ni author tulis pukul 2 pagii ssbb nak hbiskan hehe so jom sambung
Chaptr lepas
Ali: tidakkkk(kata ali ali sekarang rasakan ada suara suaea yang pelikk ditelinga nya ituu ada bunyi mesin ada bunyi suara orgg bagaii ali menutup telinga dia dann..
ALIIIIIIIIIIIII
last chapeer
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸Pakkkkkkkkkkkkkkkk
Mendegae sahaj jeritan nama nya ali membuka pelahan lahan mata nya cahaya putih mula menerangi mata nya membuatkan kepala nya sakit ali pdg disisi nya ada doktor dan juga beberap petugas hoapital ali pelil pdg kearag mereka itu..
Ali:sa..saya dimana(kata ali sambil dipakaikan corong oksigen itu ali bernfas dengan laju lagi )
Dok:bagi dia ubat tahan sakit
Nurse:baik
Ali:alicia? Ayg(kata ali dengan pelahan dan lemag itu)
Dok:syukur ali kmu dh sedar..
Ali:hah sedae? Dri mana? Ayah?
(en ghazali datng dan menghampiri anak tunggal nya itu disebelah en ghazali ada seorang wanita yang dia kenal sangt ali segera ingin bangun tapi di halang oleh mereka)??:ali jgn bangun syg kamu baru je sedar ...
Ali:ma..mamaa.ali rindy mama (aliya tersenyum lalu memeluk ali dengan erat sekali en ghazali juga peluk erat anak nya itu)
Ali:apa dah jdi ni ayah mama? Bukan ke mama dah.....Kata kata ali terhenti apa bila aliya memotong kata ali..
Aliya:mama apa?
Ali:dh tak.ada?
Eng:eh ali ckp baik baik aikit mama kamu hidup lagi hari hari tunggu kamu tau tak..
Ali:oh sorry mama ayah hehe
Eng:haih kamu ni oket tak kenapa masa kamu koma kamu duk sebut alicia alicia alicia tu sape ali ??( kata kata en ghazali membuatkan ali teediam dan terkejut sekali ali segera pdg mama dan ayah nya itu)
Ali:alicia?mama dan ayah tak kenal?
(mereka pdg sesama mereka lalu memgeleng sahaja)
Ali:ayah mama alicia tu kan menantu ayah dengan mama
Aliya:ali syg sejak bila kamu nikah ni kamu spm pun baru je jwp ...
Ali:apa ?baeu lepas spm?
Eng:aah ali...
Ali: jdiiii ali apa dh jdi nii (kata ali dengan pening)(aliya segera memluk anak tunggal nya itu utk tenangkan ali ali pdg kearah tangan nya dia nampak tangan nya di balut ali pegang kepala nya sambil memadang ibu bapa nya itu )
Ali: ayah ali koma bila lagi?
Eng: dah nak dekat 3 bulan lebih ali kamu koma
Ali: apa 3....3..b...bulan? Apa ni? Ayah mama jgn main main lahhh ali kan dh kerja jdi cikgu pastu ali dh nikah ali dh ada anak semua tu ...
Aliya:(memdang suami nya itu) mama rasa ali minpi je ni sebb didunia reality tak seindah dunia fantasi ali....ali kamu koma dh dekat 3 bulan lebih pastu doktor ada cakap kat mama dengan ayah yang kamu hanya 50/50 sahaja utk sedar ali baru 3 bulan lepas kamu koma kamu cakap kamu dh nikah hahaha ada ada lah anak mama ni gatal beno nak nikag yeee ...(usap kepala ali ali pdg ayah nya )
Eng: betul kata mama kamu tu ali kamu koma sebb kemalangan dengan khai rudy zass kamu igt tak?Kata kata en ghazali membuat kan ali terdiam seketika ...
Dia diam dan cuba utk igt apa yang jdi tiba tiba ali dpt sesuatu yang dia cri dri takdi..pelahan lahan suara suara kawan kawan nya kedengaran di telinga nya...
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomancePerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...