chapter 27

181 25 12
                                    

Haii guys



Selepas sahaja ali sudah siap mengemas barang alicia ali pergi keberanda dia melihat suasana cyberaya yang sangat cantik angin sejuk menlepasi diri nya...matahari mula naik dan menyinari bumi...ali menarik nafas nya dan tersenyun melihat keindahan ciptaan allah SWT


Ali; subahallah cantik nya ciptaan mu ya allah semoga hari ni hari yang baik buat ku dan keluarga ku ya allah semoga kami semua dijalan yang benar mudahkan lah urusan ku dan keluarga ku sampai kan lah salam rindu pada mama ku disana.....


(Kata ali dgn sepontan ali melihat dan ramai org pergi ketempat yang ditujukan masing masing...macam macam bunyi ada kereta lah tu lah kawasan hospital pun sudah dibanjiri oleh org ramai sebb hal tertentu...sedang ali melihat pemandangan yang cantik tiba tiba fone ali berbunyi ada  mesj masuk...ali pergi kedalam dia amik fone dia dan tgk org chat dia ke apa)





Notifications ali menujukan satu nombor yang tidak dikenali masuk....ali buka WhatsApp nya dan tgk mesj apa tu bila dia tgk dia pelik kenapa org tu spam dia...



Ali; eh nombor sape ni? Main spam pagi pagi ni? Nak tekan ke tak? Hurm tak akan lah org nak prank kot pagi ni....? Hum...





Cehkkll (pintu dibuka)( kelihatan seorang gadis berpakaian sopan masuk kedalam wad tu ali melihat gadis tu dtg menghampirinya wajah gadis itu sangat berseri..tetapi ia tidak boleh menyentuhnya kerena ada batasan mereka...ali pdg gadis yang mengikat rambut nya itu dgn kemas)






Ali; so what doktor say?
Alicia; tak ada yang srs just banyak kan rehat banyakkan minum air jangan stress tu je...
Ali; ouhh syukur tak ada apa apa kan....(ding)( noti masuk lagi) (ali melihat nombor itu hantar lagi chat dekat dia tapi dia tak buka lagi dh 23++ chat nombor tu je alicia melihat ali)

Ali; hum....
Alicia; why? Tak bls?
Ali: ni aku tak kenal nombor ni( tunjuk) dia spam aku takut nak buka do...kau rasa nak ke tak erk buka?
Alicia: buka lah kot org tukar nombor ke apa ke kan mana tu tapi terpulang lah pada kau nak buka ke tak...
Ali; orite lah hum sape lah ni (buka chat);





Talian:
(Org tu spam ni)

??: wouii
?? : tak reti buka ke? Online tapi tak reti buka? Pandai? Hah? Woiiiii?
??: Buka lahh!? Wouiiiiiiiii?
??; Kau jangan ingat kau anak peneraju aku takut!???
??: Woii buka lah!??
??: aku kenal sape kau!??
??: aku tahu asal kau
??: aku kenal sape alicia!!!!
??: kau jgn ingat dia akan selamat ah!???
??; wouiiiii
???: manusiaaaaaaa buka lah!!??
??: alicia will die
??: nyawa ayah kau juga
??; hahahahahahha
???; woiiii


Ali hanya baca sahaja chat tu dia rasa pelik sape pula yang hantar chat tu ali tunjuk chat tu pada alicia alicia dh rasa seram sejuk...pula sebb ada nama dia...
Ali pdg alicia alicia pdg ali...

Ali; aduh sape ni? Main nyawa nyawa bagai!?
Alicia; tak tau apa salah aku aduh
Ali; nak bls ke tak..
Alicia: bls jelah sian dia spam hbis data hshshshs
Ali: kan takper kita budak baik kan mari kita bals bismilah...


Talian:

Ali; waalaikummusalam ye kenapa?
??: hah pandai pun bls? Ingat tak pandai?
Ali; kenapa? Ada masalah?
??: aku nak kau tau yang tak lama lagi kau akn hilang org yg kau sayang!?? Hahaha
Ali; hahaha yeko? Kau tuhan? Yang nak cakap cam tu!?
??: kau tunggu nasib kau!??
Ali: ouhh i seeeee baik tunggu nak bagi apa? Hah? Kau ingat aku takut!? Hah?
??; KAU AKAN MENYESAL
Ali;hanya allah yang 1 ...
??: kau tgk ah lepas ni kau akan menagisssss 
Ali: semua orang milik allah allah hanya pinjam kan sahaja..
??: acah pandaii kau ingat aku takut!?
Ali; hbis kau tuhan ke nak cakap cam tu?? Hah?

MY TEACHER IS MY EX 💙Where stories live. Discover now