Hai guys morning
Chapter sebelum nya....
Disituasi lain...
BUKKKKKKK
BUKKKKL
PAKKKKK
PAKKKKKK
PAKKKK
Arghhhh sakit papa hikssss
PAKKKKKK
BUKKKK
Chapter 65
Sakit atau rayuan atau pun jeritan iman tidak dipedulikan oleh ayah nya sendiri berkali kali iman dipukul ditampar dengan kasar tanpa belas kasihan sekali pun...ayah iman tidak peduli akan rasa sakit iman itu dia hanya pikir akan malu dengan keluarga ali yang ditelah tabur fitrh yang besar sehingga telah memlibatkan pihak berkuasa...iman menagis macam mana sekali pun ayah nya tidak peduli..
Iman; sakit papa sakit...hisk..
Papa; Saki!!??? Sakit??? Ohhh kau buat aku malu ada kau pikir???? Ada kau hadam dulu???? Ada??? ADA!?!? TAK KAN??? JDI RASALAHHH!??? HAH AKU HANTAR KAU BELAJAR JAUH JAUH UNTUK TAMBAH ILMU BUKAN TAMBAH BEGAP FAHAM??? KAU ADA PIKIR PERASAAN AKU??? ADA? MAMA KAU ADA??? TAK??! KAU BUAT PALATAU KAU?!!!! (Tampar iman)Iman; hiks iman janji tak buat lagi hiks iman janji mama tolong mama hiks sob...sob...papa maafkan iman...hiks..
Papa; mak nya jagn nk masuk campur kan kamu saya pukul juga!? Ini urusan saya dgn anak kesayangan awk lah sangat!!?
Iman; paa..iman mintak ampun...(pegang kaki ayah dia)
Papa; mintak ampun konon aku niiiii mati mati percaya kauuu tu dibuat org rupanya kau yang buat org!!?? Kau tau ali dh nak nikah yang kau sibukkkk life dia kenapaa????! Apa yang kau tak puas hati sangat dengan dia???? Apaw??? Apa yang ali buat kat kau!!!!! Hah??! Jangan disebb kan jantan seekor tuuu kau lupa diei kauuu!!!!!! kau kena sedar terima yang aliiiii bukan jodohhh kauuuu!!!!!
Iman; sape kata dia bukan jodog iman!!!! Sapeeee!!! Ayah bukn tuhann!!!! Hah!!! Ayah pikir perasaan iman!!?? Ada???? Sape???? Sape cakap ayah dia bukan jodoh iman!!????
Papa; author caka!!???----------------++-++-------------+---------
Author; asal aku juga yang kena? Why alwys me? Why about me? Haih...
------------------------------------------------Iman; hiks papa ada pikir ke perasaan iman???? Ada???? Tak kannn???! Apa yang papa tahu papa hanya pukul marah pukul marah imannnn!!!!!!!! Apa papa nakk?????
Papa; papa yang patut tanya kamu???! Apa yang kamu nak dari ali!??! Dh terang dia tu milik org yang kay gi kacau kenapa!!??( iman ditampar lagi)
Iman; hiksss hiks..sob...sob.
Papa; dh imam aku tak nak dgr kau kacua diaorg lagi sekali lagi aku dgr siap kau aku buat!!! FAHAM!!!!
iman:......faham......Iman bangun dan terus lari masuk bilik nya dgn tagisan perasaan dendam semua ada bercampur bauk bagai air sirap eh tibeh dia kini makin rasa benci akan alilicia..yang buat dia rasa rimas..iman pdg bilik nya lalu dia menyempahkan segala gala barang yang tersusun cantik itu....tanpa menghiraukan apa apa yang terjadi......
Iman; arghhhhhh garhhhh tak gunaaaaa arghuhhuyhh!!!!!!(sepahkan barang) aku tak akan perh maafkan kau alicia alu tak akn perh mengalah sampai aku dapat bunuh kau!!!! Arghhhuh sebab kauuuuuu aliiii berpaling tadah dri percintaan kamiiii!!!! Kau pemusnahhh kau penghancur arghhhhhhhhh hahahahahahahahaha arghhhhhhhhahahahaha hikss alii
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomancePerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...