Hai guys...
Sambungan part 2
¶skip time ¶
.
2minggu kemudian......Setelah hampir 2 minggu ali dan alicia bertengkar habis kdg ada sampai alicia marah jerit kat ali.lah tu lah ali pun ego juga ada dia same naik lah ni tuduh yang ni tu tuduh yang tu same je...2×5 = 10 je masing masing....pagi yang cerah udara yang amat amat segar kerana musim luruh sudah tiba banyak dedaun yang berguguran jatuh disana sini sungguh cantik ciptaan allah SWT....disebuah rumah sudah mula naik kecoh kerana ada beberapa orang yang duduk dgn mereka....ali yang ketika itu sedg sibuk memasak sarapan diaorg terhenti bila dgr gelakan orang yang kat ruang tamu...
Ali:* apa benda lah yang general dgn ayah borak kalau boleh sampai jiran hujung sana dgr aish * (kata ali dalam hati sambil mengacau mee goreng nya yang tengah dimasak diatas dapur itu)
Setelah siap dia hidangkan untuk para tetamu tak diundang nya...disitu ada general bersame dgn anak gadis nya pastu afa ejen dayang ada ejen bakar ada ejen ganz pastu ada kawan baik nya dape lagi kalau bukan viktor dan mama nya....ali yang mls masuk campur dia terys duduk disofa tanpa ckap apa apa dgn mereka...
Vik: yo ali apasal tak makan sekali ma?
Ali; tak lapa...
E.dayang : sedp kamu masak ali boleh jdi menantu kamu ni..anak perempyam saya ramai gilakan kamu tu hah hari hari ckp mama mama ali dtg MATA tak aish..
Eng; hahah yeke ali ali dalam dia banyak peminat kamu kan hahahhaha...
E.ganz: tulah walaupun rupa tiada hahah tetapi sikap dia buat ramai cair nasib saya tidak macam ali kalau tak ramai sudah hahahahha..
Alicia:* apa benda lah hyrn ali...aku dtg pun kay tak layan sampai nya hati kau * (kata alicia dalam hati)
Vik; alaa ali jgn sedih sedih ma hidup kena lah ada rasa happy
Ali; tak ada apa lahaa cuma yea lah kau tau aish kau pun selalu je balik jepun aku sini sunyi lah weth vik aku nk ikut kay belajar lagi hahaha
Vik; kau sudah dpt phd ma nak belajar apa?
Ali; mana tau kot aku boleg bawa menantu luar negara kat ayah aku nanti ada mix lah anak aku namti ceh gituuu
Vik:* this night * ouh hahahaha cam tu boleg ke ma hahahhaa
Ali; boleh ayh aku selaly tanya aku bila nak khwim bila nka khwin umur aku bukn 200 do baru 20 kau faham tak 20 hiks sedih pakcik hahaha
Vik; nasib kay lah ali weyh ali malam free?
Alib: oh sorry viktor bakal sainstis tersohor negaea ini aku tak freee aku kena jaga anak lah..
Vik; belum khwin sudah ada anak? Hahaha cepat hahahaha
Ali; anak ank org malam ni semya nak keluar budk budk tu gak mau keluar sedih betul dh lah gak ada gf gak ada isteri gak ada dh lah mati aja lah..
Vik; hahaha nanti adalah tu ali tapi ali betul tak free?
Ali; yea...viktor ku syg hahahhah
Vik; sekali gue libas sampau korea kau nanti...
Ali; hahahhaha..Mereka beborak rancak....sahaja...petang itu ali keluar sebb nak kena beli barang sikit...dia duduk rumah ayah dia buat masa ni sebb dia nak kena settle jaga anak uncle bakar sebb uncle bakar nak kena pergi luar negeri sebb ada urusan kerja budk budk ni sekolah...jdi ali sebagai paksu mereka kena lah menjaga anak orang....siannnn...
Semasa ali tengah beli barang dimall dia terhenti dimana dia dan alicia perh pergi beli barang bersame yang mereja tereyes contact tibe tibe...ali jdi rindu suasana itu...ali pergi beli brg sampai dikuanter dia bayae dan pergi tgk maianan untuk dibeli kan kepada ahmad dan nani...tgh ali beli tibe tiba set maianan kereta terjatuh dia nak amik tibe tibe..
Tangan ali dan seseorang bersentuhan..
Buk( mainan jatuh)
Ali; allah jatuh nasib baik tak rosak kalau tak kena..(turun nak amik mainan tu dan tibe tibe)
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomansaPerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...