Hai guys
Semasa dalam perjalanan ali tak henti fikir cam mana dia nak elak dari benda yg tak sepatut nya jadi dia tak nak bahaya kan nyawa alicia...dan dia tak nak cederakan iman....ali terus berfikir
semasa ali sedg fikir dan sibuk bawa kereta...tiba tiba dari belakangg....sebuah kereta myvi tiba tiba nyala kan lampu tinggi nya ali yang nampak terus bagi laluan ingat kan nak lalu tapi myvi tu terus ikut sahaja pergerakan ali dan lah sebelah jalan tu ada curang.....
Ali; apa kebenda myvi ni? Nak lalu ke tak ingat lampu tu terbuka? Siang cam ni?
Alicia; hum?( pdg belakang) dia nk terbang ko? Hahahahh
Ali: aduhhhh....(ketepi...tapi myvi tu still ikut ali laju kan kereta nya....utk jauh dri myvi tu tapi dia ikut juga ali dah rasa pelik....dgn kereta tu...jangan main main dgn kereta myvi bila masuk jalan dia lah raja jaln...elok berjalan kereta tu kang terbang nanti...)Ali memperlajukan lagi kereta nya...alicia pegang kuat supaya tak melayang kedepan...ali dh rasa serabut dgn kereta..tu..dh kenapa pula pakai lampu tinggi pastu ikut je kemana ali pergi...ali terus bawa lajuuu sehingga lah myvi tu hilang...
Alicia melihat kebelakang kot kereta tu masih ada...
Alicia: hum dh tak ada...kereta tu ali...
Ali: alhamdulilah penat cam ni duk ikut sana sini nak apa bukan nya aku ni anak raja ke apa nak ikut...
Alicia; mungkin sebb kau anak peneraju?
Ali; peneraju tu ayah aku bukan nua aku...aish...(ali dan alicia tergelak kecik sahaja...alicia yang pdg ali tu terhenti bila dia pdg je depan dia nampak..kereta myvi yang takdi dibelakang mereka sekerang berada diarah yang bertentangan dgn mereka alicia terus menjerit bila nampak kereya myvi tu nak langgar mereka..Alicia; ALIIII ELAKKKKKKKK
(Ali yang terkejut dgn jeritan alicia tu terus memusing kan string kereta nya dgn laju dan tah kemana dia pusing benda tu utk elak kereta myvi tuu..baru je ali nak pusing dia tak sempat kereta myvi tu terussss terbang keatas kereta ali dan merempuh mereka...Dengan keadaan beegitu ali hanya mampu berdoa semoga mereka berdua selamat ali terus lepas Sitbad nya dan terus peluk alicia..utk kurangkan kecederaan alicia...kereta ali berpusing dan terbalik kedepan...disebbkan rempuhan kereta myvi tu...
Buhsss bushh termtum tiemuunaguwjshsbau (bunyi rempuhan dan juga banyak lah)
Ali buka mata nyaa....dia tgk kereta dah terbalik ali pdg alicia yang mula berdarah darah itu...
Ali cuba buka pintu tapi pintu dh terlock sendiri tak dpt buka...ali cuba pecah kan tingkap...ramai yang dtg nak tolong mereka....semasa ali cuba utk pecah kan tingkap kedengaran seseorang sedg menjerit..??; tutup ejin keretaaa tuuuuuu
Ali; hah apa? (Ali kurang dge apa yang pakcik tu cakap sebb dia sibuk pecahkan tingkap ditambah banyak kecederaan...ali pdg alicia yang terbatuk batuk tu ali buka sitbad alicia dan tarik alicia...)Ali; sbr alicia kau kuat aku akan selamat kan kau...
Alicia yang pdg ali dgn lemah itu terus meletakan tangan ali keats perut nya...ali terus pdg alicia..bila ali tgk je alicia punya perut ali terkejut sebb ada sebilah kaca tercucul dalam keperut alicia.....ali terus koyakan baju yang lain dia bawa dan terus tekap luka dalam alicia..alicoa dh batuk darah banyak dh tiba ada seseorang menjeriy..Pakcil; adikkk tutupp ejin keretaaaaaaaaaaaa
Ali; ejin kereta? Kenapa?? Uhukkk uhuk apa ni??
Alicia; uhukk ali..a...sap....uhukk..
Ali; ya allah (ali cuba utk tutup ejin kereta tapi gagal...boleh pula kunci tu patah!? Ali mula gelabahhh cam mana ni kereta dh nak meletop...)
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomancePerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...