Hai..
Selepas sahaja ali membuka surat itu dan dia membaca isi surat itu dgn teliti nya...
Dan tiba tiba...
NANIIIIIII
ali terkejut dengan isi surat itu dia terus mengoyakn surat tu dah jadi darma melayu pukul 7 pula 😂ali koyak surat tu sehabis habis nya dengan perasaan marah tak puas hati dia bnagun dan buang dalam tong sampah...isi surat itu adalah
Dari pada seseorang yang ali kenal org tu tulis..
"Daddy saya cakap awk diberi masa 3 bulan untuk pujuk ayah awk utk khwin dgn saya dan diberi masa 6 bulan sahaja untuk duit hantaran iti kalau awk x dpt tepati maka saya akan cri yy lain okey baby hehehe 😊🍭"
Dari iman 🙊
Bila ali ingat je isi surat tu dia rasa rimass pula dgn semua nya dgn dia kerja murid selalu wat hal ni pula iman hantaran macam nak buat rumah mana dia nk cari duit tu dah lah dia kena pujuk ayah dia tu untuk restu khwin dgn iman aduh parahhh...
Ali; cam mana nakkk pujuk ayah 3+6 maka aku ada masa 8 bulan jeeee utk cari semua tu? Apa ni dh lah ayah cakap dia x bagi duit sh sebb aku dh kerja aishhh mati dalam akaun baru ada 4000 tu pun nak bayar sewa rumah lagi nak makan aduh cam mana ni
( ali membaling bantal kebawah dan pergi kearah beranda dia rasa nak jerit je mana nak cari duit sebanyak tuu tiba khai masuk bilik ali...)
Khai; yooo jom main ML
Ali; kau ni time time ni lah ajak main tak nak aku busy...
Khai; busy apo duk situ cm broken?
Ali; tak ada apa..
Khai; com on ali just share okey mungkij aku leh tolong?
(Ali padg khai dan duduk sebelah khai khai pdg ali yang mengeluh)Ali; cam ni..
Khai; hah apa?
Ali; iman dia (ali cerita lah dari A sampai Z apa yy jdi khai pun terkejut dgr apa ali cakap yelah sebanyak tu masa 8 bulan mana nak dpt) hur...cam tulah
Khai; makkk oiii iman 9k astaga ali baik lah kan kau cari org lain lahhh biar kita cari yg lain asal hantaran tak mahal tu baru hantaran belum lagi majils rumah barang dapur lagi aishhh ali sebagai lelaki kau kena tegas ali kau kena cakp minta dia kurang kan sikit 9k ali kalau aku uishhh takper baik aku bawa mak ayah aku pergi mekah sana tu baru pikir pasal hantaran aishhAli; tulahh aku pening gaji aku tak sampai 6k cam mana ni banyak benda nak kena buat rumah sewa ni lagi kena bayar seorabg 200 pastu brg dapur makana duit untuk ayah aku lagi aishhh bil air api mana ni naj cari mati akal aku khai...
Tiba kedegaran sesorang bercakap..
??: aku rasa baik kau bincang with your dad
Ali; (pdg org tu) tulah aishhh nak taknak kena lab pujuk sungguh sungguhh ayh aku.ni..
Khai; yea kau jgn putus asa kalau kau nak halal kan dia maka pengorbanan harussss dilakukannn yeahhh nananan
Ali; yea betulll kau tunggu iman aku akan lakukan terbaikkk
Rudy; jgn jdi terbalkk sudah..
Ali; mengapa mudahhh nyaaa kau sakiti mengapa mudah nyaaa hikss
Khai; woii apo jgn putus asa..
Ali; yeaaa benarrrDengan semangat berkoba koba ali ingin cari duit sebanyak tu maka mula lah misi ali utk halal kan iman walaupun pening palo nk pikir mana nak dpt duit cam tu.....
.
Skip time....
Malam ditempat alicia..
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomancePerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...