Hai
Skip time....
BENCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!
SINGGGGGG!!!!!!!(BUNYI TIKAMAN)
??: AKU TAK AKN BIAR KAN KAU SELAMAT KAU TUNGGU ALICIA KAU DH RAMPAS DIA HAHAHAHAH HURMM ALICIA ALICIA KAU INGAT KAU ANAK GENERAL AKU TAKUT HAHAHA KALAU MAK KAU AKU BOLEH SING CAM TU APA TAH LAGI KAU HAHAHAHHA HIKSSS ALI WHY ALI HIKS (air mata jatuh) KE...KENAPAAAAAAAAAAA AEGHHHHHHHHH
BUKKKKKKKKKKK EHSKEMIZVDKALABUM
(Tolak barang kebawah bersepah bilik)(Orang itu terus amik gambar alicia lalu ditikam beberapa kali sampai rabakk dibuat nyaaa setelah itu org tu terus membuka telefone nya dan call seseorang)
Talian:
Duu duuu duu(nada dering)
Hello?
??: hello aku ada kerja utk kau (senyum jahat)
Skip time...
Ditempat ali...dan alicia...
Ali dan alicia sudah selesai makan petang mereka..ali dan alicia berjalan jalan bersiar siar ditaman sambil menikmati hari mereka dgn bahagia sambil gelak ketawa mereka berdua berkongsi cerita....ali pdg alicia yang tergelak mendengar lawak jenaka nya itu...dah lama tak keluar macam tu...masing masing berasa seperti 3 tahun lepas macam tak ada benda jadi pun...mereka berjalan dan berhenti disebuah taman yang penuh dgn bunga ros cantik sangay udara yang sangat segar..
Mereka berdua duduk disebuah bangku yang terletak dibawah pokok yang sangat besar...
Ali; haih esok dh kena balik..
Alicia; tulah rasa macam sekejap je kan...
Ali; aah haih ....kau happy?
Alicia: ofc happy tq ali bawa aku kat sini...
Ali; hehehe welcome lah...ingat lusa dah sekolah..
Alicia; aduhhh panjanv kan lah cuti saya cikgu...saya malas lah sekolah leceh..
Ali; amboii tak ada org lain tu tak berpeluang pun pergi sekolah kau ni bersyukur lah ayah kau mampu sekolahkan kau orang lain? Belum tentu alicia...
Alicia; hehe okey okey jgn ceramah nanti 300 tahun tK habis lagi hahahaha
Ali; hahahaha yelah...haih...Mereka diam..sambil melihat tasik disebelah mereka tenang sangat pemadangan....
Ali: hum.....icia..
Alicia; yes....
Ali; MATA macam mana?
Alicia;MATA hurn cam tulah sejak kau keluar ali....tak ada sape yang layk jdi super ejen...tak ada sape yang dpt tandingi rekod kau dalam pertempuran...
Ali; ouh sekarang sape ketua teras MATA?
Alicia; khai...rudy pastu ada budk baru teras nureo kombat sampai sekrang masih mencari orang dh 3 tahun dh pun ...sejak kau dan kak iman keluar tiba tiba atau hilang cam tu...pertahanan MATA semakin terjejas....
Ali; eh iman keluar mata? Bila?
Alicia; dia hilang macam tu je bila tau berita kau dh tak ada dia keluar dgn terburu buru....
Ali; hah?! Cuba cerita...?
Alicia; hum 3 tahun lepas....Flasback...
Pagi yang mendung...suasana yang sejuk...hujan turun dgn gerimis membasahi bumi cyebaraya itu seperti memahami keadaan yang berlaku sekarang....semua ejen ejen mata..berkumpul disatu tempat perghormatan....sambil membawa bunga dan juva berpakaian hitan semua nya....keadaan sangat hiba sekali..
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomancePerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...