chapter 49(part 2)

102 15 3
                                    

Hai guys...


Sambungan part 1



Ketiga tiga jejaka itu menuju kekelas alicia...masing maisnv tak tau apa sebenaenya jdi..termasuk lah alicia.....alicia yang dlm kelas tak buat apa hanya menunggu jejaka yang beri dia surat diharapkan ali.lah sebb ada tanda A disitu dia hanya tau ali sahaja...tgh dia tunggu tibe tibe pintu kelas nya terbuka dia tgk.








Jejaka itu masuk...







Alicia pdg dia bangun hati dia hampa...bukan ali..yang ingin jumpa dia..tetapi..











Alicia; aiman?
Aiman; hey alicia kat sini rupannya awk..
Alicia; kenapa? Awk ke yg...
Aiman; cupp saya cuma dtg nak bagi buku ni je...
Alicia; ouh (kata alicia sambil amil buku ditangan aiman...aiman oegang pada.meja alicia kerana penat berlari sana sini cri alicia..utk pulang kan buku....tgh...alicia diam sahaja kerana sedih sedikit tibe aiman tegur.)




Aiman; why?
Alicia; takk...nk tanya kau ke bagi suray?
Aiman; surat? Apa?
Alicia; kata nk jumpa?
Aiman; hah? Hahaha bila masa nii alicia hahaha tak adalah...aku dri perpustakaan lah buat ulang kaji..
Alicia; oooo * makna nya ali lah hehehe...i wait for you ali*.. Okk..
Aiman; oeky lah kalau tak ada apa apa...saya pergu dulu..
Alicia; okey..








Baru sahaja aiman nak gerak tibe tibe dia terpijak tali kasut nya sendiri


Aiman; arghhh....
Alicia; aiman...
















Alicia mengosok kepala nya yang sakit akibat jatuh...aiman juga aiman pdg alicia dia terkejut masing masinv terkejut sebb aiman jatuh atas alicia....alicia pdg aiman muka dia merah aiman juga mereka terdiam..kerana tali kasut mereka bedua jatuh..aiman jatub kedepan kearah alicia....aiman jatuh atas alicia masing masing kaku..


















Tiba tiba tgh mereka kaku sebb perkara tu....2 org dipintu yang baru tibe setelah alicia dan aiman terjatuh itu...terdiam.....terkaku teekedu lagi lagi ali..yang nampak aiman duduk atas alicia....



Baranga atau hadian yang ali bawa utk alicia...utk terjatuh dari...tangab nya hati dia musnah...seketika....anas yang nampak tu terus terdiam  plan dia hancurrr...dia juga terkaku....












Bukk(barg jatuh)

Alicia; ali...
Aiman; asstafirullah sorry....tak cg cg dgr dulu cg bukan..
Ali;( gengam penumbok) apa kau dh buat dgn tuang aku!!
Alicia; tak ali takk dgr dulu awk...
Anas; keciwaaaa...
Alicia; diam ko! Ali dgr dulu...
Ali; dgr apa!!! Aku nampak aliciaa...kay memang gak guna aimannn





Bukkkkkkkkkkkk



Kata ali lalu menumbok muka aiman dgn kuat hati nya menahan kemarahan....alicia terkejut tgk benda tu.....loceng rehat tamat....semua masuk kekelas tetapi kelas alicia terkjiy melihat ali dan  aiman gaduh besad..








Aiman; cg bukannnn saya tak buat apa apa aruhh (ditimbok)
Ali; aku tak percayaa!!!!!  Kay tak gunaaaaaaa kau tak gunaaaaa (kata ali lalu tolak aiman jatuh kebawah dan tumbok aiman berkali kali...nurul yang nampak abg nya ditumbok turyt terkejut)

Nurul; abg? Apa ni? Cg? 
Aiman; dek tollong abg dik abg tak salah cg salah faham!
Ali; kepala atok kau!!!! Aku tampak kau buat apa dgn aliciaa!!!!!!
Anas; aku tersakiti....
Alicia; ya tuhan aliiii dh ali dhh nanti cg lain masuk ali dh ali...ya tuhan stop dia tak salah dia dth sebb nak...
Ali; sebb apa!!! Sebb nak sweet dgn awkkk!!!! Hah?!! Kau pandai ke tak jaga diei kau!!!!! Ha!!;
Alicia; ya tuhan alii sbr ali sbr syg istifar...aiman tak salah....dia dtg sebb nak bagi buku sejarah je..
Ali; aku tak caya depan aku kot alicia depan aku kau buat benda cam tu hikss...(bangun dei tumbok aiman aiman lari ke arah nurul) hikss alicia kenapaa......tak cukup ke apa yang aku dh bagi...hisk..sampai jantan lain juga kay cri.....hikss....(ali duduk hati dia hancur bila nampak apa.yang terjdi....aiman pdh nurul hbis lebam muka dia...sebb kena tumbok dengan ali....)






MY TEACHER IS MY EX 💙Where stories live. Discover now