chapter 44(part 3)

112 18 2
                                    

Hai guys....

Skip time....

Malam itu....alicia kehulur kehilir didalam bilik nya sambil memegang fone dia....dia risau dia takut dia jdi overtinking pula sebb dri petang takdi sehinggalah malam kul 10 ni ali tak bls atau seen pun chat dia walaupu  ali online tapi still tak bls....alicia jdi takut ali buat apa dia kecewa ke kenapa dia tiba macam ti alicia tak senang duduk dia buka pintu beranda dan..duduk diberanda...suasana malam sangay nyaman..alicia temenung dia mula pikir benda yang bukan bukan...






Alicia: dia buat apa dia tak makan ke? Dia ada perempuan lain? Ke dia dh getback dgn iman? Aish tak mungkin lah dia busy tapi sebusy dia dia tak perh kot macam nii....hurm...dia kenapa dia kecewa ke? Semua salah org tu hurm jahatt...lah hiks alii...bls..lah...





Alicia chat ali lagi tapi ali on and dia tak seen pun alicia jdi takut pula...tiba alicia thk dp and bio whatssap ali hilang...alicia tgk balik alicia cuba chat..
1 tik je....masuk alicia terus terdiam ali block dia? Ke...air mata jatuh...dia bangun dan kebawahm..dgn tangan yang gigil...




Alicia menuju kearah general dan tegur general hati nya berdebar debar...dia takut kalau kalau ali block dia....


Alicia; papa ada nampak tak dp bio ali?  (Kata alicia sambil pdg general dgn hati yang berdebae..general pdg anak gadis nya dia terus buka fone dan tgk general angguk alicia mula terasa hati dia hancur...)







General yang melihat anak gadis nya itu diam dan temenung seprti mendapt 1 berita buruk segera menyentuh bahu alicia...alicia pdg general.dgn air mata...alicia ckp..





Alicia: ...ali...block alicia...hiks...
General; kenapa pula dh? Gaduh apa pula ni?
Alicia: alicia tak gaduh pun dgn dia tapi masa petang takdi...(alicia menceritakan segala jua siap tunjyk lagi patubg tu air mata tak henti henti jatuh...alicia menagis...general angguk tanda faham mendgr cerita alicia yang pjg lebar tu)
Alicia; macam tu lah..hiks..
General; ook jdi alicia bls tak surat tu?
Alicia; takkk alicia syg ali..alicia tak tinggal kan ali...hiks..kenapa ali blovk alicia..hiks dia ada yy lain ke hiks..
General:* same macm mama kamu lah alicia kalau overtinking sampai laut pun boleh kering...aish..* ali sibuk lah tu..
Alicia; kalau dia busy macam mana pun dia tak akan blovk or tak seen chat biasa dia bagi tau ni tak ada apa apa dia..terus cam t7 hikss...alicia...minta maaf...hiks..
General; betul ni??? Alicia? Kamu suka ali? Syy dia betul betul?
Alicia; yeee hiis...alicia tak ada niat nk sakitkan hati dia..sumpah demi allah papa...eh...demi tuhan...
General; ye alicia papa tau kamu punya bf agama lain...dh terlepas dh hshs takper takper...dh dh lap air mata..rasa nya dah leh kot keluar...kan..











Alicia pdg general dgn air mata yang tersisa...alicia pdg dgn pelik kenapa general ckp macam tu...tiba tiba dari belakang...seseorang menghulurkam coklat ....alicia pdg dan dia pusing alangkah terkejut nya dia pdg org tu dgn muka yang terkejut alicia bangun dan naik ketas...general pdg pelik alicia..






General: pulok do....dh kenapa?
Ali; tah...tak tau....
General; gegurll? Why?? Malu??






Alicia yang diatas segera buka almari dan amik baju yang sesuai...alicia pakai sedikit seksi malam tu...dia tak nak ali rasa terpesona dgn dia jdi alicia pakai baju hoodie dgn seluar pjg...sebb dia pakai baju lengan pendek dgn skirts pendek takdi tu yng dia naik atas ter7s tu...setelah tu..alicia turun...kebawah...







Dia tgk dri tepi ali...yang duduk sebelah ayah nya itu dia jdi malu..dia dh lah terlepas ckp dia tak tau yg ali ada dekat situ....dia langsung tak tau pun ali ada dlm rumah dia.....dh lah dia ckp dia syg gila ali semua tu muka alicia memerah ditambah baru lepas nagis memamg bawa malu besse...ali nampak alivia terys alicia sembunyi...disebalio dinding...tiba nenek alicia tegur membuat kan alicia terkejut.










MY TEACHER IS MY EX 💙Where stories live. Discover now