chapter 48(part2)

101 17 5
                                    

Hai guys....





^skip time^


Keesokkan hari nya...

Pagi yang cerah matahari yang sangat sangat indah bersinar...angin sepoi sepoi mula bertiup seiringin dengan kicawan burung dipagi hari...disebuah rumah dh mula du kecoh nya sebb yelah masing masing ada kerjaya sendiri jdi kena lah mula kan hari baru mereka....


Ali yang ketika itu sedg bersiap untuk pergi ke sekolah kerana akan mengajar merasakan nak je dia ponteng tapi dia teringat yang pelajar nya akan menduduki exam minggu hadapan jdi ali kuatkan diri nya...untuk datang jua ke sekolah...ali sempat lagi buka fone nya dan tengok gambar alicia...pelahan lahan diri nya merasakan yang dia kena rela kan alicia..







Ali:* alicia saya rindukan awk*(ckp dalam hati)






Selepas itu ali turun kebawah dia sarapan dan dia mula bergerak menuju kesekolah seorang diri...tengah dia dalam perjalanan ali ternampak seorang gadis yang memakai baju sekolah dan berskirt pendek sedang berjalan menuju kearah yang same dia kenal sape gadis tu...baru dia nak berhenti tiba tiba..sebuah kereta BMW berwarna hitam datang dan berhenti gadis itu juga turut berhenti...ali tengok saya dia nampak yang gadis itu masuk kedalam kereta...ali ikut kereta itu mereka sampai dipagar sekolah...





Ali:* tu alicia...sape laki tu? *( kata ali dalam hati bila dia nampak yang alicia turuun dri kereta itu dan masuk berjalan bersame same dgn seorang jejaka ali parking kereta nya dan dia masuk kesekolah dia bergegas ke pejabat itu tanda kejadiran dan mengikuti alicia...sesampai je diruang block D dia tgk alicia seperti menunggu sesuatu...)







Ali;* cepat nya kau cri pengganti diri ku alicia...😓* (kata ali dlm hati)( seketika ali mendgr perbualan mereka ali tak nak mereoa nampak jdi dia menyorak disebalik dinding)









Ditempat alicia...

Alicia berjalan dengan seorang jejaka yang dia terlanggar hari tu ali mendgr kan perbualan mereka dan ali nampak yang lelaki itu beri alicia sejambak bunga coklat kepada alicia...ali terus terkeciwa sementar...




Ali;* tau lah kaya hiks tapi jgn lah rampas gf aku woii *(kata ali dalam hatii)


Ali;* tau lah kaya hiks tapi jgn lah rampas gf aku woii *(kata ali dalam hatii)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Ni bunga yang aiman bagi pada alicia)



Alicia: heheh susah je..
Aiman; hehehe takper sekali sekala anggap lah hadiah ni ialah hadiah besday awk yang lepas...
Alicia: okey...tq tau
Aiman; mari princess saya bawa awk pergi beetugas...
Alicia: tak ada kelas?
Aiman; tak hari ni cg cuti
Alicia: ooo baiklah...




Mereka berdua berjalan beriringan ali hanya padang sahaja setelah kelibat mereka hilang...ali keluar dari sembunyi dia dia mengeluh kecil dia rasa sedih nak meraung tak boleh sebb kat sekolah..ali tgk jam masa tu ialah masa dia dikelas alicia ali masuk...







MY TEACHER IS MY EX 💙Where stories live. Discover now