Hai guys akhirnya author dh hbis exam so boleh lah sambung kan hehe sorry korg kalau korg like cam menyampah lak dgn author ni tak upd kata nk upd tapi tak kan heheh sorryyyyyyyyyy ya allah sorryy sgt okey dh jom mula..
Ni masa author tulis tu tarikh bulan 11 now dh bulan 12 haih sorry tau hshsh
Chapter lepas ....
Kau tunggu lah masa nya akan tibaa...
Skip time...esoknya..
Aliiiiiiii
Chapter74
Mendgr sahaja jeritan seseorang yang kuat itu automatik satu isi rumah keluar dri bilil dgn terkejut....masing masing hairan kenapa jejak yang memakai baju shark du du du tu menjerit ...di pagi hari...
Jet:lu apa hal rudy? Jerit ?
Rudy: kau tak nampak member kau tu tgh terbaring kat situ...
Khai: ali? Weyh dia kenapa?(khai segera kearah ali )
Rudy: kau tanya macam aku tahu..mana lah aku tahu minpi apa budk ni tido sini...
Khai: weyh ali bangun asal do pucat muka dia ni..
Jet: dia terlelap kot..
Rudy: terlelap ko kata ? Terlelap pastu tido sini? Cam pelik je aku tak rasa dia terlelap ke tertido ke termanpus ke apa aku rasa mesti dia ada sesuatu semalam...
Crish: amboii mulut jaga sikit bapak dia ada kat sini kang melayang kau nanti..
Khai: dh lah gaduh jom bawa dia gi hospitall...
Roza: patuy dri takdi korg bawa bukan buat ulasan bm kat sini..
Eng: dh dh jommm ...Mereka mengangkat ali dan bawa gi hospital ...sepjg perjalanan mereka ali langsung tak sedarkan diri..sampai je dihospital ali dimasukkan ke wad kecemasan..yang lain menunggu dia diluar ...masing masing diam tak bercakap sehingga lah seorang doktor keluar..
Dok: siapa sini ahli keluarga ali bin ghazali..?
Eng: saya sya ayah nya doktor macam mana keadaan anak sya dia kenapa?
Dok: tiada apa yang perlu dirisaukan en ghazali ali cuma terhantuk di mana mana tempat yang keras sahaja yang menyebabkan dia tak sedarkan diri tapi jgn risau sya dh beri ubat tahan sakit dan juga rehatkan dia dia tak perlu ditahan wad ke apa sebb sya kira tak srs pun penyakit dia tapi kalau kesan dri hantukan tu buat dia jdi lain mean hilang ingtan ke apa boleh bawa dia ke sini semula...
Eng: ouh alhamdulilah terima kasih banyak banyak doktor
Dok: same same...Selepas sahaja doktor meninggalkan mereka mereka masuk ke tenpat ali direhatkan...kelihatan ali sudah sedar namun masih lagi dalam keaadaan yang lemah...eng menghampiri anak tunggal nya itu dan menyentuh lembut kepala ali...
Ali: ayah...ali kenapa kat sini...
Eng: kamu tak yah risau ali semua okey kamu cuma ta sedaekan diri je..
Ali: kenapa apa jdi ali tak igt lah..
Eng: ayah pun tak pasti kenapa kamu pingsan tapi doktor ckp kamu cuma terhantuk je
Ali: ooo...hum sorry susahkan ayah..
Eng: alaaa takper syg kamu kan satu satu je anak ayah...dh kamu rehat lah jap lagi kot doktor dtg cabu benula kat tangan tu
Ali: okey ....Ali pejam mata nya dan mula rehatkan diri...
Setelah kejadian tersebut mereka pun balkk kerumah sepanjang dalam perjalanan pulang ali hanya mendiam kan diri nya temenung alicia padang ali dia pdg tepat dimata ali yang memadang nya itu...
Alicia:ali kenapa ni? Awk okey ?
Ali: tah lah alicia aku cam rasa pelik dengan diri aku tak tahu kenapa dia rasa macam ada someting tau tapi tak tahu apa rasa badan ni panaa dalam pastu rasa nak muntah tapi tak jdi hah cam tu..
Alicia:humm mungkin kesan ubat takdi dikot dh lah jgn risau okey its fine...(senyum)
Ali: yea lagipun tak lama lagi kita kan akan mula hidup baru kan (pdg alicia)
Alicia: hahahah insyallah ali haih aku harap sangat aku still leh jwp spm haha
Ali: hahaha budak sekolah hahaha nikah dgn cg sendiri
Alicia: hahahahaha
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomancePerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...