chapter 70

120 14 4
                                    

Hai guys ..dh lama author tak upd haih dh jdi pekasam dh cerita ni btw chapter ni author dh tulis pada tanggal 6/11 tapi tak publish sebb sya balik kampug line tak ada ye hrp maklum lah wahau anak anak yang pandai belaka ini


Chapter sebelum nya...

Kedua kawan nya hanya pdang sesama sendiri sahaja sambil melihay iman yang sedg dilayan perasaan nya itu...

Chapter 70

Setelah waktu sarapan mereka semua duduk kekeyangan dek kerana makn dengan puas nya sambil menikmati udara segar mereka hanya diam...

Khai:jom haiking nak?
Ali:nak jom dh ready ke gi lah siap jap lagi kita gi okey
Semua:okeyyyy jommmmm...
Mereka semua mula beesiap siap siap untuk pergi haiking mereka banyak peralatan mereka bawa sekali untik keselamatan semua..setelah tu mereka beekumpul...dan mula meneruskan perjalanan mereka..




Ali:ok jom....
Khai:jom
Roza:okey jom...


(mereka mula mendaki gunung dengan pelbagai rasa riang mereka dapt tgk semua flora dan fauna mereka dapat tengk suasana yang cantik pemadangan yang sangay indah walaupun penat mereka dapat penagalaman mereka...setelah sampai kekemuncak ali amik fone nya dan rakam seluruh oemadangan itu..ali pdg semua kawna kawan nya juga sedg buat benda yanng same..semua dgn fone dan rakam setiap detik bersame...ali duduk sebelah alicia lalu memegang bahu alicia..

Ali:cam mana okey?
Alicia:hahaha semput sikit tapi best
Ali:ubat bawa?(kata ali sambil memadang risau akan tunang nya itu)
Alicia:bawa jgn risau lah hehehe..
Ali:sape je tak risau syg oiii haih meh sini kita amik gambae
Alicia:jommm heheh (ali dan alicia amik gambae bersame same banyak juga lah boleh kata full juga fone )

Setelah itu mereka pun turun dan balik ke khemah semasa dalam perjalanan turun alicia yang berjalan sebelah adila tergelincir akibat terpijak sesuatu menyebbakan alicia tertarik sekali adila

Alicia:aeghhh
Adila:arghhhh
Nurul:alicia !! Adilaa!!

Mendgr sahaja jeritan nurul kaum lelaki yang ada dihadapan terpdg belakang ali segera menghampiri nurul dengan wajah yang risau..

Ali:nurul apa jdi??
Nurul:adila dgn alicia jatuh cg diaorh jatuh dan terus meluncur kebawah nurul tak tau kemana..
Ali:ya allah asstafirullahalazim..cam mana ni
Khai:dalam tak agak nya?
Ali:tak tau..weyhh jom eeyh selamtkan alicia dgn adila...
Jet:sbr ali kita kena tgk dulu benda tu selamt ke tidak?
Ali:aegh aku tak peduli nyawa tunang aku dalam bahaya (kata ali terus turun kebawah dengan berhati hati...kawan kawan ali yang lain hanya pdg dan ikut...



Ditenpat alicia..

Alicia

Alicia

Alicia

Bangunn..

















Alicia mendgrkan suara suara yang sedg memanggil dirinya...pelahan lahan mata alicia buka alicia pdg orang yanv panggil nya takdi...






Alicia:eh...ki...aeghhh (alicia tak sempat nak sambung katanya kerena dia merasakan tangan nya sakit...)
Adila:tangan kau terseliuh tu alicia...tahan tau..
Alicia:kita kat mana?
Adila :tak tau aku sedae je kita kat bawah ni...aku rasa kita jatuh dari atas tulah...

MY TEACHER IS MY EX 💙Where stories live. Discover now