Hai...
Skip time eskk nyaaaaaa....
Pagi yang indah sangat indah..dgn udara yang sejuk kerana hujan gerimis..itu tidak menghalang cahaya matahari bersinar diwaktu itu....suasana yang tennang...ramai org dh mulakan tugasan mereka semua khabae berita..yang menyatakan alicia dan ali akan bertunang hujung bulan ini amat
mengejutkan 1 sekolah ramai yang uncapkan tahniah ada yang cemburu dan banyak lagi..berita itu telah tersebae luas sehingga kan f1 pun tahu....alicia yang ketika itu baru sahaja masuk kelas selepas jaln kan tugasana dia terkejut bila kawan sekelas dia...mula bersorak...
Semua; selamat pengantin baru aliciaaa...
Alicia: eh bila masa korg tau?
Adila; 1 sekolah tau alicia...hehee
Nurul; tulah tuuuu..hshdhd btw alicia tahniahhhh
Moon: my bebeh dh nak nikah 😓aku jelah single...
Aqil; bertabah lah....
Alicia; hehehehe korg ni ya tuhan jgn ckp macam tu tau...aku doakan korg semua happy okey..?
Ismail : aku tak lama lagi rasa lah nasi minyak hahahaha
Semua; hahahahaa tulah tuuu...Mereka beborak riang....sahaja tgh tunggu cg dtg masuk...sementara cg tak dtg lagi moon dtg menghampiri alicia....dgn niat nak jln kan misi diaa..yang disuruh oleh ketuanya...
Alicia yang ketika itu sedg duduk sambil letakkan kepala nya dimeja..mula..angkat kepala dia bila moon dtg tegur...moon duduk dihadapan alicia...
Alicia; awat?
Moon; kau betul suka ali?
Alicia; hah knepa?
Moon; ooo tahniah..
Alicia; hehshe macehh
Moon; bila nikah?
Alicia; lepas spm..
Moon: mama mudaaaa hahahaha
Alicia; aishh dia ni shuuu diam...
Moon; alicia kau tunang bila?
Alicia; hujung buln ni dtg lah hshshs..
Moon; orite...* aku kena tau rahsia juga lepas ni senang lahhh * ali...(baru sahaja moon nak ckap tibe cg masuk terus dia batalkam dia ssbb cg)
Moon; * kacua lah pula * ok lah bye.
Moon kembali ketempay nya dan belajae mereka belajae macam biasa...moon perhatiakan alicia je dari takdi...dia rasa nak ke tanya banyak tapi time sekolah and tgh belajar kang tak pasal pasal kena marah...
Skip time...
Kering masa rehat telah tiba semesti nya waktu yang ditunggu oleh pelajae pelajar sekolah...alicia yang ketika itu sedg bertugas sebagai penolong pengawas memerhati budak bahawah dia yang menjalankan tugas terhenti bila anas datang sambil buat muka macho dia tu..alicia hanya menjeling sahaja si anas tu...menyampah pula rasa...
Anas; hai baby...baby buat apa dh makan?
(Selepas sahaja anas ckp macam tu alicia terus rasa macam geli gelema pun ada tah dri mana dtg tibe je ckp macam tu..)
Alicia; what?
Anas; kenapa baby? Tak makan lagi? Sian baby kita ni ey jom makan
Alicia; anas kau kenapa? Aku tgh jalm kan tugas kot dh lah (alicia meninggalkan anas dengan segitu sahaja...anas hanya pdg dgn padangan yang senang sahaja)Anas:* jual mahal? Wah igt kau boleh terlepas? Aku akan pastikann akam duduk degn aku tapi macam mana? Tak akan nak guna minyak dagu lak aish tak leh ni mana cg ali eri hehe aku tau nak way apa heheh *(kata anas sambil tersenyum memikirkan idea..utk kenakan alicia)
Alicia yang berjalan dengan laju itu utk elal dari pada anas tu tiba tiba terlanggar seseorang membuat kan dia jatuh kedebuk kelantai....korido itu...
Bukkk
Alicia; adyhh soryyy soryy saya tak nampakk...
(Kata alicia dengan rasa sakit sbb jatuh...habis segala kertas yang alicia bawa utk catat kehadiran pengawas itu terjatuh...orang yang alicia langgar tu hanya senyum dia menolong alicia kutip kertas kertas itu...)
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomancePerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...