chapter83 (final)

438 17 3
                                    

Hai guys okey sambung. Chaptee ini agak pjg sebb korg tgk lah




Chapter lepas

BERHENTIIIIIIIIIIIII


















semua pdg kearah suara itu..








Dan










                     Chapter 83








Semua orang melihat  kearah suara yang garau itu masing masing beehenti dri berlawan dan memadang kearah orang orang yang menjerit takdi mula menampak kan diri nya ...






Alicia: PAPA??




General:berhenti dri bergaduh semua!?
Alicia: kenapa papa tak peeh cerita yang perempuan ni sebernarnya akak alicia??
General:maafkan papa alicia iman papa salah papa tak patut setuju tapi apa papa boleh buat masa tu papa terdesak papa mintak maaf sangat sangat iman..
Iman: sebb kau aku teeputus hubungan dengan mak kandung aku sampai akhir hayat nya dia tak peeh jumpa aku?!! Kau punca segalanya ??
General:kalau iman nak bunuh papa ke nak apa papa sanggup tapi tolong sgt jgn buat benda ni calisah plss papa syg kamu sebb tu papa paksa ayah kamu utk benaekan kamu masuk mata sebb papa nak tgk anak dara papa ni...maafkan papa calisah
Alicia: papa...
General: pulihkan ali calisah pulihkan dia dia tak ada kaitan dalam hal keluarga kita...kesian kat ayah dia...(general melutut dihadapan anak anak  gadis nya itu )
Iman: hahahaha (tepuk tangan) lawak nya lakonan kau ni haha ouh dulu kau buang aku pasti senang suruh aku pulihkan ali? Heyy org tua !?kau dgr sini eek aku tak akan sekali kali dgr ckap kau tu!!!
Genwral: ya allah calisah dlm islam kita belajae utk memaafkan maafkan papa
Iman: tak payah nak ckp besar lahh kau ni pun same je sanggup tukar anak demi duit!?  Now aku dgn ali nak nikah jdi kau bawa anak kau yang bebal niiii pergi dri sini !!!!!
General: papa rasa ayah tak ajar kamu utk jdi macam ni..
Iman: peduli apa aku!!! Ye dia tak ajr tapi sbb hati aku sakit sangttt aku jdi macam ni kalau dri mula kau takkkkkkkkk serah kannnn aku kat diaoeg aku tak jdi macam ni aku tak benci alicia semua tu !!?

(kata iman dengan rasa geram nya pada semua iman memadang ali yang dipegang oleh rudy itu iman terus pergi kearah alicia dan terus memegang kuat rambut alicia )





Iman: sekaranggggg kau rasa apa akuuuuu rasaaa kau tu baikkk je. kau ikut mamaa kat alam sana tu tak payah duduk sini buat semakkk jeeee tau takkk!!!! (iman menarik rambut alicia dengan kuattt)
Alicia: sakitttttttt lah tak gunaaaaaaaa !!!(kerana tak tahan ditarik rambut nya alicia secara tak segaja tercakar muka iman sehinggakan pipi iman berdarah)


















Iman: agrghhhhhhh sakittt (terlepas dri pegang rambut alicia alicia bangun dan terus menumbuk iman)






Bukkkkkkkk














Alicia: KAU JANGAN BERANI SEBUT NAMA MAMA !!! KAU TU TAK LAYAK JADI ANAK DIA!!!!! SEBB APA AKU CAKAP MACAM TU DENGAN AYAH PUN KAU TAK HORMAT INIKAN LAGI DENGAN MAMA KAU TU YANG TIBA DATANG DALAM LIFE AKUUU!!!! AKU DAN ALI DH BAHAGIA TAPI KENAPA KAU DATANG KENAPA KAU MUNCULLL!!!!!
(kata alicia sambil memadang iman yang terduduk itu iman pelahan lahan pegang pipi nya sakit terasa bila melihat sahaja darah ditangan itu....)











Iman: aakit....







Alicia: sedar lah iman kau tu dh besar bukan budak lagi!! (alicia pdg ali alicia segera ke arah ali )








MY TEACHER IS MY EX 💙Where stories live. Discover now