Hai guys...
Sambungan chapter 51
Skip time malam itu.....alicia dan ali serta yang lain sedg duduk sambil tgk tv cerita best...mereka tgk je tak ada apa apa yang mencurigakan pun alicia yang sedg makn jajan tu terhenti bila ada deringan fone di atas meja kecil dihadapan mereka tu fone ali ali amik dan angkat..
Talian
Ali; hello
?; helo hah ali apa khbar? Kau sihat tak?
Ali; laaaa vik sihat kau sihat apa cita do kai kejap hilg kejap ada?
Vik; aaduh aku err keja lah..maa..
Ali; ouhh yeke hahaha takpe lah..hah kenapa call?
Vik; aku dgr kau dgn iman dh tu erk nk nikah? Hahahaha srsly? Kau nikah hahaha dgn iman uuuu aduh maju gak ckp ma? Hahahaha ali ali suka beni rahsia...(ali yang takdi hanya gelak terhenti bila dgr nama iman ali terus terkejut dgr bila masa lak dia nak nikah dhn iman?)
Ali; eh jap? Iman?(bila sahaja ali ckp nama iman alicia dan semua yg dgr semua pdg ali)
Vik; yra ma aku terjumpa dia dekat mall takdi aku tevur lah dia beli brg nk nikah uuuu dh nak nikah korg erk hahaha
Ali; sejak bila ketika masa waktu nya ni aku nak nikah dgn iman aku dgn dia dh putus berapa buln dh..
Vik; alaaa ali apa sorkk sork ni aduh tak suka ma ckp jelah kau nk nikah dgn iman haritu aku dgr an kau vc dgn iman pastu iloveyou bagai? Ahahah
Ali; viktor apa ni? Aku tak nikah dgn iman lah ya allah aku nak nikah dgn alicia laaa
Vik; aduh gue pening ma...takper nanti kang aku tanya dia balkk jahaha btw ali jom lepak dgn aku rindu do....
Ali; jom hahahaha mano?
Vik; haij tak akam depan rumah ko kot dekay ni hah area perdana ni *heheh*
Ali; ouh otw...
Vik; kau seorang je tau...aku nk jumpo ko bukan apa bakal isteri kau hahaha
Ali; jahahaha orite aku otw
Vik; janji melayu nampak hahaha
Ali; hahahaha.okk...cunnn caulu..
Vik; cau...Tamay taliann....
Ali pdg semua yg pdg dia...alicia juga dir takdi duk pdg ali dgn pdgan tajam...
Ali; err kenapa?
Alicia; nikah? Iman? Apanni?
Ali;ouh tak viktor dia salah anggap dia tak tau aku dh putus dhn iman dia dgr aku nk nikah tapi dia tak tau nikah dgn sape pastu dia kebetulan jumpa iman and dia nampak iman beli brh dia igt brg nikah so dia pikir aku nk nikah dhn iman lah padahal tak...
Khai; aneh tapi tak per lah hahaha ni kau nk gi mana?
Ali; hah ayah ali keluar jap jumpa viktor dia ajak lepak..
Ahmad: ikutt hshshshs..
Ali; gak boleh lah abg viktor nak jumpa abg je duk rumah dh malam..
Ahamd; tapi paksu tak sihat lagi kan baea lah abg rudy ke abg khai ke utk jaga jaga
Eng; aah ali betul juga..
Ali; takper ali percaya viktor tu okey alaa dia kam kawan dri kecil lagi ayah pun kenal dia cam mana..
Eng; yelah jgn balik lambat...
Alicia; hati hati *tak sedp hati aku dgn dia ni *
Ali; okey insyallah...Selepas tu ali pun bersiap utk jumpa viktor jam pukul 8:30 malam...ali keluar dan menuju ke area perdana disana banyak kedai kedai yang buka sampai kul 4 lagi and ada hotel sebb situ kawasan tempat utk bercuti juga lah....ali sampai disana dekay kul 9 malam...tak jauh sagt...sesampai disana ali call vik tanya dia kat mana vik ckp dia ada dekat kedai sebeneka beli brg kejap ali tunggu vik dekay dgn taman...
Setelah 4 minit...
Vik; yo ali...
Ali; yo vik lama tak jumpa..
Vik: tulatu ( buat salam persahabatan)
Ali; kau pun seorang je....
Vik; biasalah singel but ada crush hahaa
Ali; cunn hahaha..
Vik; jom makan...aku lapaaa
Ali; jom lah aku un same..lapa..maklum lah tk ada bini sape je nk masakan..
Vik; wahh ayat hahahahAli dan viktor menuju ke sebuah restaurant utk makan..mereka oder dN tunggu makanan..sambil sambil tu borak...
Ali; hah vik kau kerja apa? .
Vik; pilot hahaha..
Ali; wahh maju hahahaha yelah kau an pandai...
Vik; alaaa kau pun pandai ma ali...
Ali; hahahaa
Vik; hey ali aku nk tanya ni?
Ali; apa?
Vik; kau perh ke date dgn iman?
Ali; perh dulu lah time cpl now tak lah..dh putus.
Vik; ooo kau tak rasa ke iman tu lawa asal kau tinghal dia?
Ali; hurm dia yg curang dia layan aku kdg macam sampah je sape je nk tahan an
Vik: ooo hahaha jgn sedh sedih ma....(tibe air sampai ali oder air oren manakala vik air anggur...merrka minum kerana minum air banyak sangat ali kena ketands dia nak membuang hajay dia..)
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomancePerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...