Akhir part 41Hai
Skip time...
Malam itu mereka semua duduk didalam bilik masing masing buat hal sendiri geng alicia 1 bilik dioarg menari lah makan lah tgk tv lah macam macam...alicia yang ketika itu sedg duduk diberanda terus tersentap melihat pemandagan dibawah...disana dia lihat ada kolam renang banyak lampu yang cantik menghiasi tempat tu...mata alicia memadang tetap seseorang jejaka yang sedg berjalan menuju ketempat kerusi rehat...alicia tersenyum tah apa lah jejaka tu buat disitu malam malam jam dh kul 10 malam...alicia tgk jejaka itu sendirian sahaja....alicia terus turun kebawah rakan sebilil dgn alicia melihat sahaja alicia berlalu pergi...
Alicia: hai wat apa tu? Seorang je?
(Jejaka itu terus pusing kebelakang kelihatan seorang gadis yang memakai baju hoodie dgn skirt tu sedg memdg ke arah nya dgn senyuman)Ali; aah seorang je biasalah single...
Alicia: dh 20 tahun single lagi ke bang? Hahaha gurau gurau...
Ali: ehek dia ni habis kau tu? Taken? Lah sangat?
Alicia: hahaha aku tak single aku dh taken
Ali; dgn sape?( terkejut)
Alicia: (hanya gelak sahaja memadang ali yang terkejut dgr apa yang dia katakan) hahaha ade lahhhh
Ali; sape? Weyh? Sape dh cop kay ni?
Alicia; adee lah kau ni kenapa? Cemburu? Hshshs
Ali; tak adalah hum...dh taken ok
Gi lah otp dgn apa bf kau tu...
Alicia: dh jumpa dh...
Ali; ouh mana? Kat mana?
Alicia: ni depan aku ni? Bukan dia? Kejar lahhhh hshshsAli pdg alicia..alicia terus lari dri situ..ali membulat kan mata nya dan keja alicia dgn 0erasaan ingin tau lagi sape kah gelaran org yang alicia sebut tu...mereka berlari disekeliling kolam tu tempat tu besse dan indah sekali...alicia tetap lari dia tak akan beri ali tangkap dia...
Situasi itu telah diperhatian oleg seseorang dari jauh dgn perasaan yang bercampur bauk...org itu memegang sepucuk pistol /̵͇̿̿/'̿̿¯̿̿¯̿̿ untuk tembak...dia...dgn rasa yang sangat sangay meluat sekali org utu memasang kan peluru kedalam pistol itu...
Alicia dan ali yang berlari riang itu tidak tau akan kehadiran orang itu....ali yang kejar alicia tu pun tak perasaan pekara tu ali berlari dan terus kejar alicia tiba dia dpt tangkap alicia...ali terus pdg alicia dgn senyuman dan nafas yang tercungap cungap sebb kejar alicia boleh tahan laju alicia lari mesti pingat emas kalau masuk acara ni...
Ali: hah hah dh dh aku menang cepat cakap apa maksud kau? Hah?( pegang tangan alicia)
Alicia; ha ha...aish lembap aku dh vkap kan tak akan tak faham? Heheh
Ali; kay cakap apa?
Alicia; lembap..
Ali; ouh sedp mulut amik ni (simbah air pada alicia air kolam alicia turut amik air dan simbah pada ali...habis basah baju mereka...)
Ali; cepat lah cakap gegurl sape? Aku?
Alicia; why kau?
Ali; habis tak akan lah ada jembalang kat sini aish taccod
Alicia: hshshs dh dpt tekan bukan heheh....(ali buat muka dia dia nak tau sape dia still blur apa maksud alicia...walaupun alicia dh bagi hint pada ali....alicia hanya gelak melihat muka ali yang still blur..tu..tibe tiba dri belakang alicia??: mati kau!!!!!!!
Ponn!!!
Pon!!!
Pon!!!
3 das tembakann dilepaskan ali yang menyedari...dibelakang alicia ada seseirang terus menarik alicia dan terjun dalan kolam bersame alicia jdi tembakan tu tidak terkena pada sesiapa...alicia peluk ali sebb mereka dh jatuh dalam kolam yang dalam...tu....2kaki dalam nya......setelah didalam ali terus pegang alicia dgn kuat dan tarik naik keatas...ali berpauk pada palang tangga kolam tu....ali pdg alicia yang amik nafas tu
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomancePerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...