Hai guys...cuti ke tuuu hehehe dh baca jom baca....
Chapter lepas..
Sape cuba cabar aku....
Setelah itu mereka membersihkan alatan mereka yang terkena darah manusia itu..
Sambungan chapter lepas....
.....Skip timeeeeee....
Esokan hari nya....
Ali bangun awl pagi hari yang agak menedung dan sedikit sahaja cahaya matahari yang ada.....sedih masih terasa dek kerana perkara itulah...ali bangun bersiap...dan turun kenawah hari ni sepatut nya kalau ikut plan dia dan alicia akan bercuti ke langkawi selama 2 minggu untuk meluangkan masa bersame...dan disertai dengan sambutan besday kembar tu...tapi allah sahaja yang tahu...setelah kejadian itu...ahmad deman kerana ketakutan...dia pun terpaksa diwad kan kerana oksigen turun...ali sedih sangat....satu satu berlaku..satu satu terjdi...seolah olah nak bagi tahu yang dia tidak layak bahagia...ali terked7 dia mengeluh...
Eng; ali makan lah nanti sejuk makanan tu...ayah tak sempat nak masak uncle kamu beli takdi sebelum keluar gi hospital...
Ali; ouh...ok...
Hanani; apa jdi? Kenapa ahamad kena masuk hospital paklong?
Eng; dia tak berapa sihat...nanti nani tgk tau...
Hani; ouh k..
Ali; hum ali tak selera lah ayah...
Eng; ali kena makan nantu ali sakit...
Ali; tak nak lah....Mesti alicia tak makan lagi...ali nak tunggy dia bangun baru ali makan....
Kata ali membuat kan ramai yang mengeluh sedih diaorg faham ali sedih dengan apa yang jdi tapi tulah nasi dh jdi bubur...mereka dh tak dpt putar masa...
Eng; ali kena makan..kalau tak nanti ali sakit mesti alicia sedih..
Ali; hum...
Khai ;betul ali cakap ayah kau mesti alicia sedih bila tahu kai tak sihat...
Ali; aku cuma rindu dia je...dia tak makan lagi dia asik tido je..
Roza: aku faham ali jangan nagis allah tahu rasa kau kau serah pada allah ok...
Ali; okey...(ali buka balutan atau bungkusan nasi lemak lalu dimakan dengan oelbagai rasa nak nagis semua ada) ...Skip time........
Ali hanya temenung didalam bilik nya sambil memegang kad jemputan pertunangan nya dengan alicia kalau ikut di kena tunang and hari seterusnya dia dgn yang lain akam ke langkawi tapi allah maha mengetahui pelbagai rasa.....ali pdg kad tu dia mula menitiskan air mata 1 demi 1 ujian dia dh tak kuat lagi...
Ali; iman....hiks why kau buat aku macan ni? Kenapa apa salah aku iman? Jodoh kita tak pnjg iman...kenapa kau mesti buat aku derita kenapa? Apa yang kau sakit hati sgt dengan alicia? Sampai hampir nak bunuh dia....hiks...alicia awk kena bangun awk kena bangun saya ada dengan awk pls bangun...hiks allahuakbarr allah maha besar allah ya allah hike...
Ali memeluk bantai dan baring sambil melihat siling yang dipenuhi dengan bintang....ali terfikir pelbagai rasa...dari mula dia kenal alicia lagi..dia pelik...knepa semua ni kena jdi...ali bangun dan ingin kemeja belajar nya...tengh tengh dia duduk dimeja belajar nya tibe tibe kaki nya terkena sesuatu...ali pdg bawah meja dia nampak sebuah kotak...amik bangun dan amik...
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY EX 💙
RomancePerbezaan umur mereka adalay 4 tahun.satu hari disekolah smks (sekolah menegah sains) seorang guru baru masuk kesekolah itu untuk mengantikan guru yang telah berpindah.kehadiran guru itu membuat kan hampir kesemua pelajar perempuan tertarik pada dir...